AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Hei! Hva er normalt. Når jeg og typen har sex så er det ofte fokus på han. Jeg skal runke han og jeg skal suge han. Oftest tar han sjeldent på meg. Innimellom tar han på meg og innimellom sier han at jeg skal finne vibrator etc. Noen ganger ber han meg ta på meg selv, men da kommer han raskt og jeg rekker ikke å komme. Var en periode han var null opptatt av at jeg skulle komme. Så ble han opptatt av det etter jeg sa jeg følte meg som ei hore, og han sa jeg ikke var det, og at han var opptatt av at dama skulle komme når han brydde seg om hun. Nå er han ikke så opptatt av det igjen. Han sier han ikke er kåt så fort han har kommet og at det er annerledes for oss jenter, at vi kan komme og fortsette eks. 1 gang har han kommet og spurt om han skal gjøre så jeg kom å, jeg sa det ikke var så nøye og gikk. Jeg begynner å bli jævelig dritt lei av å gi hver gang og at han skal komme hver gang. Hadde det vært grunner for at jeg ikke ville komme så er det en annen ting, men jeg har ikke sagt det. Hvordan sier jeg dette? Eller får han til å forstå? Jeg vurderte å ta med noen sexleketøy hjem (vi bor ikke sammen) og si at jeg må det da jeg ikke har fått kommet hos han. Men dårlig ide det å. Han veit jeg er våt og allikevel ikke tar på meg eller legger opp til at jeg kommer. Veit er mitt eget ansvar men jeg gjør ikke det uten at han sier jeg skal gjøre så jeg selv kommer, syntes er kleint å bare gjøre det. Nå sist runket og sugde jeg han. Han ville jeg skulle fingre meg mens sugde han, men når han kommer med en gang så stopper jo jeg på meg selv. Det begynner å gjøre vondt faktisk, å tease seg selv å ikke få kommet. Nå ligger jeg her kåt. Føler liksom at min seksuelle helse ikke er så viktig. Aldri har fokuset kun vært på meg og bare meg har kommet uten at han har blitt tatt på og kommet. Jævelig mange ganger har kun han kommet og null fokus på meg. Begynner å bli dritt lei av å gi å gi. Aldri koser han med meg, alltid jeg som skal stryke på han. Er vist ikke så nøye med meg føler jeg. Føler meg som ei hore, vaskedame i hans hjem noen ganger. Hva gjør andre ???? Og hva bør jeg gjøre? Jeg veit ikke hvordan jeg skal si det da han tar alt som destruktive tilbakemeldinger og som klaging Anonymkode: 37775...282 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 Hvis han ikke er kåt etter han er kommet, må han starte med fokus på deg så du kommer først. Det er bare logisk. Anonymkode: 33336...f03 17 2
Gjest ZarahSweet Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Hadde mistet all tenning for en fyr som ikke var opptatt av meg og mine behov. Kjæresten min har heldigvis «Ladies first” holdning. Vi er begge opptatt av at begge skal være totalt tilfredsstilt ❤️🔥
visp Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 Han ødelegger jo for deg. Tviler på at det er mulig å finne tilbake noe glede med en sånn. Jeg hadde ikke orket. 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Skrevet 14. april 2024 Du får bare si at du gidder ikke ha sex med han hvis ikke dere begge får komme. La han velge om han skal få deg til å komme før eller etter han. Men det skal være nytelse for begge. Sånn ego-Tripp hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 3b2d2...1f3 3
imagineme Skrevet 14. april 2024 #6 Skrevet 14. april 2024 Han er trolig ekstremt uerfaren. En mann med litt erfaring forstår at dersom han kommer først og deretter mister lysten, så må han fokusere på dama først. Siden han ikke er villig til å prate noe om det og bare avfeier dine forsøk på samtale, så spørs det om dette er rette fyren for deg. 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Skrevet 14. april 2024 Han er faktisk ikke uerfaren. Men trur han ikke gidder eller jeg veit ikke. men hvordan tar jeg tak i dette. ? Grunnen til at jeg holder ut med å ikke si noe er fordi det blir masse fokus på meg innimellom, da legger han opp til at jeg skal komme mange ganger. Men hvordan sier jeg dette? Skal jeg spørre om han syntes jeg bruker lang tid siden det ikke legges opp til at jeg skal komme hver gang. Eller skal jeg spørre om han syntes jeg er ekkel? Eller sex nekt? Si jeg er lei av å gi å gi og sjeldent få tilbake? Spørre om hvorfor ikke er meg som heller kan komme hver gang og han bare innimellom? han har vært i lange forhold før, tviler på han holdt på sånn der??? Eller skal jeg ta med nesten alt av leketøy hjem og neste gang han ber meg finne noe for å bruke det, så sier jeg det er hos meg fordi jeg har ett like stort behov for å komme jeg som han og det ofte er fokus på han.. Anonymkode: 37775...282 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #8 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er faktisk ikke uerfaren. Men trur han ikke gidder eller jeg veit ikke. men hvordan tar jeg tak i dette. ? Grunnen til at jeg holder ut med å ikke si noe er fordi det blir masse fokus på meg innimellom, da legger han opp til at jeg skal komme mange ganger. Men hvordan sier jeg dette? Anonymkode: 37775...282 Legg opp til ting selv. Anonymkode: 33336...f03 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #9 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg opp til ting selv. Anonymkode: 33336...f03 Hvordan ? Anonymkode: 37775...282
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #10 Skrevet 14. april 2024 Altså, hvorfor gidder du å ha sex når du ikke får orgasme? Det hadde jeg ALDRI giddet, hadde sagt rett ut at sexen er dårlig og uinteressant. Begge skal selvsagt komme (så lenge begge ønsker og kan)!! Du får begynne å kreve mer mens dere har sex, fortell han hva han skal gjøre. Merker du at han er på vei til å komme så stopp han og skift stilling eller be han hjelpe deg i mål først. Min mann sørger ALLTID for at jeg kommer i mål (flere ganger) før han kommer, noe jeg anser som helt normalt. Anonymkode: e341d...c06 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #11 Skrevet 14. april 2024 Komunikasjon er i alle fall nøkkelen. Jeg er sammen med ei som absolutt ikke vil ha noe fokus på at hun skal komme. Stiopper meg stort sett om jeg prøver å gi henne orrgasme. Kan det være han har lignende erfaringer fra tidligere? Anonymkode: 36e60...2eb 1
Isambard Skrevet 14. april 2024 #12 Skrevet 14. april 2024 (endret) Bare si neste gang han prøver seg at du ikke gidder å ha sex hvis det ikke skal være noe fokus på deg. Du trenger ikke spørre om hvorfor han ikke gjør det etter min mening. Det får han evt ta opp selv. Det er sløvt at han bare avslutter brått når han kommer. Tenk om kvinner skulle avsluttet samleiet straks de fikk orgasme. Endret 14. april 2024 av Isambard 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #13 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså, hvorfor gidder du å ha sex når du ikke får orgasme? Det hadde jeg ALDRI giddet, hadde sagt rett ut at sexen er dårlig og uinteressant. Begge skal selvsagt komme (så lenge begge ønsker og kan)!! Du får begynne å kreve mer mens dere har sex, fortell han hva han skal gjøre. Merker du at han er på vei til å komme så stopp han og skift stilling eller be han hjelpe deg i mål først. Min mann sørger ALLTID for at jeg kommer i mål (flere ganger) før han kommer, noe jeg anser som helt normalt. Anonymkode: e341d...c06 Altså hvis han begynner å komme, som skjedde sist, så stoppet jeg opp. Men da spruter han ofte allikevel eller han tar over selv og gjør sånn at han kommer. Så den funker ikke. Men jeg får bare høre jeg klager og har kun negativt å si hvis jeg tar dette opp, for med alt annet jeg prøver å si så får jeg høre det med at jeg sutrer, klager er negativ. Selv når han henter seg is til kun seg selv, spør om jeg vil ha smak av hans. Jeg sier nei flere ganger fordi jeg blir egentlig irritert over hans ego oppførsel. Da sier han at jeg er barnslig. Eller når jeg blir irritert over når han ikke gidder å reise seg opp for å gjøre noe som er hans, og han spør meg om jeg kan gjøre det da jeg står oppreist )lenger unna enn han sitter og har i tillegg hentet noe til han) så får jeg høre at jeg er idiotisk. Han er veldig mye ego. Så tenker er det jeg må si, at han er ego på mange områder veldig ofte. Han ville ha barn fordi han ville ikke bli ego. Jeg tenker at jeg ikke kan få barn med noen som er så ego nå før barn Anonymkode: 37775...282
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #14 Skrevet 14. april 2024 Isambard skrev (3 minutter siden): Bare si neste gang han prøver seg at du ikke gidder å ha sex hvis det ikke skal være noe fokus på deg. Du trenger ikke spørre om hvorfor han ikke gjør det etter min mening. Det får han evt ta opp selv. Det er sløvt at han bare avslutter brått når han kommer. Tenk om kvinner skulle avsluttet samleiet straks de fikk orgasme. Ja. Tenk hvis vi jenter skulle ha gjort det. Altså måten han prøver seg på er lite sjarmerende å. Han drar den nesten bare frem og legger seg klar. Men skal jeg si det da, jeg gidder ikke å ha sex, suge eller runke deg hvis det ikke skal være noe fokus på meg ?? Anonymkode: 37775...282 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #15 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Komunikasjon er i alle fall nøkkelen. Jeg er sammen med ei som absolutt ikke vil ha noe fokus på at hun skal komme. Stiopper meg stort sett om jeg prøver å gi henne orrgasme. Kan det være han har lignende erfaringer fra tidligere? Anonymkode: 36e60...2eb Hmm jeg tviler. Min magefølelse er at han tilfredsstilte de opp i skyene. Han har selv bekreftet at han ikke var sånn som han er mot meg som han var mot dem Anonymkode: 37775...282
Isambard Skrevet 14. april 2024 #16 Skrevet 14. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Tenk hvis vi jenter skulle ha gjort det. Altså måten han prøver seg på er lite sjarmerende å. Han drar den nesten bare frem og legger seg klar. Men skal jeg si det da, jeg gidder ikke å ha sex, suge eller runke deg hvis det ikke skal være noe fokus på meg ?? Anonymkode: 37775...282 Ja, akkurat det kan du si. Hvorfor ikke? Det eneste jeg kan si til hans forsvar er at du ikke har sagt hva du mener. Endret 14. april 2024 av Isambard 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #17 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja. Tenk hvis vi jenter skulle ha gjort det. Altså måten han prøver seg på er lite sjarmerende å. Han drar den nesten bare frem og legger seg klar. Men skal jeg si det da, jeg gidder ikke å ha sex, suge eller runke deg hvis det ikke skal være noe fokus på meg ?? Anonymkode: 37775...282 Ja. Han er egoistisk, tafatt og lite løsningsorientert. Jeg hadde sagt at jeg ikke gidder et eneste knull til hvis han ikke skjerper seg. Hadde rett og slett vært forbanna. Anonymkode: 8b46e...55f 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #18 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvordan ? Anonymkode: 37775...282 Du vet ikke hvordan du tar initiativ til fokus på deg? Hvordan tar han initiativ til fokus på ham da? Anonymkode: 33336...f03 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #19 Skrevet 14. april 2024 Det virker som han tror at dette er innafor. Du må snakke i klartekst og forklare at du har behov for orgasme. Du må jo ikke vente på at han ber deg om å ta frem vibrator? Du må jo ta styring selv. Den ene gangen han tilbydde å hjelpe deg til orgasme etter hans orgasme så sa du at det ikke var viktig og gikk. Selvfølgelig spør han ikke om det igjen da. Du kan også si rett ut at du vil ha orgasme før han penetrerer deg. Hvis du tør å ha sex med han bør du tørre å snakke om sex også. Anonymkode: a35df...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #20 Skrevet 14. april 2024 Herregud… IKKE få barn med dette guttungen!!! Anonymkode: b715a...cbe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå