AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 Hei! Jeg leverte min splitter nye dress (dressjakke) hos en skredder i Oslo som hadde fått gode anmeldelser på Google (kun 5-stjerner og verifiserte brukere). Den er litt for vid og jeg tenkte det var en smal sak (pun intended) å skulle sy den inn litt. Kunne selvfølgelig dratt dit jeg kjøpte den fra, men i og med at det er en dyr dress så hadde jeg lyst på et skikkelig resultat. Etter at han hadde satt i nåler, tatt mål osv så kom prisoverslaget: 2100 kr! Jeg ble litt satt ut, men hadde ikke samvittighet til å si nei. Er dette ok pris tenker dere? Jeg er happy jeg hvis resultatet blir bra! Et godt håndverk koster jo, det forstår jeg. Anonymkode: 08dd2...046
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Høres fryktelig dyrt ut ja! Anonymkode: 08dd2...046
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Virker dyrt. Søker du timespris skredder på google får du opp mange som legger ut prisliste. Ser ut som om innsying av dressjakke typisk koster 350 - 800. Men kan jo være du hadde en veldig komplisert sak? Virker uansett dyrt. Anonymkode: 4f40d...9df
Nonish91 Skrevet 14. april 2024 #4 Skrevet 14. april 2024 Jobbet i butikk, vi har sendt dress til skredder. Koster 350 å sy inn sidene. Er det ermene så er det 150 for begge. Det der hadde jeg virkelig sagt nei til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå