AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Feis foran en gutt jeg dater, var full og det bare skjedde. Er så flau og har litt panikk. Har nesten ikke prata med han siden da. Hva gjør jeg? Anonymkode: 81174...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Hvorfor heter tråden "farlig å fise". Hva er det som er farlig? Mener du flaut kanskje? Det er vanlig at man kan bli flau av det, men så er det også slik at de fleste forstår at man ufrivillig kan fjerte av og til, nettopp fordi at de aller fleste (om ikke absolutt alle) selv har opplevd det samme. Anonymkode: cdcbd...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Alle fiser. Det er helt normalt. Jeg lover! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny89 Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor heter tråden "farlig å fise". Hva er det som er farlig? Mener du flaut kanskje? Det er vanlig at man kan bli flau av det, men så er det også slik at de fleste forstår at man ufrivillig kan fjerte av og til, nettopp fordi at de aller fleste (om ikke absolutt alle) selv har opplevd det samme. Anonymkode: cdcbd...39f Farlig var kanskje feil ord å bruke…men jeg er sååå flau! Jeg liker han kjempegodt, men har ikke hørt noe i fra han siden. Men jeg tenker han ikke er mann nok om han ikke tåler det!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenny89 Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april imagineme skrev (4 minutter siden): Alle fiser. Det er helt normalt. Jeg lover! Jaaa, men blir ekstra flaut når det er en gutt man liker. Han lo jo bare heldigvis, men kjenner jeg har litt panikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april Er du født i 89? Anonymkode: 2aa77...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april Jenny89 skrev (5 minutter siden): Jaaa, men blir ekstra flaut når det er en gutt man liker. Han lo jo bare heldigvis, men kjenner jeg har litt panikk Er jo egentlig bare å si "oida, unnskyld" i det det skjer og så le det bort. Det er ikke verdens undergang og kan for veldig mange være en "icebreaker" 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Feis foran en gutt jeg dater, var full og det bare skjedde. Er så flau og har litt panikk. Har nesten ikke prata med han siden da. Hva gjør jeg? Anonymkode: 81174...daa Folk fiser, ts. Du jobber bare med egen psyke til slikt ikke lengre plager deg. Og så gjør du det samme med andre helt naturlige ting som plager deg. På veien mot mer robust psyke kan du muligens spørre deg selv hvem i livet ditt som har gått inn for å lære deg at naturlige kroppsfunksjoner er «pinlige» og hvilken agenda de kan ha hatt når de tok det valget. Og om nå han du liker ikke ler at man slipper en fis? Ja, da har han spart deg for å kaste bort tid på han. Når du liker noen, ts, og de så viser seg å ikke oppfylle dine ideer om hvor «fantastiske» de jo må være, men kanskje heller er smålige, dømmende etc? Da skal du ikke bli lei deg. Du skal si «yess - takk for at du viser hvem du er så jeg slipper kaste bort tid på røkla!» Høyt eller inne i deg - spiller ingen rolle. Anonymkode: 0f3d4...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå