Gå til innhold

Gift mann sender meg meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber relativt tett med en mann som er gift. Han kan ut av det blå sende meldinger om tips på Netflix, lure på hva jeg gjorde i påsken osv. Alle meldinger avsluttes med “klem”. Så kan det gå 2-4 uker før jeg får neste melding. Har inntrykk av at han er veldig familiefokusert, men blir ikke helt klok på hva hensiktene hans er med å sende meg meldinger. Vi er begge tidlig i 40 årene. Hva tror dere ? 

Anonymkode: 6a2f6...a58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være han tenker dere er venner. Men ikke bland deg med en gift mann om han viser seg å være utro. 

Anonymkode: 0d5a9...c38

AnonymBruker
Skrevet

Interessert i å flørte litt kanskje.

Tullete .

Anonymkode: 23972...d1a

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hvordan tone har dere på jobb?

Reagerer på klem da. Hadde kjæresten min skrevet det til andre kvinner så hadde jeg ikke vært fornøyd.

Skrevet

Er du singel da?

Hvis det er bare hyggelige meldinger en sjelden gang, kan vel det tre hyggelig.

AnonymBruker
Skrevet

Flørter han med deg på jobb da? Også jeg syns det er litt rart å skrive klem i meldinger til en kollega av motsatt kjønn, men i disse LGBTQIA2S+ tider så er det kanskje gammeldags å tenke slik?

Anonymkode: 3ebe1...18a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan være han tenker dere er venner. Men ikke bland deg med en gift mann om han viser seg å være utro. 

Anonymkode: 0d5a9...c38

Er overhodet ikke interessert i å være grunnen til noensinne skilsmisse ✌🏻

Vil si vi var en god og normal tone på jobb, tror vi begge synes den andre er enkel å prate med. 

Han slår meg som sagt ikke som en “fuckboy” type, men skinnet kan jo selvfølgelig bedra. Reagerer også på at han alltid skriver “klem”, men på den andre side er det rart det kan gå opp til 4 uker hvis han er interessert. 

ts 

Skrevet

Han er ikke ute etter å være vennen din. Det der er et klassisk forsøk på å starte noe. Klem, virkelig? 😅Det trenger ikke bety at han har intensjoner om å være grovt utro, kanskje han vil ha litt spenning i hverdagen og å få bekreftelse på at han fortsatt har draget. Hadde shutta han ned hadde jeg vært deg. Plutselig får du kona på nakken. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er overhodet ikke interessert i å være grunnen til noensinne skilsmisse ✌🏻

Vil si vi var en god og normal tone på jobb, tror vi begge synes den andre er enkel å prate med. 

Han slår meg som sagt ikke som en “fuckboy” type, men skinnet kan jo selvfølgelig bedra. Reagerer også på at han alltid skriver “klem”, men på den andre side er det rart det kan gå opp til 4 uker hvis han er interessert. 

ts 

Bare svar på en hyggelig måte og pass på å aldri tippe over i flørt. Ikke skriv noe som ikke hadde tålt at kona hans leste det. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jobber relativt tett med en mann som er gift. Han kan ut av det blå sende meldinger om tips på Netflix, lure på hva jeg gjorde i påsken osv. Alle meldinger avsluttes med “klem”. Så kan det gå 2-4 uker før jeg får neste melding. Har inntrykk av at han er veldig familiefokusert, men blir ikke helt klok på hva hensiktene hans er med å sende meg meldinger. Vi er begge tidlig i 40 årene. Hva tror dere ? 

Han forsøker omgåes deg som om dere var mennesker som jobber tett sammen, med andre ord? :klo:

Ville du ha reagert om din kollega var kvinne? Eller en homofil mann? Trolig ikke. Så det du gjør er å anta en mann som ikke er homofil ikke kan velge å oppføre seg normalt høflig. Hvorfor? 

Jeg jobbet lenge med en fyr som skrev «kjære» og så en lengre passar om at han håpet alt var bra i livet etc i e-poster. Han gjorde det til gud og hvermannsen og bestefaren deres. Kanskje han her bare skriver «klem». Folk gjør sånt. 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Flørter han med deg på jobb da? Også jeg syns det er litt rart å skrive klem i meldinger til en kollega av motsatt kjønn, men i disse LGBTQIA2S+ tider så er det kanskje gammeldags å tenke slik?

Ja. 

Anonymkode: e2d05...268

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han forsøker omgåes deg som om dere var mennesker som jobber tett sammen, med andre ord? :klo:

Ville du ha reagert om din kollega var kvinne? Eller en homofil mann? Trolig ikke. Så det du gjør er å anta en mann som ikke er homofil ikke kan velge å oppføre seg normalt høflig. Hvorfor? 

Jeg jobbet lenge med en fyr som skrev «kjære» og så en lengre passar om at han håpet alt var bra i livet etc i e-poster. Han gjorde det til gud og hvermannsen og bestefaren deres. Kanskje han her bare skriver «klem». Folk gjør sånt. 

Ja. 

Anonymkode: e2d05...268

Du stiller noen gode spørsmål. 

Jeg ville ikke reageret på det hvis min kollega var en kvinne. 

har ikke skrevet noe som hans kone ikke evt kan lese. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg er ingen klemmer"

Anonymkode: c33d1...2a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du stiller noen gode spørsmål. 

Jeg ville ikke reageret på det hvis min kollega var en kvinne. 

har ikke skrevet noe som hans kone ikke evt kan lese. 

ts 

Han hadde aldri skrevet dette so. Han gjør til deg hvis du var mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Eller hvis du feks heter Gunhild Marie kan du begynne å avslutte meldinger med G.M.

Anonymkode: c33d1...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Den gifte mannen er på fisketur, det er helt vanlig. Han tror det kan bli noe på si til slutt. Bare ikke gi han noe.

Anonymkode: b831e...f6d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker veldig uskyldig. Å skrive klem er det mange som gjør, det er mer personlig enn "hilsen Ole", og klem passer bedre enn hilsen Ole om det ikke er snakk om jobbmessige samtaler, om man absolutt må ende meldinga med en type hilsen.

Ville ikke tenkt mer over dette.

Anonymkode: 4b4f4...ec5

• Nyttig 1
Skrevet

Hæ? Er dere helt på tur? Klem?? Hadde reagert veldig om denerdene på jobb hadde begynt å sende sånne meødonger til meg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kollega som skrev klem til alle på sms.  Det skapte problemer for meg. Det er en uting å skrive med mindre man er i familie eller venninner.

Anonymkode: 0702e...db6

AnonymBruker
Skrevet

Det er en uting å skrive 'klem' om ikke dere klemmer til vanlig... selv synes jeg det er creepy. Jeg hadde ikke svart han i det hele tatt.

Anonymkode: 70a65...333

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver litt med en mannlig kollega, det er kun vennlig og platonisk. Vi melder noen ganger i uka, vil si at vi har et vennskapelig forhold. Jeg kjenner også kona som jobber ved samme arbeidsplass, men mer perifert. Denne mannen har aldri prøvd å innlede noe flørt. 
så har jeg en annen mannlig bekjent, gift han også, som jeg har skrevet litt med. Han begynte å skrive veldig platonisk, før det plutselig brøyt ut i helt tydelig flørt fra hans side. Veldig upassende! Jeg åpner aldri snaps fra han lenger. 
poenget her er at det kan være begge veier, kollegaen din kan prøve seg på en flørt, eller han mener bare å være grei. 

Anonymkode: cc697...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...