AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg kjøpte for noen dager siden 3 etasjes blomsterpotter fra Rusta her er bildene Den skal jeg legge til jord og dyrke utendørs men det er ingen hull i blomsterpottene men det er noen små ringer i bunnen da hvor skal overskuddsvannet gå og hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg lage hull Anonymkode: b661b...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg har laget hull i sånne selv, bare kjørt gjennom en god kniv, flere slike plantekasser kommer uten disse hullene så jeg må lage de selv i den ringen Anonymkode: 994c7...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 14. april 2024 #3 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg driller hull om jeg har behov for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Del Skrevet 14. april 2024 Driller hull i det som må ha hull Anonymkode: bba70...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 14. april 2024 #5 Del Skrevet 14. april 2024 Lurt på det samme. Kan være så man har et valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har laget hull i sånne selv, bare kjørt gjennom en god kniv, flere slike plantekasser kommer uten disse hullene så jeg må lage de selv i den ringen Anonymkode: 994c7...ad4 Taluno skrev (Akkurat nå): Jeg driller hull om jeg har behov for det. Hvordan? Anonymkode: b661b...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 14. april 2024 #7 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan? Anonymkode: b661b...476 Med en drill? 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #8 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: b661b...476 En drill eller et skrujern/kniv. Jeg blir glad når sånne i plast kommer uten hull i bunnen, for da kan jeg lage de selv et stykke opp på siden og få et vannreservoar i bunnen 👌 Anonymkode: 461f2...03d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 14. april 2024 #9 Del Skrevet 14. april 2024 Det er for at du skal kunne velge selv. Mange har slike potter stående under tak på terrasse eller lignende, og da vil de ikke ha vann som renner gjennom. Bare lag hull selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. april 2024 #10 Del Skrevet 14. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: hvor skal overskuddsvannet gå og hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg lage hull Du lager et hull. Drill, bor, kniv, syl, skrutrekker. Kun kreativiteten som setter en stopper for hvordan man kan lage et hull i ting. Pistol går sikkert det også, om du har det. De kommer uten hull fordi noen har slikt innendørs, og ikke ønsker så mye vann på gulvet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #11 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg vil ha noe slikt, men kan ikke ha hull i. Har bare terrasse. Anonymkode: 4c758...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #12 Del Skrevet 15. april 2024 Ikke lag hull. Legg lecakuler i bunn så holder de på overskuddsvannet, så slipper du å vanne så ofte. Veldig deilig på balkong å slippe å bære vann så ofte. Anonymkode: b8fbe...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå