AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Har en venninne som har en fuckfriend. De pleier å henge sammen og har vært sammen i 1-2 dager om gangen, de lager mat sammen og henger. Hun sier det kun er sex men at hun hverken liker personligheten hans eller utseendet hans spesielt godt. Hun sier hun aldri kommer til å få følelser for han. Da lurer jeg på hvordan hun klarer å ha sex med han? Jeg selv klarer ikke å ha sex med noen med mindre jeg har følelser, har en kjemi med noen eller syns han er kjekk og tiltrekkende. Vi er begge tidlig i 20 årene. Skjønner ikke at man klarer å bli kåt på noen man ikke har en kjemi med eller syns er veldig tiltrekkende. Hvordan funker det for dere som gjør det? Hun sier hun er med han kun for sex men skjønner virkelig ikke hvordan hun klarer å ha sex med noen hun syns er ok utseendemessig og ikke er en match med ellers heller Anonymkode: 5b673...966 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 nja, det rare er vel at de henger sammen et par dager om gangen. når jeg har en pulevenninne er det sex, litt prat, mer sex, kort prat etter det siste knullet og så takk for nå. ser henne ganske ofte, men sjelden mer enn noen timer hver gang. uaktuelt å lage mat sammen. Anonymkode: 3a78f...553 4
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Ikke alle er demiseksuell som deg vettu.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 Lykkedykker skrev (Akkurat nå): Ikke alle er demiseksuell som deg vettu. Er ikke demoseksuell, men vil være tiltrukket fysisk til de ligger med Anonymkode: 5b673...966 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): nja, det rare er vel at de henger sammen et par dager om gangen. når jeg har en pulevenninne er det sex, litt prat, mer sex, kort prat etter det siste knullet og så takk for nå. ser henne ganske ofte, men sjelden mer enn noen timer hver gang. uaktuelt å lage mat sammen. Anonymkode: 3a78f...553 Er flere ganger de har vært sammen i et par dager og de pleier stort sett å sove sammen også. Tenker man ikke burde være altfor lenge sammen om gangen det bare er sex. For den ene kan fort få følelser Anonymkode: 5b673...966
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. april 2024 #6 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke demoseksuell, men vil være tiltrukket fysisk til de ligger med Anonymkode: 5b673...966 Du skriver jo: "Jeg selv klarer ikke å ha sex med noen med mindre jeg har følelser, har en kjemi med noen" Demiseksuell.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Skrevet 14. april 2024 Lykkedykker skrev (1 minutt siden): Du skriver jo: "Jeg selv klarer ikke å ha sex med noen med mindre jeg har følelser, har en kjemi med noen" Demiseksuell. Mente at jeg enten må ha følelser, eller i det minste synes han er kjekk og tiltrekkende. Jeg må ikke ha følelser for å bli tiltrukket og ville ligge med noen Anonymkode: 5b673...966 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #8 Skrevet 14. april 2024 Mennesker er forskjellige, ikke alle liker eller tennes av det samme. Anonymkode: 7ab20...589 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #9 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mennesker er forskjellige, ikke alle liker eller tennes av det samme. Anonymkode: 7ab20...589 Ja skjønner det. Men skjønner ikke helt hvordan man kan bli tent med en person man verken liker personlighetsmessig eller utseendemessig. Men for noen holder det tydeligvis å ha en pikk Anonymkode: 5b673...966 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #10 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er flere ganger de har vært sammen i et par dager og de pleier stort sett å sove sammen også. Tenker man ikke burde være altfor lenge sammen om gangen det bare er sex. For den ene kan fort få følelser Anonymkode: 5b673...966 Men det må nesten de få styre sjøl? "Man burde ikke" skriver du, som ikke er involvert i relasjonen, og virker ganske dømmende. Det kan være så enkelt som at de har utrolig god fysisk kjemi, og vet å utnytte denne. Ikke alle bryr seg om å sjekke fler bokser enn nødvendig, og det funker jo tydeligvis for dem. Har hatt det sånn selv med flere av mine elskere, og det har vært veldige gode relasjoner, helt uten følelser. Funker gull det 👌 Burde man ikke da være glad på deres vegne? Anonymkode: 579eb...e57 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #11 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja skjønner det. Men skjønner ikke helt hvordan man kan bli tent med en person man verken liker personlighetsmessig eller utseendemessig. Men for noen holder det tydeligvis å ha en pikk Anonymkode: 5b673...966 Du virker nesten litt sjalu, når det blir så dømmende.. Det at din venninne ikke søker og vil ha det samme som deg, sier vel ingenting om at "det holder bare de har en pikk.."? Mener du virkelig at det at hun velger å gjøre ting annerledes enn deg, men som funker for henne selv fortjener å bli dømt og nedgradert? Anonymkode: 579eb...e57 3
kjærring Skrevet 14. april 2024 #12 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har en venninne som har en fuckfriend. De pleier å henge sammen og har vært sammen i 1-2 dager om gangen, de lager mat sammen og henger. Hun sier det kun er sex men at hun hverken liker personligheten hans eller utseendet hans spesielt godt. Hun sier hun aldri kommer til å få følelser for han. Da lurer jeg på hvordan hun klarer å ha sex med han? Jeg selv klarer ikke å ha sex med noen med mindre jeg har følelser, har en kjemi med noen eller syns han er kjekk og tiltrekkende. Vi er begge tidlig i 20 årene. Skjønner ikke at man klarer å bli kåt på noen man ikke har en kjemi med eller syns er veldig tiltrekkende. Hvordan funker det for dere som gjør det? Hun sier hun er med han kun for sex men skjønner virkelig ikke hvordan hun klarer å ha sex med noen hun syns er ok utseendemessig og ikke er en match med ellers heller Anonymkode: 5b673...966 Pikk er pikk. Neida, joda. Hadde selv en ff for noen år siden som jeg verken syntes var tiltrekkende eller kjemi med- men sexen var dritbra 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #13 Skrevet 14. april 2024 Noen er mer åpen til å ha sex og relajsoner hvor de ikek egentlig liker personen når de er yngre. Anonymkode: b26c1...621
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #14 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men det må nesten de få styre sjøl? "Man burde ikke" skriver du, som ikke er involvert i relasjonen, og virker ganske dømmende. Det kan være så enkelt som at de har utrolig god fysisk kjemi, og vet å utnytte denne. Ikke alle bryr seg om å sjekke fler bokser enn nødvendig, og det funker jo tydeligvis for dem. Har hatt det sånn selv med flere av mine elskere, og det har vært veldige gode relasjoner, helt uten følelser. Funker gull det 👌 Burde man ikke da være glad på deres vegne? Anonymkode: 579eb...e57 Svarte på kommentaren over. Mener at det kan være dumt å være for mye sammen for det er ofte det oppstår følelser. Hun har selv sagt at hun syns han ikke er noe særlig pen og se på og at hun ikke liker personligheten hans spesielt godt heller og at han virkelig ikke er noe kjæreste-materiale. Anonymkode: 5b673...966
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #15 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du virker nesten litt sjalu, når det blir så dømmende.. Det at din venninne ikke søker og vil ha det samme som deg, sier vel ingenting om at "det holder bare de har en pikk.."? Mener du virkelig at det at hun velger å gjøre ting annerledes enn deg, men som funker for henne selv fortjener å bli dømt og nedgradert? Anonymkode: 579eb...e57 Det kom feil frem. Jeg skriver dette utifra at hun selv sier hun hverken syns han er kjekk eller liker personligheten hans. Hun sa at hun ikke syns han er veldig pen å se på og det kun er for kroppen, så det er hennes egne ord. Jeg bare lurer på hvordan man klarer fysisk å bli tiltrukket til noen man syns er mindre pen og ikke attraktiv ellers. Det er det eneste jeg lurer på her. Anonymkode: 5b673...966 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #16 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men det må nesten de få styre sjøl? "Man burde ikke" skriver du, som ikke er involvert i relasjonen, og virker ganske dømmende. Det kan være så enkelt som at de har utrolig god fysisk kjemi, og vet å utnytte denne. Ikke alle bryr seg om å sjekke fler bokser enn nødvendig, og det funker jo tydeligvis for dem. Har hatt det sånn selv med flere av mine elskere, og det har vært veldige gode relasjoner, helt uten følelser. Funker gull det 👌 Burde man ikke da være glad på deres vegne? Anonymkode: 579eb...e57 Og for å legge til en ting til. Hun har selv sagt at hun tror han kanskje begynner å få følelser. Men at hun aldri kommer til å få det fordi han ikke er hennes type Anonymkode: 5b673...966
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #17 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svarte på kommentaren over. Mener at det kan være dumt å være for mye sammen for det er ofte det oppstår følelser. Hun har selv sagt at hun syns han ikke er noe særlig pen og se på og at hun ikke liker personligheten hans spesielt godt heller og at han virkelig ikke er noe kjæreste-materiale. Anonymkode: 5b673...966 Ja, men det betyr jo bare at hun kan oppleve seksuell lyst på andre grunnlag enn deg selv. Det betyr ikke at det er mindre verdt eller uten kriterier i det hele tatt.. Jeg har hatt noen elskerrelasjoner der jeg verken har vært tiltrukket av person eller utseende, men sexen var god. Det er ikke alle som alltid vil ha kjæreste, og det kan da passe utmerket med en sånn relasjon. Alt kommer ann på hvordan man velger å se det.. 😊 Anonymkode: 579eb...e57 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #18 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kom feil frem. Jeg skriver dette utifra at hun selv sier hun hverken syns han er kjekk eller liker personligheten hans. Hun sa at hun ikke syns han er veldig pen å se på og det kun er for kroppen, så det er hennes egne ord. Jeg bare lurer på hvordan man klarer fysisk å bli tiltrukket til noen man syns er mindre pen og ikke attraktiv ellers. Det er det eneste jeg lurer på her. Anonymkode: 5b673...966 Å svare på hvordan man kan bli tiltrukket av noen, blir vanskelig.. Det bare er sånn. For noen er det absolutt mulig å oppnå seksuell tenning slik som beskrevet. Og det uten at man nødvendigvis firer på krav, eller ikke er kravstor når det kommer til sexen. Spørsmålet mitt må bli hvorfor ikke ha en sånn relasjon om man ikke vil bli sammen med vedkommende..? Må nok bare innse at vi alle er forskjellige og har forskjellig tenningsmønster😊 Anonymkode: 579eb...e57
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #19 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å svare på hvordan man kan bli tiltrukket av noen, blir vanskelig.. Det bare er sånn. For noen er det absolutt mulig å oppnå seksuell tenning slik som beskrevet. Og det uten at man nødvendigvis firer på krav, eller ikke er kravstor når det kommer til sexen. Spørsmålet mitt må bli hvorfor ikke ha en sånn relasjon om man ikke vil bli sammen med vedkommende..? Må nok bare innse at vi alle er forskjellige og har forskjellig tenningsmønster😊 Anonymkode: 579eb...e57 Ja enig i at det er vanskelig å si nøyaktig hva som er tiltrekkende. Men man klarer jo å si om det er noe med utseendet eller personligheten eller begge deler som gjør at man er tiltrukket. Og i dette tilfellet er det lite av begge deler. Og det er det jeg stusser over. Er helt greit å ha en sånn relasjon hvis man vil det, men sier bare at i lengden ender det ofte opp med at den ene får følelser. I tillegg syns jeg det blir et lite problem om venninner heller velger å henge med/dra fra andre venner fordi de heller vil ligge med noen de egentlig ikke bryr seg om. Nevnte ikke det i det første innlegget. Skjønner at folk er forskjellige og det er lov, jeg er bare nyskjerrig på hvordan det funker og det må være lov. Hvis noen spør hvordan folk klarer å ha one night stands f.eks blir ikke jeg lei meg eller føler meg dømt selv om jeg har hatt det selv. Anonymkode: 5b673...966
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #20 Skrevet 15. april 2024 Som mann kan jeg si at jeg er tiltrukket av taken på å ha sex. Det kan i visse tilfeller være en sterkere kraft enn kravet om utseendet og personlighet. Men stort sett foretrekker jeg hele pakka. M50 Anonymkode: 724ef...094 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå