AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #21 Del Skrevet 16. april 2024 Sniff76 skrev (På 14.4.2024 den 20.19): I vår familie/vennekrets hadde vi måttet hatt to like/nesten like kaker av de mest populære kakene fordi de hadde fort gått tomt med så mange gjester. F.eks to ostekaker og to suksesskaker hadde vært aktuelt hos oss 😊 Hva med kransekake? Dajm-iskake med mandelbunn eller marengsbunn? To suksesskaker og to oreokaker måtte vi ha hatt Anonymkode: e8f77...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #22 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 20.00): Jeg er gluten- og laktoseintolerant. Hadde satt pris på jordbær UTEN fløte og 'fruktfat'. Anonymkode: c15e3...e4e Du er for mye til bry og bare skrivemåten din høres du som en kverulant. Hadde ikke invitert deg. Gluten- og laktoseintolerant problem løst. Anonymkode: 48612...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #23 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 19.03): Jeg elsker kaker, men hadde blitt litt skuffet over det kakebordet.. Litt mye voksne smaker som ikke alle er så glade i (kaffe, ostekake, oreo...). En skikkelig bløtkake og en marsipankake må i alle fall til, pluss en sjokoladekake som ikke er langpanne. Anonymkode: c5700...13c I hvilken verden er ostekake og oreokake "voksne smaker"? Det og sjokoladekake er vel kanskje de kakene som er mest populære blant barn? Anonymkode: 22bf5...c9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #24 Del Skrevet 16. april 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Du er for mye til bry og bare skrivemåten din høres du som en kverulant. Hadde ikke invitert deg. Gluten- og laktoseintolerant problem løst. Anonymkode: 48612...f40 Heller det enn evinnelig mas om at jeg skal spise «bare litt» kake. Anonymkode: c15e3...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå