AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #21 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 37,5 er normal temperatur. Hadde voksne tenkt sånn ville samfunnet raknet. Man sender barn på skolen som er i full rulle og god allmenntilstand. Om de har feber, men fortsatt føler seg fine sendes de på skolen her. De kommer aldri hjem selv med feber. Så trur nok flere her inne burde skjerpe dere. Barn lærer bare at det er enklere å være hjemme. Anonymkode: c7939...f42 Mine barn har aldri hatt normaltemperatur på 37,5 grader. Da er de slappe, vonde i kroppen. Har sendt de med 37,5 grader i bhg/ skole, men da har de alltid måttet bli hentet på grunn av stigende temperatur etter et par timer. Ofte kommet hjem med 38,5- 39,5, så nei. Har de 37,5 fra morgenen av blir de hjemme. Hva andre gjør legger jeg meg ikke borti. Anonymkode: 32e11...bef
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #22 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du veit at 37,5 er normal temperatur. Anonymkode: c7939...f42 Ikke normal her nei Anonymkode: cf31d...073
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #23 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mitt barns normaltemperatur er 37.5 så han hadde i teorien gått glipp av hele skolegangen om han skulle ha 37 blank. Her går vi etter allmenntilstand ikke eventuell feber. Hvis mitt barn har vært i god form så har vi sendt av gårde selv om han har hatt litt feber, er jo bare å komme hjem om man blir dårlig. Hvordan tenker dere dette skal gå på ungdomsskolen om barna ikke kan presse seg litt? Vet ikke hva som har gjort at folk er blitt så rare med dette om det er korona eller hva men er almenntilstanden god så går man på jobb og skole. Anonymkode: aebf4...6e5 Dott barn ja, her er normal temp 36,5! Anonymkode: cf31d...073
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #24 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mitt barns normaltemperatur er 37.5 så han hadde i teorien gått glipp av hele skolegangen om han skulle ha 37 blank. Her går vi etter allmenntilstand ikke eventuell feber. Hvis mitt barn har vært i god form så har vi sendt av gårde selv om han har hatt litt feber, er jo bare å komme hjem om man blir dårlig. Hvordan tenker dere dette skal gå på ungdomsskolen om barna ikke kan presse seg litt? Vet ikke hva som har gjort at folk er blitt så rare med dette om det er korona eller hva men er almenntilstanden god så går man på jobb og skole. Anonymkode: aebf4...6e5 Å slutt å send barn med feber pl skolen🤦🏻♀️ Anonymkode: cf31d...073
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #25 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): den ser jeg, min har akkurat 36 blank og mitt barn er 37 blank, og får hn litt over blir hn ganske sykt og slap ,så da lett og se det på hn,men er skolen selv som har sagt at barna ikke skal komme over 37 blank, ikke noe jeg har bestemt Anonymkode: 090dd...9a3 Dette er tull. Skolen har ikke mandat til dette. Dessuten er det strengere enn fhi sine retningslinjer. Anonymkode: 16a33...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå