Majer Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Jeg fikk ingen svar og finner ikke igjen tråden så må prøve med litt annen innfallsvinkel. Jeg ser at damene til en rekke idrettspersonligheter tar alt husarbeidet, passer ungene og tjener penger som influencere. Hvordan går man fram som mann for å få til det samme? Jeg har funnet fram til en knippe kvinnelige kjendiser jeg tenkte jeg kunne prøvd meg på, men jeg møter de aldri. Dette er alt fra politikere til musikere og idrettspersonligheter. Å ta opp forbrukslån så jeg kan stå timesvis med kikkert i majorstuekrysset er ikke et reellt alternativ. Hvordan gå frem for å finne de og bli sammen med de? God jobb og god lønn er ikke nok til å klare seg i dagens samfunn med boligpriser som stiger mer enn lønningene og økte krav
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 Først og fremst må du vanke i de kretsene de vanker, være en del av DET miljøet, det er jo tradisjonelt enten barndomskjærester eller via-via innad i miljøet disse finner hverandre. Å henge i Majorstua-krysset er nok ikke nok Anonymkode: 62feb...800
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Det beste er å bli med på reisen opp. Finne deg en uslipt diamant som har et stort utappet potensial. Så hjelpe henne bygge seg selv og sin plattform/karrierer opp. Da vil du ta roller som fotograf når hun trenger det, manager når hun trenger det, psykolog når hun trenger det, kokk når hun trenger det. Kort sagt du løser hennes problemer, bygger henne opp og hun gir deg cold, hard cash og gleden av å skape et livsverk sammen. Vinn-vinn. Fordelen med å gjøre det på denne måten er at du også faktisk kan finne deg en jente du viber med, har samme interesser som og som du til og med liker. Tenk det! Anonymkode: b980b...0d3 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 Er jo helt uproblematisk å vite hvor du finner folk i Oslo. At du ikke vet dette ringer noen alarmbjeller om at du kanskje fort hadde blitt ilagt et besøksforbud. Anonymkode: 2add4...940 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Skrevet 14. april 2024 Er de damene så vanlige da? De er vakre, omsorgsfulle, talentfulle, flinke og har høy sosialintelligens har jeg inntrykk av. Anonymkode: 68955...f87 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå