Gå til innhold

Har en Huawei p30 pro som jeg nå ikke får inn hverken tv2 eller Discovery på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en Huawei p30 pro og får ikke inn noe på den nesten lenger. Flere som sliter med det eller bare min? Må jeg kjøpe ny mobil?

Anonymkode: 96bf6...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva mener du med at du ikke får inn hverken tv2 eller discovery?

Snakker du om appene? Får du ikke appene inn på telefonen? Eller er det feil inne i appene? Kan du beskrive dette litt bedre???

Anonymkode: 89467...93f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P30 har vel fullverdig Android? Det er P40 som var en litt rar variant med Huffamei-appstore. 

Har du oppdatert operativsystemet til siste variant, og har du vært inne på Google Play og oppdatert de appene som ikke virker? 

Men ser inne hos Discovery at de IKKE støtter Huawei i det hele tatt. Merkelig 

discovery+ | discovery+ er tilgjengelig på de fleste smarttelefoner, nettbrett, nettlesere og mange andre enheter, inkludert Android TV, Apple TV, Samsung TV ... (discoveryplus.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (3 minutter siden):

P30 har vel fullverdig Android? Det er P40 som var en litt rar variant med Huffamei-appstore. 

Har du oppdatert operativsystemet til siste variant, og har du vært inne på Google Play og oppdatert de appene som ikke virker? 

Men ser inne hos Discovery at de IKKE støtter Huawei i det hele tatt. Merkelig 

discovery+ | discovery+ er tilgjengelig på de fleste smarttelefoner, nettbrett, nettlesere og mange andre enheter, inkludert Android TV, Apple TV, Samsung TV ... (discoveryplus.com)

Det er ikke noe vits i å sjekke Google Play siden Huawei er bannlyst fra Google Play og Google sine tjenester.

Anonymkode: 64e8f...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 17.06):

Har en Huawei p30 pro og får ikke inn noe på den nesten lenger. Flere som sliter med det eller bare min? Må jeg kjøpe ny mobil?

Anonymkode: 96bf6...bf6

Jeg har samme mobil, men her funker det. 

Anonymkode: 3ce10...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...