Nemmera Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i et transportrør med plass til flere fiskestenger? De hadde et på XXL i sommer, en sort teleskop bazooka, men er ikke sikker på om de har den nå.....
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Jeg tror ikke jeg ville prøvd blomsterbutikken eller konditoriet... fra spøk til side: Hva med å ringe XXL? Det ville vel vært naturlig at de kan skaffe det om de ikke har det inne nå? Eller en annen sportsbutikk?
Nemmera Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2006 JO, selvfølgelig, jeg har skjønt at det er en idé (ikke født bak mål heller da ). Mulig jeg ikke uttrykte meg på den rette måten; Det jeg mente var om noen visste om et sted (helst i Oslo) der de har slike akkurat nå eller skaffer et raskt.
Skravla Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Mulig de har noe her http://www.abru.no/ Nordisk Fiskeutstyr AS Christian Krohgs g 16, 0186 Oslo
Nemmera Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2006 Fant ikke noe der, men var inne på et annet forum og fikk kontakt med en som har en butikk et sted:) ellers fant jeg ut at de har en på www.skittfiske.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå