AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Del Skrevet 14. april 2024 Har to chippede katter. Den ene er registrert, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det med den andre. Jeg har lett overalt inne på innstillinger, min konto og kjæledyrprofil. Noen som vet? Anonymkode: cba6b...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Del Skrevet 14. april 2024 Da du fikk katten din chippet. Fylte du da ut et skjema med informasjon? Veterinærkontoret skal ha lagt inn denne informasjonen. Er det lenge siden den ble chippet? Ring veterinæren din over helgen så burde de kunne fikse det. Anonymkode: 4cfa1...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da du fikk katten din chippet. Fylte du da ut et skjema med informasjon? Veterinærkontoret skal ha lagt inn denne informasjonen. Er det lenge siden den ble chippet? Ring veterinæren din over helgen så burde de kunne fikse det. Anonymkode: 4cfa1...0dd Han som er registrert ble chippa i fjor. Han andre ble chippa i 2012. Anonymkode: cba6b...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han som er registrert ble chippa i fjor. Han andre ble chippa i 2012. Anonymkode: cba6b...e6a Om du kontakter det veterinærkontoret som satte inn chip i 2012, så kan de hjelpe deg videre. De kan fikse opp i det. Skal være registrert i journalen til dyret ditt hos dem. Har du pass eller vaksinasjonskort? Ofte finner du chipnr der. Om du har det skal du kunne søke det opp. Anonymkode: 4cfa1...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå