AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Noen som har prøvd botox i panna, evt nakke mot spenningshodepine? Går jevnlig til kiropraktor, men er interessert i å høre om noen har opplevd effekt av botox. Anonymkode: f4ae7...84b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har prøvd botox i panna, evt nakke mot spenningshodepine? Går jevnlig til kiropraktor, men er interessert i å høre om noen har opplevd effekt av botox. Anonymkode: f4ae7...84b Skal få prøve dette på sykehuset snart. Nakke,hodet og panne tror jeg de setter. Spent selv.... Anonymkode: b2ad1...a64
Kålrota Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Jeg får standard protokoll Botox mot migrene og har gjort det i ca et år. Det er ti uker mellom hver gang. Det hjelper litt, men ikke dramatisk. Nevrologen ba meg ha tålmodighet, fordi virkning gjerne kan komme etter en stund (som oftest etter minst tre behandlinger, sa hun).
Kalevala Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Det er en forskningsstudie i gang nå, som undersøker om dette har effekt. https://www.hnt.no/kliniske-studier/bact-botox-mot-spenningshodepine/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå