AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg syns det er litt skummelt , men er sååå lei av å farge ettervekst. tenker å bli grå i sommer...i håret altså ikke ellers...hihi. hilsen dame over 50.. noe jeg bør tenke på? Anonymkode: 2fca3...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg er i den fasen der jeg har masse grå enkelthår, men ingen større felter med grått. Akkurat nå ser det bare uflidd ut med grått her og der, og jeg får ofte lyst til å farge det igjen for at det skal se litt penere ut, spesielt i forbindelse med sosiale sammenkomster. Anonymkode: c7f00...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i den fasen der jeg har masse grå enkelthår, men ingen større felter med grått. Akkurat nå ser det bare uflidd ut med grått her og der, og jeg får ofte lyst til å farge det igjen for at det skal se litt penere ut, spesielt i forbindelse med sosiale sammenkomster. Anonymkode: c7f00...907 Ja det er ikke lett...jeg tror jeg er helt grå på sidene og på toppen, men ikke helt grå i bakhodet. Jeg har siste åra farga etterveksten sjøl, men syns jeg må gjør det annenhver uke. Har prøvd sånn spray, men liker det ikke. Merker at håret blir mer stivt og tørt. Er litt redd for å sjå gammel ut...men samtidig kan jeg kjenne på gleden ved å slippe å farge det og sjå mer naturlig ut. Foreslo for frisøren at jeg kan ha noen striper samtidig som jeg blir grå, men hun mener det ikke vil bli pent uten å farge etterveksten samtidig....og det er jo så dyrt å holde på med dette. TS Anonymkode: 2fca3...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg er mørkblond så antakelig litt lysere enn dere, men lar det bare gå sin gang. Det er mest grått under og bak, lite foran og ved tinningene. Ser jo jeg blir blassere...er litt spent på sluttresultatet. Jeg er ikke så mørk at skillet blir veldig markant, tror jeg. Er for gjerrig til å farge det hos frisør og vil unngå styret med å opprettholde det jevnlig. Ikke vil jeg farge det selv heller. Finnes mange videoer på Youtube for overgangsfasen til grått hår, et helt eget samfunn der ute. 😂 K51 Anonymkode: fb229...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Del Skrevet 14. april 2024 Gikk til frisøren og fikk «fjernet» fargen. Ble ikke grå, men blond, og derfra finere overgang i utvekstfasen. Anonymkode: c4492...41d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syns det er litt skummelt , men er sååå lei av å farge ettervekst. tenker å bli grå i sommer...i håret altså ikke ellers...hihi. hilsen dame over 50.. noe jeg bør tenke på? Anonymkode: 2fca3...26b Jeg sluttet å farge under pandemien fordi grått hår visstnok var så vakkert. Var også lei av ettervekst. Skvatt hver gang jeg så meg i speilet etter at håret var vokst ut som grått. Holdt ut frem til i fjor. Da gav jeg opp. Var ikke meg. Men jeg farger det ikke med 6% dekning lenger. Jeg har begynt med semfarging 3% og det er mye bedre. Når er det ikke skille lenger når det vokser og har gått opp til nyanse 9 med undertoner. Nå er håret naturlig lyst med levende fargespill uten å fremstå som grått. Ser ut som jeg har farget det profesjonelt med full pakke striping osv. Bruker fargesjampo for å holde det vedlike. Skulle gjort dette for mange år siden! Anonymkode: c44c9...89e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sluttet å farge under pandemien fordi grått hår visstnok var så vakkert. Var også lei av ettervekst. Skvatt hver gang jeg så meg i speilet etter at håret var vokst ut som grått. Holdt ut frem til i fjor. Da gav jeg opp. Var ikke meg. Men jeg farger det ikke med 6% dekning lenger. Jeg har begynt med semfarging 3% og det er mye bedre. Når er det ikke skille lenger når det vokser og har gått opp til nyanse 9 med undertoner. Nå er håret naturlig lyst med levende fargespill uten å fremstå som grått. Ser ut som jeg har farget det profesjonelt med full pakke striping osv. Bruker fargesjampo for å holde det vedlike. Skulle gjort dette for mange år siden! Anonymkode: c44c9...89e Hva slags fargeshampo bruker du? Anonymkode: 5e2d0...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 14. april 2024 #8 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sluttet å farge under pandemien fordi grått hår visstnok var så vakkert. Var også lei av ettervekst. Skvatt hver gang jeg så meg i speilet etter at håret var vokst ut som grått. Holdt ut frem til i fjor. Da gav jeg opp. Var ikke meg. Men jeg farger det ikke med 6% dekning lenger. Jeg har begynt med semfarging 3% og det er mye bedre. Når er det ikke skille lenger når det vokser og har gått opp til nyanse 9 med undertoner. Nå er håret naturlig lyst med levende fargespill uten å fremstå som grått. Ser ut som jeg har farget det profesjonelt med full pakke striping osv. Bruker fargesjampo for å holde det vedlike. Skulle gjort dette for mange år siden! Anonymkode: c44c9...89e Hvilken farge bruker du og hvilken farge har du naturlig på håret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #9 Del Skrevet 16. april 2024 Søk opp #grombre på insta, masse inspirasjon fra andre som lar det grå håret vokse ut Anonymkode: ca4a3...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå