AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Et familiemedlem som jeg har lite kontakt med sa : det er bemerkelsesverdig at du ikke har blitt syk eller feit så mye usunt som du spiser. Rart du ikke har fått diabetes elller andre sykdommer. Anonymkode: 844ef...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april «Har vært heldig med genene jeg da» På den andre siden kan det godt være at din biologiske alder er langt høyere enn din kronologiske og at dette blir smelt i trynet ditt om noen år. Anonymkode: d01de...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Dumt jeg ikke sa noe.Jeg får hver gang bekreftet hvorfor jeg ikke vil ha noe med det menneske å gjøre.Han er rett å slett en ekkel person. Anonymkode: 844ef...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april Om du spiser usunt så er det et ok utsagn. Anonymkode: f8148...e23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april Spyr det ut når du ikke ser på. Anonymkode: 359ef...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april Hvis dere ikke har kontakt, vet han ikke hva han snakker om. Sånne folk er ikke verd en konflikt. Helt greit å ikke nedlate deg å svare ham, best å bare holde kjeft og holde avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april Jeg hadde nok bare fått meg en god latter. Og bedt vedkommende passe sine egne saker 😄 Sånne folk gidder jeg ikke bruke tid på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april «Likevel er det du som er full av dritt her 🙃» Anonymkode: d35d0...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Del Skrevet 14. april Må du svare? Bare si "ok". Anonymkode: 6d79f...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Et familiemedlem som jeg har lite kontakt med sa : det er bemerkelsesverdig at du ikke har blitt syk eller feit så mye usunt som du spiser. Rart du ikke har fått diabetes elller andre sykdommer. Anonymkode: 844ef...384 Si du er imponert over kunnskapen hans om hva som er usunt. Anonymkode: 359ef...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #11 Del Skrevet 14. april Hvordan vet han/hun hva du pleier å spise, hvis dere har så lite kontakt? Anonymkode: 454aa...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Del Skrevet 18. april Jeg skjønner ikke helt at et familiemedlem du sjelden har kontakt med kan vite noe særlig om matvanene dine. Synes uansett ikke kommentaren hans var noe å bry seg om, jeg hadde bare smilt og sagt gode gener eller noe lignende. Anonymkode: 69682...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå