Gjest Jalileh Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Hmm... Hei. Siden vi nordmenn nå for sikkert en god stund siden har begynt som amerikanerene, å date, så må jeg jo nesten få med meg litt om hva det innebærer. For jeg forstår ikke dating. Når man dater, vil det da si at man samtidig kan date andre også? Eller kommer det ann på hva man kommer frem til f.eks? Finnes det noen slags regler for dette, eller? :klø: Og hvis man dater en, betyr det at det er "lov" å være på utkikk etter andre? Noen som kan forklare meg datingreglene? For hvis det er lov å date andre da gidder jeg ikke å være med på denne datinggreia.
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Reglene er vel hva man gjør de til, men for meg vil dating innebære at man kan treffe andre også. Det er ikke så seriøst, og man er ikke sammen, men forstadiet til å være sammen. I USA sier de jo at de dater selv om de er kjærester, men her hjemme på Bjerget ser jeg ikke slik på det.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 For hvis det er lov å date andre da gidder jeg ikke å være med på denne datinggreia. ← Hehe, samme her! Jeg vil lage mine egne regler! Vil ikke konkurrere mot nmange andre. Enten er man småinteressert og vil utforske/bli bedre kjent for å se om det er noe der, eller så treffes man ikke.
Gjest Jalileh Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Hehe, samme her! Jeg vil lage mine egne regler! Vil ikke konkurrere mot nmange andre. Enten er man småinteressert og vil utforske/bli bedre kjent for å se om det er noe der, eller så treffes man ikke. ← Det jeg også mener. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Det er lov å date andre, og det er gøy!! MEN det er også lov til å bli enige om at man ikke dater andre. Og så er det jo forskjell på å date også da. Hvis man snakkes mye innimellom datingen, og det ligger ting i luften, kanskje man har sex også, ville jeg ikke datet noen andre samtidig. Men hvis det bare er sånn veldig løs dating er alt lov. Synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Det er lov å date andre, og det er gøy!! MEN det er også lov til å bli enige om at man ikke dater andre. Og så er det jo forskjell på å date også da. Hvis man snakkes mye innimellom datingen, og det ligger ting i luften, kanskje man har sex også, ville jeg ikke datet noen andre samtidig. Men hvis det bare er sånn veldig løs dating er alt lov. Synes jeg. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå