Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #21 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er nok litt for glad i hi-tech produkter, men kjøper helst hos hudpleier. Hittil har maksgrensen for en krem ligget på rundt 600, men det er ikke hver gang jeg kjøper så dyre kremer. Jeg veksler mellom Dermalogica, Dr. Hauschka og andre merker.
Sun Mei Skrevet 8. februar 2006 #22 Skrevet 8. februar 2006 helsekost, helios har best utvalg og kan mye om det, men mange andre helsekoster fører også serien. ← Flott Da skal jeg dit og forhøre meg. Hva koster de?
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #23 Skrevet 8. februar 2006 Flott Da skal jeg dit og forhøre meg. Hva koster de? ← Rosekremen koster ca. 160 kroner, og det samme gjelder vel de andre kremene også. Renseproduktene er litt billigere.
Nemmera Skrevet 8. februar 2006 #24 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg tåler ikke så mange kremer (hverken billige(f.ex garnier) eller dyre(f.ex este lauder), så jeg gikk på apoteket for å få anbefalt en krem. Ble Vichy og den koster rundt 170/180. Veldig god :-D Endret 8. februar 2006 av Nemmera
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #25 Skrevet 8. februar 2006 Jeg bruker nå dagkremen fra Lorea'l. wrinkle decrase tror jeg den heter. Koster 139,- å jeg syns den er grei:)
Gjest Fruktfat Skrevet 8. februar 2006 #26 Skrevet 8. februar 2006 (endret) bruker eucerin fra apotek, koster mellom 130-160. over 300 kan jeg ikke tenke meg å bruke. da skal den ihvertfall _garantert_ være bra til min hud. Endret 8. februar 2006 av Fruktfat
aline Skrevet 8. februar 2006 #27 Skrevet 8. februar 2006 Rosekremen koster ca. 160 kroner, og det samme gjelder vel de andre kremene også. Renseproduktene er litt billigere. ← kvedekremen koster ca 120 mener jeg, så det er litt forskjell på prisene, men de er billige alle sammen. stort sett ligger vel mye av produktene under 200, og det selv om det er håndplukkede og virkelig bra laget produkter med 100% rene, økologiske produkter.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #28 Skrevet 8. februar 2006 kvedekremen koster ca 120 mener jeg, så det er litt forskjell på prisene, men de er billige alle sammen. stort sett ligger vel mye av produktene under 200, og det selv om det er håndplukkede og virkelig bra laget produkter med 100% rene, økologiske produkter. ← Jeg må si at jeg ikke har funnet et eneste Dr. H.-produkt jeg ikke har likt, og det sier litt! Leppebalsamen i krukke er kanskje det jeg liker minst, for den gir ikke nok fukt, men ellers liker jeg absolutt alt derfra, og jeg skal fortsette å teste meg gjennom produktene. Rosekremen er perfekt når huden krangler, som for eksempel sår nese ved forkjølelse. Ansiktsvannet roer og gir fuktighet, og håndkremen....
aline Skrevet 8. februar 2006 #29 Skrevet 8. februar 2006 Jeg må si at jeg ikke har funnet et eneste Dr. H.-produkt jeg ikke har likt, og det sier litt! Leppebalsamen i krukke er kanskje det jeg liker minst, for den gir ikke nok fukt, men ellers liker jeg absolutt alt derfra, og jeg skal fortsette å teste meg gjennom produktene. Rosekremen er perfekt når huden krangler, som for eksempel sår nese ved forkjølelse. Ansiktsvannet roer og gir fuktighet, og håndkremen.... ← helt enig, og jeg er nybegynner, men har allerede blitt totalt frelst. masse produkter, alle bra, forskjellig effekt. og digger at de er 100% naturlige, liker ikke å tilsette huden/kroppen mer kjemisk en nødvendig. og, til en billig penge, på tross av super kvalitet.
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #30 Skrevet 8. februar 2006 Jeg KAN bruke mye penger på en ansiktskrem, men er mest fornøyd med Dermalogica og Dr. H (..som er bio-dynamisk og ikke økologisk. Flisespikkeri ) Jeg får ofte prøver av svindyre kremer fra parfymeri, men kjøper de så og si aldri. Som oftest er disse produktene altfor parfymerte. Når det gjelder Dr. H er min siste forelskelse rensemelken. Jeg føler jeg gir min tørre vinterhud en gave når jeg bruker denne.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #31 Skrevet 8. februar 2006 Når det gjelder Dr. H er min siste forelskelse rensemelken. Jeg føler jeg gir min tørre vinterhud en gave når jeg bruker denne. ← Den fjerner all sminke, og huden blir supermyk etterpå. Jeg har akkurat kjøpt den på nytt uten å ha brukt opp den gamle, det må nesten være rekord! Akkurat nå liker jeg renseproduktene fra Dr. H best av absolutt alt. Skulle ønske jeg fant en krem jeg ble like forelsket i...
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #32 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er helt sikker på at folk som bruker 500 kroner på en hudkrem ikke får finere hud eller færre rynker enn de som bruker en til 10% av prisen. Det er viktigere å tenke på hva man spiser, drikke nok vann, sove godt og ikke røyke. ← Det er jeg enig i, det har vært flere tester som viser at det ikke er stor forskjell på de billigste og de dyreste kremene (med unntak av luksusfølelsen) Dessuten så har vel også arv litt å si på hvordan huden er og vil bli. Forøvrig bruker jeg Lòreal ansiktskrem til rundt hundrelappen, men ble fristet til å prøve Dr. H kremer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå