AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Jeg har bodd i Drammen i rundt 1 år, å må si jeg kjeder meg i denne byen. Jeg bor sammen med to kompiser, ene er student å jeg og min andre venn jobber. Vi er alle tre enige om at det er så dødt og lite liv i byen. Uansett hvilken dag i uken det er er det lite mennesker ute, spesielt i helgene. Bragernes torg er dødt til og med i helgene, virker som folk ikke drar ut på byen her? Drammen by er fin sånn sett men alikevell blass og kjedelig. Vi er tilflyttere fra Bergen og Stavanger. Anonymkode: ea5ed...fe4
fru Alving Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Du har nok rett i at Drammen nok ikke er den byen det er mest liv i. Det er blant annet fordi svært mange bor rundt byen i hus (i motsetning til i sentrum, der bor det mye eldre) og fordi det ikke egentlig er en studentby. Det er mange som sitter på uteservering nå i mai-september både rundt torget, og på resturantene ved elva, kanskje det blir bedre da. Ellers så tror jeg du skal forsøke og finne noen du har felles interesser med, så blir det kanskje mer som skjer i fritiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå