Gå til innhold

Mannfolk på Gaysir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært medlem på Gaysir i noen år. Det finnes noen hyggelige folk der, men de fleste søker kun sextreff. Hvis man bor for langt unna hverandre så slutter man å motta meldinger tilbake, fordi da er plutselig sextreff uaktuelt. 

På diskusjonsforumet, i enkelte grupper og i enkelte statuser blir det skrevet mye stygt/rart: 
- "Noen som vil voldta meg i kveld?", etterfulgt av tid og sted. 
- "Søker fast partner som vil voldta meg. Må være seriøs". 
- "Noen som vil bytte bandasje?". Ved siden av bildet som viser kuttsår og blodbandasje. 
- "Søker dominant som vil knulle meg hardt. Har sted". 
- "Noen på The Well som suge litt?". 
- "Oslo? Anyone?". 
- "I helga delte jeg hotellrom med en kollega. Gikk jeg for langt da jeg runka og sugde han? Han lå og sov. Det var bare på tøys". 
- "*Brukernavn* er ikke til å stole på. Hold dere unna han!!". 
- "Noen som vil kjøpe noen svarte boksere?". Bilde vedlagt. 
- "Du er så frekk og negativ at ingen vil møte deg. Du skal bestandig kritisere alle på forumet. Kanskje du bør gå i deg selv?". 
- "Søker avsugning. Må være fleksibel". 
- "Noen 18-åringer som vil kose med en snill kar på 43 år?". 
- "Noen som vil hjelpe meg å runke? Er diskret". 
- "Har godsaker å selge. PM". 
- "Bergen til helga. Noen som vil bli kjent?". 

Dette er kun noen få eksempler på ting som blir skrevet helt offentlig. De yngste som skriver sånne ting er 16 år. I all hovedsak er det mannfolk som skriver grove ting på Gaysir. 

Er det like overfladisk og grovt ellers i homomiljøet? 

Jeg føler Gaysir er veldig DarkWeb. Folk blir behandla som et sexobjekt. 

Anonymkode: e26fc...b15

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler det er litt sånn generelt i det miljøet der også. Samme på Tinder. Opplevd flere ganger hvor første melding er  : Knulle? Møtes? Syntes det er så hardt..Grindr er ikke noe bedre heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Rosa Gnom said:

Jeg føler det er litt sånn generelt i det miljøet der også. Samme på Tinder. Opplevd flere ganger hvor første melding er  : Knulle? Møtes? Syntes det er så hardt..Grindr er ikke noe bedre heller..

I tillegg til rangering av den forriges utseende og kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av ordene er kanskje ikke akkurat bokstavelig ment.. som voldta, betyr vel som regel røff sex. Men synes ærlig talt folk burde kutte ut misbruken av det ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaysir er hva Gaysir er og alle som har vært dær/er der vet hva slags side det er.

Det er egentlig ikke noe å gjøre med det, it is what it is.

Anonymkode: f77e4...059

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, de fleste der søker sextreff. Vil du bare ha venner ville jeg leita andre steder. 

Og hva er greia med alle eksemplene? Synes du de er så grusomme? Prøver du å sverte de som er på Gaysir?

På lignende "hetero" sider er det jo like ille, om ikke verre. Hengt på Nakenprat, eller nå Nakentid? Man får akkurat de samme meldingene der, dette er ikke noe unikt for brukerne av Gaysir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaysir har hvert sånn i over 20 år 😅 Der finner man de fleste mennene som er utro også. 

Anonymkode: d2194...f1c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det stort sett er. 

Anonymkode: b34de...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange pedofile der. De oppfordrer hverandre på forumet til å misbruke andre medlemmer. 

Det er faktisk grusomt, ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...

Anonymkode: 31e6c...530

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinder er jo tinder fra helvete, skjønner ikke hvorfor det er sånn blant homofile? Det er ett oppriktig spørsmål 

Anonymkode: f948f...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...