Gå til innhold

Ballongmage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om jeg går ned i vekt er "gravid/ballong" magen der. Om kvelden kan jeg se høygravid ut. Da er magen helt i spenn. Legen mener jeg ikke har delte magemuskler men veit da søren. Noen som har samme problem? 

Anonymkode: d296f...e9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Uansett om jeg går ned i vekt er "gravid/ballong" magen der. Om kvelden kan jeg se høygravid ut. Da er magen helt i spenn. Legen mener jeg ikke har delte magemuskler men veit da søren. Noen som har samme problem? 

Jeg har samme problem som deg. Har aldri hatt helt flat mage, men før barna var den egentlig helt "vanlig". Jeg har tre svangerskap bak meg, men det er mange år siden nå. Er ganske lav, så strever med å finne bukser som er gode i livet og samtidig passe i beina.. Legger opp, men det er jo ikke like pent. Magen går ut rett under brystene, og da blir det jo lite midje også. Jeg har ikke gått til lege for dette, men ingenting har blitt sagt om noe unormalt ved oppfølging etter sv.skap. Jeg har ikke noe godt forhold til kroppen min, så vegrer meg for å sjekke ut noe også😕. Har ingen andre plager altså, og ville ikke byttet bort barna mot penere kropp, men føler meg aldri pen i noe tøy lenger.. Hva gjør du med klær?

Anonymkode: e3eed...e57

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kosthold og aktivitet har du? 
Jeg ville gjennomført et utvidet helsesjekk 

Anonymkode: bca49...80b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har samme problem som deg. Har aldri hatt helt flat mage, men før barna var den egentlig helt "vanlig". Jeg har tre svangerskap bak meg, men det er mange år siden nå. Er ganske lav, så strever med å finne bukser som er gode i livet og samtidig passe i beina.. Legger opp, men det er jo ikke like pent. Magen går ut rett under brystene, og da blir det jo lite midje også. Jeg har ikke gått til lege for dette, men ingenting har blitt sagt om noe unormalt ved oppfølging etter sv.skap. Jeg har ikke noe godt forhold til kroppen min, så vegrer meg for å sjekke ut noe også😕. Har ingen andre plager altså, og ville ikke byttet bort barna mot penere kropp, men føler meg aldri pen i noe tøy lenger.. Hva gjør du med klær?

Anonymkode: e3eed...e57

Jeg går i mye turtøy med løse t skjorter. Eller bomullthigser med høyt liv og vid lengre topp. Kan ikke ha noe som helst som sitter etter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva slags kosthold og aktivitet har du? 
Jeg ville gjennomført et utvidet helsesjekk 

Anonymkode: bca49...80b

Trener par ganger i uken. 

Jeg har denne magen uansett om jeg veier 60 kg eller 80 kg😓

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også denne magen etter en mageoperasjon 🙁

Men for meg ble det en del bedre av p kutte ut suketter i teen. Suketter er visst en versting av ting som gir ballongmage!

Anonymkode: 2fbdb...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...