Gå til innhold

Hvor mange dater før kjemien stemte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Tinder siden jul og har truffet 4 stykker, har chattet med mange flere. Føler jeg har brukt opp Tinder uten å finne noen. Så det jeg lurer på er hvor mange har dere datet som dere ikke hadde kjemi med før dere traff noen dere hadde kjemi med?

Har vært i et forhold i 20 år før det ble slutt i høst, så dette er helt nytt for meg. Da jeg var yngre hadde jeg ingen problemer med å finne en kjæreste, det var bare å ta en tur på byen. Nå er jeg eldre og nettdating har tatt over. Jeg føler meg verdiløs, rett og slett. Møtt fire stykker og det har ikke klaffet med noen av dem.... Dette er kanskje helt vanlig, men ikke vet jeg! Nå er jeg redd jeg kommer til å være alene for resten av mitt liv. Så hvor mange dater må man gå på, i gjennomsnitt, før man finner en pratner?

Anonymkode: 8b9a0...ca0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg var heldig for det var full match med tredje tinderdate og det har vært oss siden🥰

Anonymkode: 9d4bc...5ea

AnonymBruker
Skrevet

10. Fant drømmemannen til slutt!

Anonymkode: 34fb0...f40

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være fordi når du møter noen på byen så kjenner dere jo der og da at dere er tiltrukket. På nett så kjenner dere ikke noen ting før dere møtes, er som at du skulle hatt alle på utestedet og bare sakt ja til å møte med 4 av dem uten å kjenne etter slik du kan i et rom, at den er den som tiltrekker meg. Om det gir mening? 

Anonymkode: fa3d5...2bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet ett par måneder. Møtt 6 menn. Jeg har følt kjemi med 2. 1 av dem følte gjensidig kjemi, men syntes ikke jeg var bra nok likevel. Den andre vet jeg ikke hva føler men han tar ikke mye kontakt så antar det ikke er gjensidig. 

Kjemien var der helt fra starten med den ene og tok nok ikke mer en times tid før jeg merket det med den andre. De andre har jeg ikke vært tiltrukket av i det hele tatt. Det har ikke endret seg av flere treff. 

4 av dem har sagt de er tiltrukket av meg. 2 vet jeg ikke. Føler vel egentlig at menn kan ha sex med henimot hvem som helst og velger kvinner etter mer praktiske kriterier.

Anonymkode: 91c90...376

AnonymBruker
Skrevet

Tredje date. 

Anonymkode: 4ebdd...103

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt 8 stk.

Nr 2 hadde jeg en veldig sterk fysisk kjemi og vi hadde mye sex, men var ikke kompatible intellektuelt.

Nr 8, som jeg dater nå, har jeg både fysisk kjemi/attraksjon og intellektuell og livstilsmessig kompatibilitet med, samt at han virker som en veldig flott og emosjonelt tilgjengelig fyr! Vi har riktignok bare møttes tre ganger, men vi får se hvor det går! Absolutt kjærestemateriale, slik jeg ser det nå!

De andre jeg har møtt har jeg ikke hatt kjemi eller noe spesielt med, selv om alle var hyggelige. 

Anonymkode: 717b7...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Første møte. Hadde ikke troa etter et langvarig dritt forhold men møtte han uten noen forventninger. Nå har vi kjøpt hus sammen. 

Anonymkode: 08198...6c6

Skrevet

Jeg følte kjemi fra første telefonsamtale, vi snakket sammen i flere uker før vi rakk å møtes, og da vi endelig traff hverandre, var kjemien enda bedre enn jeg hadde forventet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan føle kjemi fort, men det er typisk på litt feil grunnlag.

For riktig kjemi for langsiktig forhold, 6+ dates, som før Tinder - man tok tid til å bli kjent eller var kjent gjennom venner, skole osv.

K,40

Anonymkode: 46c64...adb

Skrevet

For min egen del så skiller jeg litt mellom kaffedate/møter med folk, og de jeg har vært på mer seriøse dater. 

Hadde 11 møter og på 6 person som jeg traff mer en 1 gang var det treff. Vi var et par/forelsket på fjerde treff. 
Tror statistikken sier at gjennomsnittet er mellom 6 og 7 dates. 

AnonymBruker
Skrevet

Traff 5 damer på kaffedate, middag, turdate ol. En av dem droppet jeg etter 1 date. De andre 2-3 før en av oss avsluttet. 

Nr 6 hadde jeg maks kjemi med etter 0,5 date! Det var sterkt og vi har vært sammen en stund nå. Er så forelsket at det nesten gjør vondt og det er gjensidig. 

Anonymkode: 9c0cb...8f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne noen jeg i det hele tatt vil gå på date med, har møtt fire menn på tre år 🙈 Jeg tror ikke jeg er så interessant. Så fire i år er bra, men det er vanskelig. Man skal liksom finne en livspartner, mye skal klaffe. Lykke til ❤️

Anonymkode: f1d2a...487

Skrevet (endret)

jeg traff mange (rundt 10) før jeg fant ham jeg hadde kjemi med. Da jeg traff ham siste var det interessant med en gang, og kjemien ble tydeligere og tydeligere etter hvert

Alle traff jeg på tinder

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt 5 menn via Tinder de siste 2 månedene. 1 har jeg kjemi med, følte det på første date. Desverre ser det ikke ut som det er gjensidig. Har prøvd å prate med andre, men ender opp med å bare savne han jeg likte. Tar heller en pause nå

Anonymkode: d2585...754

AnonymBruker
Skrevet

Hadde masse kaffedater over flere perioder med ca null kjemi, og så plutselig traff jeg han fine fyren jeg er sammen med nå for 5 år siden ❣️

Anonymkode: 56d4f...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...