LindaL Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Er det frekt og skrive på invitasjonen at det ligger ønskeliste på tilbords/glasmagasinet?syns det er litt rart,noen som har erfaring,evnt har bestemt seg for hva de skal gjøre..........
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Er det frekt og skrive på invitasjonen at det ligger ønskeliste på tilbords/glasmagasinet?syns det er litt rart,noen som har erfaring,evnt har bestemt seg for hva de skal gjøre.......... ← Eg syns ikkje det bør stå noko om ønsker i invitasjonen, men likar diskre utsending av ønsker gjennom foreldre ol. Vi seier at vi har lagt ut ønskeliste når folk spør oss kva vi ynskjer oss, det samme gjer foreldra våre.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Enig med Veslo, ville ikke gjort det selv, i hvert fall. Vil si hva vi ønsker oss hvis noen spør, pluss informere foreldrene våre så de kan svare.
tommeline Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Vi hadde en side i inivtasjonen med masse praktiske opplysninger (reisemuligheter, overnatting etc), og her skrev vi også at vi hadde lagt ut ønskeliste på Glasmagasinet. Har selv også fått invitasjoner der dette har stått, og det reagerer jeg ikke på. Man får uansett nok av spørsmål om ønsker og alt mulig annet i forbindelse med bryllupet, så like greit å opplyse om det med en gang. Syns jeg.
Floja Felíz Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Vi skal ikke ha direkte info om ønskeliste i invitasjonen, men vi skriver på adressen til infosiden om bryllupet vårt på internett, og ønskelisten ligger der.
Gjest gjesten Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Har fått med ønskeliste i invitasjon til flere bryllup, og jeg har ikke reagert på det i det hele tatt. Gave skal man jo kjøpe uansett, så hvorfor ikke få tips til det først som sist? Jeg synes det har vært mye verre de få gangene paret har uttalt at "de ikke ønsker seg noe, det holder om vi bare kommer".
Blueberry Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Jeg synes det er helt fantastisk når folk skriver i invitasjonen at de har lagt ut ønskeliste i den og den butikken. Det gjør det jo så greit for meg å kjøpe noe de faktisk ønsker seg.
hanne-mor Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tror vi kommer til å legge ved et hint om hvordan gjestene kan finne ut hva vi ønsker oss i alle fall... Jeg hadde ikke blitt fornærmet om noen hadde sendt med detaljert ønskeliste for den del, i invitasjon til meg, men vi er vel alle forskjellige. Det kommer kanskje an på hvor godt man kjenner de man har invitert...
kitekatt Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Er det frekt og skrive på invitasjonen at det ligger ønskeliste på tilbords/glasmagasinet?syns det er litt rart,noen som har erfaring,evnt har bestemt seg for hva de skal gjøre.......... ← Har skrevet nederst i invitasjonen " Vi oppfordrer alle å gå inn på denne siden for mer informasjon" også webadressen under. Har laget en hjemmeside med all mulihg info og ønskeliste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå