AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #21 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har ikke det. Etter det du beskriver, og når jeg tenker tilbake på ulike episoder, hadde jeg nok hatt mulighet hvis jeg hadde skjønt tegningen. Jeg hadde satt pris på - om vi har god kontakt og er trygge på hverandre, OG settingen er riktig (altså ikke under et møte f.eks) at du hadde spurt om jeg ville være med og ta en kaffe etter jobb. Om stemningen er der, kunne du fint ha gitt meg komplimenter «du er så vakker når du smiler» etc. Ber du meg ut på enda en kaffe en dag og stemningen er på plass, kqn du gjerne si at du har lyst på meg. Direkte tale er deilig. Anonymkode: 38fa6...1fb Hmm føler aldri kvinner i 40 åra at litt yngre menn kunne fint ha sex med dere ? Og om du hadde blitt direkte invitert hjem til en kjekk kar hadde du ikke blitt med? Er det noe dere fantaserer om ? Anonymkode: 6900b...f5b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #22 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm føler aldri kvinner i 40 åra at litt yngre menn kunne fint ha sex med dere ? Og om du hadde blitt direkte invitert hjem til en kjekk kar hadde du ikke blitt med? Er det noe dere fantaserer om ? Anonymkode: 6900b...f5b Jeg kunne nok det om jeg kjente deg og ble tiltrukket. Men det er ikke noe jeg fantaserer om. Anonymkode: 38fa6...1fb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #23 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kunne nok det om jeg kjente deg og ble tiltrukket. Men det er ikke noe jeg fantaserer om. Anonymkode: 38fa6...1fb Hvis en kjekk mann på 30 hadde kommet bort til deg på en festival, arrangement eller byen. Og sagt han syntes du er utrolig pen og vakker samt direkte sier han har veldig lyst på deg. Hvordan hadde du /kvinner flest reagert ? Anonymkode: 6900b...f5b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #24 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis en kjekk mann på 30 hadde kommet bort til deg på en festival, arrangement eller byen. Og sagt han syntes du er utrolig pen og vakker samt direkte sier han har veldig lyst på deg. Hvordan hadde du /kvinner flest reagert ? Anonymkode: 6900b...f5b Hvis jeg hadde likt deg, hadde jeg takket, blitt smigret og komplimentene hadde gjort meg glad. Hadde vi pratet utover kvelden og kjemien var der, hadde jeg vært veldig åpen for kos og sex. Anonymkode: 38fa6...1fb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #25 Skrevet 15. april 2024 Ikke seksuelt tiltrukket av yngre eller eldre menn. Bare virkelig ikke. De kunne like gjerne vært kvinner. Niks og null seksuell attraksjon. Anonymkode: 42009...d9a
Elaine Marley Skrevet 15. april 2024 #26 Skrevet 15. april 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #27 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis jeg hadde likt deg, hadde jeg takket, blitt smigret og komplimentene hadde gjort meg glad. Hadde vi pratet utover kvelden og kjemien var der, hadde jeg vært veldig åpen for kos og sex. Anonymkode: 38fa6...1fb Ja mann må vist imponere litt modne kvinner mer.. kvinner på min alder og yngre er ganske direkte. Jeg tenner på en helt annen måte på kvinner i 40 åra. Trodde egt uforpliktende sex var mer utbredt blant voksne damer. Men om en man på 30 hadde ganske ut av det blå gitt kompl til en dame i 40 åra. Ville de blitt smigret og tent ? Anonymkode: 6900b...f5b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #28 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 20.49): Bortsett fra at ei på 50 kan ikke se like bra ut som ei på 30 kan. Anonymkode: dd488...908 Utseende er subjektivt. Det du synes er stygt som fy kan være det deiligste enn annen har sett. Anonymkode: 491b4...992
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #29 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 12.25): Ikke seksuelt tiltrukket av yngre eller eldre menn. Bare virkelig ikke. De kunne like gjerne vært kvinner. Niks og null seksuell attraksjon. Anonymkode: 42009...d9a Bom stopp på alt, altså. Anonymkode: 4583b...65a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #30 Skrevet 16. april 2024 Jeg er 23 og liker kun yngre menn Anonymkode: 21222...d54 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #31 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 13.26): lurer på om dere kvinner merker om vi yngre menn ser på og lyster etter dere. Hva føler dere når yngre menn er tiltrukket av dere ? Anonymkode: 6900b...f5b Har merket det ja. Også blitt direkte henvendt til at «yngre». Bare hyggelig det. Men føler mest at det er litt komisk og kleint egentlig. Jeg personlig ser ikke på unge menn på en seksuell måte. De er mer søte. Ikke sexy. Jeg har aldri hatt en yngre partner. Kun eldre og jevngammel da jeg var yngre. Anonymkode: 38b4c...d42
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #32 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men om en man på 30 hadde ganske ut av det blå gitt kompl til en dame i 40 åra. Ville de blitt smigret og tent ? Anonymkode: 6900b...f5b Smigret absolutt. Ikke tent. Det er to veldig forskjellige ting. Men alltid hyggelig med komplimenter om de er reelle og troverdige 😊 Anonymkode: 38b4c...d42
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #33 Skrevet 16. april 2024 Kan absolutt tenne på en yngre mann, men noe særlig mer enn 15 år forskjell nærmer seg grensa. Å i 40-årene ha en sexpartner i slutten av 20-årene er bare spennende. Det avgjørende er at det er en stemning som gir lyst, akkurat som med en jevnaldrende. Det må være mer enn en flott kropp eller stående kjønn. Hvis en yngre mann bare er ute etter å krysse av milf-fantasien sin sier jeg nei takk, jeg er ikke en fetish. Men har hatt et par yngre sexpartnere jeg har møtt mange ganger, og nøkkelen er at vi har like god personkjemi som seksuell energi. Selv om det ligger i luften at det ikke blir ekteskap av det 😉 Anonymkode: 456be...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #34 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan absolutt tenne på en yngre mann, men noe særlig mer enn 15 år forskjell nærmer seg grensa. Å i 40-årene ha en sexpartner i slutten av 20-årene er bare spennende. Det avgjørende er at det er en stemning som gir lyst, akkurat som med en jevnaldrende. Det må være mer enn en flott kropp eller stående kjønn. Hvis en yngre mann bare er ute etter å krysse av milf-fantasien sin sier jeg nei takk, jeg er ikke en fetish. Men har hatt et par yngre sexpartnere jeg har møtt mange ganger, og nøkkelen er at vi har like god personkjemi som seksuell energi. Selv om det ligger i luften at det ikke blir ekteskap av det 😉 Anonymkode: 456be...2b2 Hvor oppsøkte disse ung karene deg ? Og hvordan ville du rådet og tilnærme en moden kvinne ? 😚 litt detaljer hadde hvert fint. Har du i 40 årene møtt menn i slutten av 20 åra ? Hvordan bør man hinte og fremme lysten på kos eller gi kompl. ? Anonymkode: 6900b...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #35 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 11.26): Ja mann må vist imponere litt modne kvinner mer.. kvinner på min alder og yngre er ganske direkte. Jeg tenner på en helt annen måte på kvinner i 40 åra. Trodde egt uforpliktende sex var mer utbredt blant voksne damer. Men om en man på 30 hadde ganske ut av det blå gitt kompl til en dame i 40 åra. Ville de blitt smigret og tent ? Anonymkode: 6900b...f5b 41 år. Synes menn er flottest mellom 30 og 40. Har en løs relasjon til en på 34 år, men ble kjent med ham før noe skjedde. Tenner ikke på alder i seg selv, og svært svært sjelden på randoms. Trenger ikke kjærlighet, men må like personligheten og ha kjent på kjemi over litt tid ergo utgår tilfeldige ligg på byen ol. Anonymkode: 52d96...371
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #36 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 41 år. Synes menn er flottest mellom 30 og 40. Har en løs relasjon til en på 34 år, men ble kjent med ham før noe skjedde. Tenner ikke på alder i seg selv, og svært svært sjelden på randoms. Trenger ikke kjærlighet, men må like personligheten og ha kjent på kjemi over litt tid ergo utgår tilfeldige ligg på byen ol. Anonymkode: 52d96...371 Litt mer som en fast (kose venn) da ? Men hvordan ville du anbefalt og rådet en mann på 30 og approache en kvinne 40+ ? Kan være på gymmet, sentrum, eller marka. Ser mange flotte damer 40+ overalt ute og lurer på hvordan dere foretrekker og bli kontaktet osv ? Anonymkode: 6900b...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #37 Skrevet 18. april 2024 Jeg er i 40-åra. Men jeg er gift, så jeg ar null antenmer for hvordan andre menn ser på meg. Aner ikke om noen i det hele tatt ser på meg. Og det er helt greit. Hadde en fremmed fyr komt bort til meg og gitt meg komplimenter, hadde jeg takket høflig og forsatt med det jeg drev med. Alder på fyren er irrelevant, jeg er like lite interessert i alle menn. Anonymkode: 9bf62...c8b
bullehurk Skrevet 18. april 2024 #38 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser mange flotte damer 40+ overalt ute og lurer på hvordan dere foretrekker og bli kontaktet osv ? Herregud for en generasjon av hjelpesløse krek som vokser opp. Har du aldri sjekket opp/flørtet med damer før eller ? Dere må jo ha "bruksanvisning" på absolutt alt 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #39 Skrevet 19. april 2024 bullehurk skrev (16 timer siden): Herregud for en generasjon av hjelpesløse krek som vokser opp. Har du aldri sjekket opp/flørtet med damer før eller ? Dere må jo ha "bruksanvisning" på absolutt alt 🙄 Det er da vel helt i orden å be om tips? Synes det er bra, jeg, at en mann som er usikker faktisk spør kvinner om hva de foretrekker, i stedet for å bare kjøre på. Til trådstarter: Ikke si rett ut: Jeg har lyst på deg, eller lignende. Det er altfor direkte og klønete. Hvis du føler at hun liker deg (holder blikket ditt og smiler, blir igjen etter et møte f.eks. for å prate med deg, gir deg en kompliment for et eller annet som ikke er jobbrelatert), så kan du foreslå kaffe f.eks. Eller hvis dere snakker i lunsjpausen om et bestemt sted i nærheten kan du si: Vi kunne ta en tur ut dit sammen en dag, hvis du har lyst? Bruk de anledningene som oppstår. Sier hun nei, er hun ikke interessert. Jeg er selv i 40-årene og dater gjerne menn fra 27 og opp, hvis de er modne, intelligente og respektfulle. Har ikke en spesiell fantasi om det, det har bare blitt sånn. Anonymkode: 09783...f76
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #40 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er da vel helt i orden å be om tips? Synes det er bra, jeg, at en mann som er usikker faktisk spør kvinner om hva de foretrekker, i stedet for å bare kjøre på. Til trådstarter: Ikke si rett ut: Jeg har lyst på deg, eller lignende. Det er altfor direkte og klønete. Hvis du føler at hun liker deg (holder blikket ditt og smiler, blir igjen etter et møte f.eks. for å prate med deg, gir deg en kompliment for et eller annet som ikke er jobbrelatert), så kan du foreslå kaffe f.eks. Eller hvis dere snakker i lunsjpausen om et bestemt sted i nærheten kan du si: Vi kunne ta en tur ut dit sammen en dag, hvis du har lyst? Bruk de anledningene som oppstår. Sier hun nei, er hun ikke interessert. Jeg er selv i 40-årene og dater gjerne menn fra 27 og opp, hvis de er modne, intelligente og respektfulle. Har ikke en spesiell fantasi om det, det har bare blitt sånn. Anonymkode: 09783...f76 Enig med deg, fint at de spør! Har du forresten hatt sex med menn fra 27 og oppover da ? Anonymkode: 6900b...f5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå