AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Del Skrevet 14. april 2024 Har en Huawei p30 pro og får ikke inn noe på den nesten lenger. Flere som sliter med det eller bare min? Må jeg kjøpe ny mobil? Anonymkode: 96bf6...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Del Skrevet 15. april 2024 Hva mener du med at du ikke får inn hverken tv2 eller discovery? Snakker du om appene? Får du ikke appene inn på telefonen? Eller er det feil inne i appene? Kan du beskrive dette litt bedre??? Anonymkode: 89467...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 Google Play er vel ikke tilgjengelig på enkelte kina-telefoner, det er mulig å omgå denne sperren men det krever litt kunnskap. https://support.google.com/android/thread/29434011?sjid=9344768980856594656-EU Anonymkode: 64e8f...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 16. april 2024 #4 Del Skrevet 16. april 2024 P30 har vel fullverdig Android? Det er P40 som var en litt rar variant med Huffamei-appstore. Har du oppdatert operativsystemet til siste variant, og har du vært inne på Google Play og oppdatert de appene som ikke virker? Men ser inne hos Discovery at de IKKE støtter Huawei i det hele tatt. Merkelig discovery+ | discovery+ er tilgjengelig på de fleste smarttelefoner, nettbrett, nettlesere og mange andre enheter, inkludert Android TV, Apple TV, Samsung TV ... (discoveryplus.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #5 Del Skrevet 16. april 2024 newman01 skrev (3 minutter siden): P30 har vel fullverdig Android? Det er P40 som var en litt rar variant med Huffamei-appstore. Har du oppdatert operativsystemet til siste variant, og har du vært inne på Google Play og oppdatert de appene som ikke virker? Men ser inne hos Discovery at de IKKE støtter Huawei i det hele tatt. Merkelig discovery+ | discovery+ er tilgjengelig på de fleste smarttelefoner, nettbrett, nettlesere og mange andre enheter, inkludert Android TV, Apple TV, Samsung TV ... (discoveryplus.com) Det er ikke noe vits i å sjekke Google Play siden Huawei er bannlyst fra Google Play og Google sine tjenester. Anonymkode: 64e8f...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #6 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 17.06): Har en Huawei p30 pro og får ikke inn noe på den nesten lenger. Flere som sliter med det eller bare min? Må jeg kjøpe ny mobil? Anonymkode: 96bf6...bf6 Jeg har samme mobil, men her funker det. Anonymkode: 3ce10...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå