AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Jeg er inne på dette selv nå, liker jo menn såklart som er mitt "førstevalg". Men har ei venninne jeg møtte via min forrige jobb som jeg enda møter av og til, finner henne tiltrekkende. Vet hun er bifil/bisex pga fant henne på en datingside der hun hadde valgt begge kjønn, så det har satt mer fyr på lystene mine. Vi klemmer når vi møtes, men aldri gjort noe mer. Aner ikke hva hun tenker om meg heller Hvordan skal jeg ta steget videre Vi trener sammen 1-2 ganger i uken... Anonymkode: b7c0d...beb 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 Ingen problem det, men vær åpen på at du ikke har gjort det før og er usikker på om dette er rett for deg. Mange bifile/lesbiske opplever at de dater heterofile kvinner som vil 'teste' jentesex. Men det er jo mer enn bare sex involvert, det er følelser også. Ikke bruk henne som testkanin for ditt eget sexliv. Ikke gå inn for dette hvis du ikke er åpen for et kjæresteforhold med henne. Men veldig hyggelig hvis dere finner hverandre da, det er jo det vi alle ønsker Anonymkode: bb9ae...bbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 2 hours ago, KallePils said: Er dessverre ikke tiltrukket av menn. Samme her. Trenger ikke vurdere spesielt lenge da. Anonymkode: 0f27c...53a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Skrevet 14. april 2024 Jeg er tiltrukket av kvinner, så jeg har vurdert det, spesielt i perioder hvor jeg har blitt veldig såret av min mannlige samboers manglende emosjonelle forståelse. I de periodene har jeg tenkt og lurt på, om slike situasjoner ville vært et problem med en annen kvinne. Har jo snakket med venninner som også sliter med manglende emosjonell forståelse fra sin mannlige partner, og det får meg til å lure på om det er et utbredt problem blant de fleste menn.. Anonymkode: 80e69...714 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen problem det, men vær åpen på at du ikke har gjort det før og er usikker på om dette er rett for deg. Mange bifile/lesbiske opplever at de dater heterofile kvinner som vil 'teste' jentesex. Men det er jo mer enn bare sex involvert, det er følelser også. Ikke bruk henne som testkanin for ditt eget sexliv. Ikke gå inn for dette hvis du ikke er åpen for et kjæresteforhold med henne. Men veldig hyggelig hvis dere finner hverandre da, det er jo det vi alle ønsker Anonymkode: bb9ae...bbc Hva det ender med vet man jo ikke da, men viktig å være ærlig hvertfall Vet jo ikke hva hun vil heller eventuelt....ikke sikkert hun vil ha en kjæreste. Anonymkode: b7c0d...beb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er tiltrukket av kvinner, så jeg har vurdert det, spesielt i perioder hvor jeg har blitt veldig såret av min mannlige samboers manglende emosjonelle forståelse. I de periodene har jeg tenkt og lurt på, om slike situasjoner ville vært et problem med en annen kvinne. Har jo snakket med venninner som også sliter med manglende emosjonell forståelse fra sin mannlige partner, og det får meg til å lure på om det er et utbredt problem blant de fleste menn.. Anonymkode: 80e69...714 Kvinner har vel også sine problemer i forhold, så er vel ikke noe fasitsvar på det Men føler for å prøve noe "Nytt"... Anonymkode: b7c0d...beb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Skrevet 15. april 2024 Vil bruke denne tråden til å dele min erfaring på veien Anonymkode: b7c0d...beb 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Skrevet 16. april 2024 Møtes i kveld for løpetur...skal spørre litt om ting da tror jeg.. 😊 Anonymkode: b7c0d...beb 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Skrevet 17. april 2024 Hadde fin løpetur i knallvær i går 🙃 Klem når vi møttes såklart 🤗. Fikk bekreftet at hun var single hvertfall...men turte ikke spørre om datingprofilen jeg ser henne på 🙈 Anonymkode: b7c0d...beb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 12.08): Jeg er tiltrukket av kvinner, så jeg har vurdert det, spesielt i perioder hvor jeg har blitt veldig såret av min mannlige samboers manglende emosjonelle forståelse. I de periodene har jeg tenkt og lurt på, om slike situasjoner ville vært et problem med en annen kvinne. Har jo snakket med venninner som også sliter med manglende emosjonell forståelse fra sin mannlige partner, og det får meg til å lure på om det er et utbredt problem blant de fleste menn.. Anonymkode: 80e69...714 Det tenkte jeg også. Og fant meg en kvinne med mindre emosjonell forståelse enn noen annen mann jeg har datet. Helt utrolig 😂 Anonymkode: b1816...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #12 Skrevet 17. april 2024 Jeg er mann. Det finnes massevis av kvinner jeg finner tiltrekkende, men også mange jeg synes er bortimot frastøtende. Bare tanken på å skulle være intim med noen av dem er ekkel. Dette handler om utseende, oppførsel, utdannelse, væremåte, lukt og kjemi. På samme måte tenker jeg om menn. De aller fleste er uinteressante eller - ja, frastøtende i denne sammenheng. Men noen er freshe og flotte. De færreste, men de finnes. Greia er at de mennene som ser bra ut er milevis mer interessante enn de en god del av kvinnene. Dermed koker det ned til at jeg liker mennesker som jeg synes er tiltrekkende, og om noen er tiltrekkende er uavhengig av kjønn. Men la oss ekstremt forenklet si at 40 % av kvinnene er helt uaktuelle. Resten er enten tiltrekkende eller "nøytrale". Blant menn er 70 % uaktuelle, mens resten er tiltrekkende eller "nøytrale". For meg betyr det at et lite antall menn skyver ut et betydelig antall kvinner. Og nå snakker jeg i seksuell sammenheng, slik at dette betyr at jeg heller ville ligget naken sammen med en slik mann i en seng, tungekysset og hatt sex med ham, enn med slike kvinner. Konkret: Jeg ville heller ligger i 69 med en slik mann enn tungekysset en slik kvinne. Dette koker i stor grad ned til estetikk, og fordomsfrihet. Likevel oppfatter jeg meg som hetero, jeg har bare sex med kvinner og jeg har aldri opplevd det jeg skriver om. Men jeg er ikke et sekund i tvil om at det er slik jeg tenker. Anonymkode: 16cd1...d46 1
Hunmedham Skrevet 17. april 2024 #13 Skrevet 17. april 2024 Jeg vet ikke hva slags livssituasjon du er i eller hva du tenker om det jeg spør om nå. Men - har du vurdert å oppleve noe av det du tenker, altså teste ut hypotesen din? Å skaffe seg en homoerotisk opplevelse, når man tenker slik du gjør, vil jo bare være en erfaring i livet? Jeg har selv gjort det og det gir jo en helt spesiell ... erfaringsbredde, som kan berike seksualiteten ens.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #14 Skrevet 17. april 2024 Godt poeng. Vil jeg mene det jeg gjør idet jeg nærmer meg en realisering? Vil jeg rygge unna når det blir noe mer enn teori? Interessant. Og hvis det ender med "noe", vil det kanskje/kanskje ikke gi meg noe? Men jeg vet ikke hvordan. Sjekke-apper er ikke noe jeg vil drive med, og jeg vanker ikke på skeive treffsteder. Jeg har vært innom Gaysir en gang, men det nettstedet er fullt av folk som er heftig på sjekker'n. Jeg måtte i så fall truffet en uerfaren, usikker førstereisgutt, som er like opptatt av smitterisiko , diskresjon og grensesetting som meg selv. Og jeg aner ikke hvordan. Så kanskje det bare er slik, at det skjer hvis det skjer. Anonymkode: 16cd1...d46
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #15 Skrevet 17. april 2024 Hahaha! Jeg var også litt nysgjerrig en gang for snart 14 år siden, endte opp å "bytte lag" og er nå lykkelig gift og har to barn med verdens flotteste kone😍 Anonymkode: f0537...2af 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #16 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha! Jeg var også litt nysgjerrig en gang for snart 14 år siden, endte opp å "bytte lag" og er nå lykkelig gift og har to barn med verdens flotteste kone😍 Anonymkode: f0537...2af Hørtes jo bra ut for din del Nå tenker ikke jeg så langt frem i tid heldigvis, mer å leve i øyeblikket 😊 Er bare i 30åra. Anonymkode: b7c0d...beb 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #17 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann. Det finnes massevis av kvinner jeg finner tiltrekkende, men også mange jeg synes er bortimot frastøtende. Bare tanken på å skulle være intim med noen av dem er ekkel. Dette handler om utseende, oppførsel, utdannelse, væremåte, lukt og kjemi. På samme måte tenker jeg om menn. De aller fleste er uinteressante eller - ja, frastøtende i denne sammenheng. Men noen er freshe og flotte. De færreste, men de finnes. Greia er at de mennene som ser bra ut er milevis mer interessante enn de en god del av kvinnene. Dermed koker det ned til at jeg liker mennesker som jeg synes er tiltrekkende, og om noen er tiltrekkende er uavhengig av kjønn. Men la oss ekstremt forenklet si at 40 % av kvinnene er helt uaktuelle. Resten er enten tiltrekkende eller "nøytrale". Blant menn er 70 % uaktuelle, mens resten er tiltrekkende eller "nøytrale". For meg betyr det at et lite antall menn skyver ut et betydelig antall kvinner. Og nå snakker jeg i seksuell sammenheng, slik at dette betyr at jeg heller ville ligget naken sammen med en slik mann i en seng, tungekysset og hatt sex med ham, enn med slike kvinner. Konkret: Jeg ville heller ligger i 69 med en slik mann enn tungekysset en slik kvinne. Dette koker i stor grad ned til estetikk, og fordomsfrihet. Likevel oppfatter jeg meg som hetero, jeg har bare sex med kvinner og jeg har aldri opplevd det jeg skriver om. Men jeg er ikke et sekund i tvil om at det er slik jeg tenker. Anonymkode: 16cd1...d46 Høres litt ut som at du er bifil, men at du liker menn best. Om du noen gang føler for å være nær en mann, så kanskje vurder det? Det høres jo ut som at du har en større interesse for dem, så hva om det vil være noe som passer bedre for deg? Anonymkode: 37967...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #18 Skrevet 19. april 2024 Sendt henne melding på datingsiden, får se om hun svarer meg der i dag 😊 🙃 Anonymkode: b7c0d...beb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #19 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 9.36): Jeg er inne på dette selv nå, liker jo menn såklart som er mitt "førstevalg". Men har ei venninne jeg møtte via min forrige jobb som jeg enda møter av og til, finner henne tiltrekkende. Vet hun er bifil/bisex pga fant henne på en datingside der hun hadde valgt begge kjønn, så det har satt mer fyr på lystene mine. Vi klemmer når vi møtes, men aldri gjort noe mer. Aner ikke hva hun tenker om meg heller Hvordan skal jeg ta steget videre Vi trener sammen 1-2 ganger i uken... Anonymkode: b7c0d...beb Jeg dater andre jenter inne i mellom, men ikke med tanke på forhold. Jeg ønsker ikke et forhold med en annen kvinne….Det er bare at sexen er så mye bedre med en annen kvinne en med en mann😅 Anonymkode: 3ee55...58a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #20 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg dater andre jenter inne i mellom, men ikke med tanke på forhold. Jeg ønsker ikke et forhold med en annen kvinne….Det er bare at sexen er så mye bedre med en annen kvinne en med en mann😅 Anonymkode: 3ee55...58a Fint med forandring ja Anonymkode: b7c0d...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå