Gå til innhold

Kjøpe leilighet, vanskelig dette.. bare ta hva man får? Har du noe råd/erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe leilighet med mine to barn ( snart skolealder )  Hva var viktigst for dere når dere kjøpte? Dette er jo en begynnelse og man kan ikke være gniten. 

Det haster å finne noe og jeg har sett på en leilighet jeg kan legge inn bud på, men det er bare 2 soverom og stuen er litt liten, men til gjengjeld er det god uteplass, barnevennlig og trygt område samt elbil lader. Litt skolevei men jeg kan kjøre, eller de sykle ved større alder. Kan også gå 20 min til butikk. 

har sett på en annen med 3 sov, stor stue, har alt utenom elbil lader men det er ikke så viktig der, men der har jeg kun råd til 30.000 under prisen den ligger ute for, og regner med de fleste leiligheter går over takst. Denne er også gåavstand til skole, senter og butikk. Men den går nok over prisen selvom jeg virkelig ønsker 3 soverom. 

denne første må jeg by på er visning mandag, den andre er visning onsdag. Så vet ikke om jeg tørr å ta sjansen og vente på den med 3 Sov. 

noen som har bodd i litt liten leilighet med 2 barn? Leiligheten er 70 kvadrat og de kan dele rom foreløpig. Men hva når de blir eldre? Blir stueplass for lite for de? 
De kan få egne rom mens jeg ligger på sovesofa rett ved vindu feks. 

Eller så må vi ut i utkanten der det ikke er montert lader og lang reisevei til ting. 10-30 min til skole, senter osv. går nok få busser der og. Ingen plasser å feks sykle i det fri. 

er redd for at om jeg venter, er det ikke sikkert jeg finner noe innen tidsfristen. Og det haster. Det er heller ikke så mange selveier jeg her, mest andelsleilighet men de ligger for det meste langt over midt budsjett. 

og er det noen som vet hvor jeg finner byggetegninger av planløsning? For å se om jeg kan rive vegger eller gjøre planløsningen litt bedre. 

setter pris på svar :)  

Anonymkode: 2ce5f...4fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elbillader koster ikke allverden, så ikke la det stoppe deg. Sier hun som har bestilt til 22.000 i borettslag og ikke engang har elbil…

Anonymkode: 6709e...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...