AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #41 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 12.25): Ikke seksuelt tiltrukket av yngre eller eldre menn. Bare virkelig ikke. De kunne like gjerne vært kvinner. Niks og null seksuell attraksjon. Anonymkode: 42009...d9a Så du går kun for de som er født samme dag som deg selv? Anonymkode: f3a8d...a4d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #42 Skrevet 19. april 2024 Har fått oppmerksomhet fra mye yngre menn flere ganger. Spesielt etter jeg passerte 40. De har vært veldig direkte. Påpekt sexy kroppsdeler o.l. Var overraskende i starten, for hadde i gen anelse at så unge menn kunne se på meg med seksuell interesse. Har selvsagt takket nei til tilbud, er gift og har tenkt å fortsette med det uten dårlig samvittighet. Du vet hun er gift, så ta litt moralsk ansvar og ikke gi henne noe tilbud. Har du lyst å gi henne er kompliment kan du gjøre det, men ikke dra det lengre. Anonymkode: f7671...b1f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #43 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du går kun for de som er født samme dag som deg selv? Anonymkode: f3a8d...a4d Jevnaldrende er 0-3 år sånn ca. Kanskje opp til 5. begge veier. +/- alder. Jeg er ikke anonym du svarte Anonymkode: 451dc...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #44 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 20.49): Bortsett fra at ei på 50 kan ikke se like bra ut som ei på 30 kan. Anonymkode: dd488...908 Dette er jo bare tull. JLo, Jennifer Aniston +++ ser da mye bedre ut enn for eksempel Shannon Purser som er halvparten så ung. Pene mennesker er ofte pene uansett alder. De var kanskje penere som yngre versjoner av seg selv, men alle blir eldre Anonymkode: 451dc...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #45 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 15.31): Blir hard. Noen råd på hvordan gi kompl til en gift edre kvinne ? Hvordan viser interesse? Hun er gift (om så med en lubben mann) så glem henne. Verre er det ikke. Du trenger ikke realisere deg selv gjennom henne, finn en ugift/singel kvinne. Anonymkode: 0868d...722
bullehurk Skrevet 19. april 2024 #46 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Pene mennesker er ofte pene uansett alder. De var kanskje penere som yngre versjoner av seg selv, men alle blir eldre Ja, + at å være pen ikke nødvendigvis er det samme som å være sexy.
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2024 #47 Skrevet 19. april 2024 bullehurk skrev (21 timer siden): Herregud for en generasjon av hjelpesløse krek som vokser opp. Har du aldri sjekket opp/flørtet med damer før eller ? Dere må jo ha "bruksanvisning" på absolutt alt 🙄 "Bruksanvisning generasjon" er opptatte av "fasiter" skjønner du vel😅 Jeg mener bestemt at "fasiten" sitter i en sexy hjerne som går all inn for gjensynsglede.. Joda.. for flørting, forføringsmetoder og iver for få å hverandre til sengs, er supersexy og halve morroa😅Da ler vi godt av, at vi begge er like lettlurte etter sexen.. men også fordi at vi har skapt gjensynsglede😉 1
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2024 #48 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 14.48): Jeg er 23 og liker kun yngre menn Anonymkode: 21222...d54 Fantastisk💙Unge menn har stor nytte av kvinner som er mere moden.. da med tanke at de lærer unge menn til å bli gode elskere, da unngår andre kvinner at de gjør store tabber under sex.. Så gjør du det, da er du sannelig god i bunn og en god bidragsyter. Du vil mest sannsynlig også få bedre samvittighet, og et godt og mye rikere sexliv selv😉 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #49 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med deg, fint at de spør! Har du forresten hatt sex med menn fra 27 og oppover da ? Anonymkode: 6900b...f5b Ja, det har jeg. Er sammen med en på 35 nå, men har hatt sex med en på 27 tidligere. Yngre enn det blir for barnslig, men denne 27-åringen var stor og maskulin og så egentlig eldre ut enn han var. Jeg var 41 da, er 48 nå. Anonymkode: 09783...f76
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. april 2024 #50 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 13.26): M 28 her. Lurer på om kvinner i slutten av 30 og starten av 40 merker yngre menn som lyster og tiltrukkes av dere som er par år eldre en oss ? Jeg har en flott kollega K 43 og lurer på om dere kvinner merker om vi yngre menn ser på og lyster etter dere. Hva føler dere når yngre menn er tiltrukket av dere ? Anonymkode: 6900b...f5b Ja det merker vi og ja det liker vi Yngre menn er best ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #51 Skrevet 19. april 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Fantastisk💙Unge menn har stor nytte av kvinner som er mere moden.. da med tanke at de lærer unge menn til å bli gode elskere, da unngår andre kvinner at de gjør store tabber under sex.. Så gjør du det, da er du sannelig god i bunn og en god bidragsyter. Du vil mest sannsynlig også få bedre samvittighet, og et godt og mye rikere sexliv selv😉 Veldig begrenset hvor mye effekt denne mentorgreia har. Han lærer i hovedsak hvordan den ene kvinnen vil ha det. Jeg liker ikke det samme som venninnene mine. Man kan like gjerne lese en vik om emne, bøkene prøver å omfavne majoriteten. Anonymkode: f7671...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå