Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet til uke 10+4 og har kjent på minkende symptomer den siste tiden. Var på ultralyd både i uke 7+6 og i uke 9+5 der alt så bra ut. Men på grunn av tidligere MA klarer ikke stresset å legge seg. Er det noen som har erfaringer som kan roe meg ned eller noen tips eventuelt😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i uke 10. Det er visst normalt det og.

Anonymkode: bf495...da5

Skrevet

Jeg var i en lik situasjon som deg. En tidligere MIA, og symptomene forsvant ca rundt uke 9. Ble veldig bekymret, men det viste seg at alt var bra på 12-ukers skan.
Det er visst normalt at man kan miste symptomer også. Betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. Jeg vil anbefale å prøve å slå deg til ro med dette. Stress er ikke bra for verken deg eller fosteret. Du er dessuten nesten i uke 11, og da er fosteret mye sterkere så sjansen for at noe går galt er liten :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, og jeg har så vidt hatt noen symptomer gjennom graviditeten så langt. Hadde jeg ikke tatt en test, så hadde jeg neppe visst at jeg var gravid🙈 Hadde noen få symptomer fra uke 6 og frem mot uke 10, som ømme bryst, hodepine og trøtthet, men etter uke 10 har jeg ikke hatt ett eneste symptom!

Jordmoren min sa at symptomer vil variere og det er individuelt.❤️

Anonymkode: a8fa3...316

Skrevet

Heilt vanleg at symptom kjem og går ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på ultralydklinikk hvor vi får MANGE pasienter i uke 10 som ønsker ultralyd fordi de har mistet alle symptomer. I 90% av tilfellene er alt bra med baby. Det er vanlig å miste symptomer denne perioden 🫶🏼

Anonymkode: 3c345...047

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobber på ultralydklinikk hvor vi får MANGE pasienter i uke 10 som ønsker ultralyd fordi de har mistet alle symptomer. I 90% av tilfellene er alt bra med baby. Det er vanlig å miste symptomer denne perioden 🫶🏼

Og må legge til; for de det ikke går bra med har som regel utviklingen stoppet i uke 8. Er det liv i uke 9/10 så går det som regel bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Har knapt hatt noe som helst symptomer i noen av mine graviditeter. Passert uke 10/11 så har jeg ikke hatt noen i det hele.

Rundt uke 10 er også helt normalt å miste symptomer. De kan komme og gå like raskt som de dukket opp i utgangspunktet.  Helt helt normalt 

Anonymkode: ab78c...305

AnonymBruker
Skrevet

Mine symptomer gav seg veldig rundt uke 10. Er nå 21 uker på vei og baby har det helt fint, alt bra på ultralyd og masse liv :) 

Du har vel tidlig ultralyd snart? Da vil du jo få bekreftet at alt er i orden. Hvis ikke kan du jo vurdere privat, så du får ro i sjela? 

Anonymkode: 73484...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...