AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april På dagens fest har jeg røyket. Tror jeg hadde 5 sigg… faktisk litt digg🤨 Off kan jeg være avhengig allerede? Anonymkode: 2bd45...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april 😂 Tro kan flytte fjell, men niks. Du drakk vel gjerne litt på festen og? Tenker du at du er alkoholiker av den grunn? Anonymkode: fa28a...f55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april 4 minutter siden, AnonymBruker said: Off kan jeg være avhengig allerede? Anonymkode: 2bd45...d4c Avhengigheten trigges etter 5,5 sigaretter per fest, så du burde være trygg. 🙏 Anonymkode: 16774...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april I morgen kommer du til å kjenne jaget etter røykpakker. Du kommer til å tømme kontoen i løpet av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 1.54): Avhengigheten trigges etter 5,5 sigaretter per fest, så du burde være trygg. 🙏 Anonymkode: 16774...017 Grevling skrev (På 14.4.2024 den 1.58): I morgen kommer du til å kjenne jaget etter røykpakker. Du kommer til å tømme kontoen i løpet av neste uke. Jaha… jeg ble ikke så fort avhengig! Anonymkode: 2bd45...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jaha… jeg ble ikke så fort avhengig! Anonymkode: 2bd45...d4c #ironi😆 Anonymkode: 4a2cf...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå