Gå til innhold

Stygge ord og løgner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har eit spørsmål 😊 e det normalt at barn i 9 års alder seier stygge ting til venene sine heile tida?  Slike ting som at ingen likar deg , for det seier dei andre i klassen ( sjølv Om dei aldri har sagt det) og det er bare eg som liker deg så du må gjøra som eg vil. Eller du får ikkje lov å leike sånn eller gå sånn eller ikkje bruk den spaden. Dotter mi har ei slik ven. Dei er mye samam og denne jenta dirigerer mykje og skulder ting på dotter mi.  Eg prøver å støtte dotter mi og forklare at dei tinga som blir sagt ikkje stemmer .  E det slik barn er i den alderen ?😊 eg har snakka med jenta uten respons. 

Anonymkode: f3c8e...acf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte barn oppfører seg sånn. Føler ikke at det er gjengs. Min datter har også hatt en slik venn, og den kontakten begrenser jeg så langt det lar seg gjøre. Hun kan ha den vennen på besøk hjemme hos oss av og til så lenge jeg er hjemme, men hun får aldri dra dit. Og jeg korrigerer lett ungen om jeg hører slik prat og tar det opp med foreldrene. Slik manipulativ og stygg oppførsel må slås hardt ned på.

Anonymkode: 5d8c5...966

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...