Gå til innhold

Kvinner og yngre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M 28 her.  Lurer på om kvinner i slutten av 30 og starten av 40 merker yngre menn som lyster og tiltrukkes av dere som er par år eldre en oss ?

Jeg har en flott kollega K 43 og lurer på om dere kvinner merker om vi yngre menn ser på og lyster etter dere.   Hva føler dere når yngre menn er tiltrukket av dere ? 

Anonymkode: 6900b...f5b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at yngre menn er tiltrukket av meg 🤩 

Hvordan viser du det ovenfor kollegaen din?

Anonymkode: 0954f...e55

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene og for meg er "yngre mann" de som er i starten og midten av 20-årene.

Menn på din alder er "menn som er yngre enn meg" men ikke "yngre mann".

Jeg føler ingenting spesielt når en mann er mye yngre...det er ikke alltid man merker at en fyr er ung heller. Har opplevd flere ganger at menn 20-21, fremstår som i slutten av 20-årene.

Virker som menn gir F i alder, så lenge de er tiltrukket av dama.

Anonymkode: 40bdd...fde

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Virker som menn gir F i alder, så lenge de er tiltrukket av dama.

Er jo bare teit å bry seg om dama er 30 eller 50 hvis hun ser bra ut og har et fungerende hode

Anonymkode: 491b4...992

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo bare teit å bry seg om dama er 30 eller 50 hvis hun ser bra ut og har et fungerende hode

Jepp. Leser på KG at man omtrent kan grave seg under en stein bare man er over 30 og dame.

Det stemmer ikke med mine erfaringer i virkeligheten...og da snakker jeg både og forhold og seksuelt.

Er bra med muligheter 18-100...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker at yngre menn er tiltrukket av meg 🤩 

Hvordan viser du det ovenfor kollegaen din?

Anonymkode: 0954f...e55

Er bare hyggelig stirrer mye på henne, snakker mye med henne. Henne trener daglig og fin form. Mannen var sliten lubben gubbe.     Henne liker og vise former og.  Virker som Henne bevist teaser meg.  Noen råd ? Hvordan vise interesse ? 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare hyggelig stirrer mye på henne, snakker mye med henne. Henne trener daglig og fin form. Mannen var sliten lubben gubbe.     Henne liker og vise former og.  Virker som Henne bevist teaser meg.  Noen råd ? Hvordan vise interesse ? 

Ok, så hun er gift?

Anonymkode: 3635b...ead

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok, så hun er gift?

Anonymkode: 3635b...ead

Ja barna er på 12 13 år. 

Mannen som nevnt er lubben og sliten.  Hu ser yngre ut og har formen til 20 åring.   Liker tydelig og vise rumpa i tights på jobb og.    

Blir hard.   Noen råd på hvordan gi kompl til en gift edre kvinne ?  Hvordan  viser interesse ?

Og merker kvinner også når yngre menn finner dem attraktive?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja barna er på 12 13 år. 

Mannen som nevnt er lubben og sliten.  Hu ser yngre ut og har formen til 20 åring.   Liker tydelig og vise rumpa i tights på jobb og.    

Blir hard.   Noen råd på hvordan gi kompl til en gift edre kvinne ?  Hvordan  viser interesse ?

Men hun er ikke "eldre"...det er jo bare å prøve seg som du ville gjort med en kvinne på din egen alder?

Du er ikke 22.

Smil, si hei, snakk med henne om stort og smått, se an om hun responderer positivt på det.

Skrevet

Denne må være en av de bedre :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja barna er på 12 13 år. 

Å ha på tights er ikke et tegn på at hun liker andre en mannen. Du er delulu.

Anonymkode: 016f6...956

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (4 minutter siden):

Denne må være en av de bedre :P

Eh?

Anonymkode: 1788b...37e

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kvalmt at menn som kunne vært sønnen min er interessert.

Sønnen min synes også det er fjernt at menn i hans aldre eventuelt digger damer på min alder.

Anonymkode: 2be0b...b0b

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Bortsett fra at ei på 50 kan ikke se like bra ut som ei på 30 kan. 

Anonymkode: dd488...908

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Bortsett fra at ei på 50 kan ikke se like bra ut som ei på 30 kan. 

Anonymkode: dd488...908

Samme med menn, det.

Anonymkode: 1788b...37e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med en 22 åring. Er selv 38🤭

Anonymkode: 5ec31...30a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

M 28 her.  Lurer på om kvinner i slutten av 30 og starten av 40 merker yngre menn som lyster og tiltrukkes av dere som er par år eldre en oss ?

Jeg har en flott kollega K 43 og lurer på om dere kvinner merker om vi yngre menn ser på og lyster etter dere.   Hva føler dere når yngre menn er tiltrukket av dere ? 

Personlig er jeg treg til å ta hint når mannen er så mye yngre. Jeg mistolker det, gjerne som et behov for en morsfigur , at du er ung og full av futt og lekenhet. jeg hadde satt pris på om du var ganske direkte med meg om du var tiltrukket:)

K47

Anonymkode: 38fa6...1fb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hatt sex med en 22 åring. Er selv 38🤭

Anonymkode: 5ec31...30a

Hvor møttes dere ?

Og hvem hvordan gikk dere frem til sex ?

Også noen råd for hvordan approache damer i slutten av 30 åra ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Personlig er jeg treg til å ta hint når mannen er så mye yngre. Jeg mistolker det, gjerne som et behov for en morsfigur , at du er ung og full av futt og lekenhet. jeg hadde satt pris på om du var ganske direkte med meg om du var tiltrukket:)

K47

Har du hvert med en på 30 før ? Og hva om en mann på 28 hadde hatt lyst på deg ? Mange 28 30 ser jo litt eldre enn de er også.  Hvordan bør han gå frem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du hvert med en på 30 før ? Og hva om en mann på 28 hadde hatt lyst på deg ? Mange 28 30 ser jo litt eldre enn de er også.  Hvordan bør han gå frem?

Nei, jeg har ikke det. Etter det du beskriver, og når jeg tenker tilbake på ulike episoder, hadde jeg nok hatt mulighet hvis jeg hadde skjønt tegningen.

Jeg hadde satt pris på - om vi har god kontakt og er trygge på hverandre, OG settingen er riktig (altså ikke under et møte f.eks) at du hadde spurt om jeg ville være med og ta en kaffe etter jobb. Om stemningen er der, kunne du fint ha gitt meg komplimenter  «du er så vakker når du smiler» etc. Ber du meg ut på enda en kaffe en dag og stemningen er på plass, kqn du gjerne si at du har lyst på meg. 
Direkte tale er deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...