AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 ... for de historiene har vi hørt nok av her inne på KG. Visstnok møtes 7 av 10 par først som venner. Noen som har en sånn historie fra virkeligheten å fortelle? Anonymkode: 7d22a...75b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Møtte kjæresten gjennom broren hans som er min bestekompis xD alt skjedde over gaming og discord da så vet ikke om det er innafor rundt «normal dating». XD Anonymkode: a1291...644 1
Bananawolf Skrevet 13. april 2024 #3 Skrevet 13. april 2024 Tja. Jeg møtte mannen via en venninne. Begge hadde blitt ganske nylig singel etter lange forhold bak oss. Det var ikke kjærlighet ved første blikk for min del, men han syntes jeg var søt og sa det til venninna mi. Så møttes vi tilfeldig ved et par anledninger. Flørtet litt, men ikke noe mer. Han inviterte meg på en kopp kaffe, og det ble begynnelsen på et vennskap som raskt utviklet seg til mer enn det. Nå har vi vært sammen i mange år og stortrives sammen 😊 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Skrevet 13. april 2024 Vi har kjent hverandre hele livet og har tilhørt samme vennegjeng i oppveksten. Jeg var en del år yngre enn ham og resten av vennegjengen (3 år), men det var der jeg hadde mine venner. Hadde aldri i min fjerneste fantasi tenkt på ham som en potensiell partner, men vi var gode venner utover tenårene. I slutten av tenårene ba han meg på date, jeg ga det en sjans og vi har vært sammen siden. Jeg så ham plutselig med nye øyne og kjente meg med ett forelsket. Han hadde kjent på disse følelsene i mange år uten at jeg hadde lagt merke til det. Dette er snart 20 år siden nå og jeg kan vel trygt si at vi har grodd sammen ♥️ Mange som blir sammen i så ung alder opplever å vokse fra hverandre etter hvert og vi fikk til stadighet høre at dette bare var en ungdomsforelskelse. Vi har derimot bare vokst sammen. Har hele veien hatt samme drømmer, ønsker og verdier. Ingen store konflikter eller vært episoder hvor vi har revurdert forholdet. Sexlivet blir bare bedre og bedre. Vi har bygd et liv sammen med hus, hytte og 3 herlige barn. Vi oppleves nok ofte som en vandrende klisjé for mange. Vet flere rundt oss har fått spørsmål om vi virkelig har det så bra som det ser ut til og det har vi. Føler meg veldig heldig og forteller ham hvor takknemlig jeg er hele tiden. Takknemlig for ham og oss. Han er min beste venn og min klippe. Vi er nok kanskje litt vel avhengige av hverandre og har maks vært fra hverandre 2 netter siden vi ble sammen (bortsett fra hans førstegangstjeneste og en kort periode hvor han ukependlet ifm. jobb). Vi snakker på telefonen nesten hele tiden når vi ikke er sammen. Så ja, kanskje litt vel avhengige av hverandre… men vi trives jo slik, selv om vi forstår at mange ville ha følt seg kvalt i en slik relasjon. Anonymkode: 64ecf...ff0 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Han begynte som bartender på puben jeg pleier å henge på, og vi ble ganske gode venner fra der. Vi var gode venner i ca et halvt år, jeg datet egentlig kompisen hans en stund, men så utviklet det seg bare. Forlova nå Anonymkode: d7818...307
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #6 Skrevet 13. april 2024 Ble invitert med av en venninne til fest hos en kamerat av hennes venninne og kjæreste. Der var det ellers bare ukjente folk for min del. Traff en nydelig mann jeg ikke kunne ta øynene fra, og siden den gang har vi holdt sammen. 20 år siden nå, gift og tre barn. Anonymkode: 23947...73d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 Ja, min første kjæreste møtte jeg for over 10 år siden. Han var kompis med en jeg var kompis med, og vi møttes da kompisen og jeg skulle kjøre han et sted dagen etter en fest. Vi snakket litt og så ble det med det. Plutselig sender han meg melding på facebook noen dager senere og lurer på om jeg vil bli med på en kjøretur, han henter meg og vi kjører rundt i flere timer. Det gjentar seg flere ganger og etter hvert inviterer han meg på besøk, vi ser på film og snakker. Under en film så kysset vi, jeg husker fortsatt sommerfuglene i magen. En måneds tid etter det har jeg sex for første gang og det var en veldig flott opplevelse. Han var en drittsekk uten like, viste det seg etter en stund, men jeg var hinsides forelsket og han var min første på mange punkt, og jeg er glad det var han. Sexlivet vårt var fantastisk og jeg har kun klart å være selvsikker, åpen og leken med han. Var vel egentlig kun derfor vi holdt sammen til slutt.. Jeg følte virkelig at han likte alt med kroppen min og utseende mitt. Men det var jo lett å like meg, var ung og pen, visste ikke der og da at jeg var pen dessverre. Han ga meg gode opplevelser til tross for alt det negative ellers. Var sammen i rundt 4 år, av og på de 2 siste årene. Gjør litt vondt at slik kjærlighet og forelskelse opplever man ikke igjen. Anonymkode: 0172b...bc1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 Jeg traff mannen i bilen til ei venninne. Satt foran i bilen da han plutselig hoppet inn i baksetet, så han i sminkespeilet og tenkte shiiiit for et fint smil😅 Tok 2-3 dager før jeg spurte venninnen min om hun kunne be han om å adde meg på Snapchat. Det gjorde han og vi møttes samme dag, og siden har vi vært sammen, nå gift og har barn. Vi snakket veldig lite over sosiale medier, tok følge til skolen (dvs han hentet og kjørte meg), også var vi med hverandre etter skole og jobb helt til vi skulle hjem for å sove. Flyttet sammen etter 6 mnd., og vi møttes som 17 og 18 år, er nå 28 og 29❤️ Anonymkode: 9d916...299 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Skrevet 13. april 2024 Ble kjent via felles venner og over en felles lidenskap/hobby, som vi fortsatt deler. Vært sammen i 6 år og venter vårt første barn sammen nå. Anonymkode: f1b27...a36 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ... for de historiene har vi hørt nok av her inne på KG. Visstnok møtes 7 av 10 par først som venner. Noen som har en sånn historie fra virkeligheten å fortelle? Anonymkode: 7d22a...75b Dette er en historie fra før Facebook og Tinder, og fra et miljø langt unna uteliv og festing. Jeg og Astrid, visste om hverandre fra før. Vi vanket i samme kristne ungdomsmiljø, men hadde i grunnen aldri snakket sammen. Astrid hadde et godt øye til en av mine kamerater, Lars, men jeg brydde meg ikke om det. Lars inviterte til hyttetur. Jeg syntes det var flott at ei jente jeg likte veldig godt, Trine, også var invitert. Vel fremme, viste det seg brått at Lars og Trine var blitt et par(og er det fortsatt). Det var et lite sjokk. Jeg ble lei meg fordi mitt håp om å komme tettere på Trine ble knust, og Astrid har senere fortalt at også hennes håp om å komme tettere på Lars, ble knust. To lykkelige hjerter og to knuste hjerter på hyttetur... Vi hadde det hyggelig, men fordi de nyforelskede, Lars og Trine, stadig stakk av og drev med sitt, ble jeg sittende mye alene sammen med Astrid. Det viste seg at Astrid var ei veldig hyggelig jente, men jeg hadde liksom aldri lagt merke til det før. Trengte litt tid sammen for å finne ut av det. Vi lagde måltider sammen, spilte brettspill og så på TV mm.. Astrid hadde personlige egenskaper som man ikke kan se utenpå, og som ikke vil komme godt frem i en datingprofil, men som man må litt tettere på for å oppdage. Turen tok slutt og Astrid satt på i min bil hjemover. Det var bare oss to i bilen de 3 timene turen tok. Jeg endte med å kjøre Astrid helt hjem, en omvei på nesten 10 mil. Vi sa takk for turen og jeg dro hjem. Men jeg klarte ikke å glemme Astrid. Et par uker senere tok jeg kontakt med Astrid på e-post. Fikk raskt svar og vi skrev om noen hverdagslige ting, før hun plutselig inviterte meg på middag. Astrid hadde også fått øynene opp for meg på denne hytteturen på samme måte som jeg fikk for henne. Få dager senere var jeg hjemme hos Astrid og hun serverte god mat. Praten gikk lett og før det ble midnatt, var vi blitt et par. Nå har vi vært gift i 25 år, barna er på vei ut av redet og vi har det fortsatt fint sammen, Astrid og jeg. Anonymkode: 4e219...bea 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Vi møttes da jeg tilbringte et par måneder i USA i forbindelse med jobb. Han er amerikansk. Vi ble seriøse ganske fort og var kjærester da jeg dro derfra. Hadde 3-4 år som langdistanse forhold. Nå har vi vært sammen i 12 år og gift i 9 år. Anonymkode: 4941b...227
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 Jeg var på venninnekveld med en kollega. Sendte melding kl 17.30 en fredagskveld i august 2019. Kjedet meg og tenkte høre om hun hadde fri og ville drikke vin. Det ville hun, og vi koste oss med en flaske vin. Litt utpå kvelden spurte hun om det var greit at elskeren hennes kom på besøk. Det var greit for meg, jeg skulle uansett snart hjem. Han hørte at hun hadde besøk, så han tok med seg en kamerat. Da de kom var det god stemning og god kjemi, og ca etter 3- minutter ble jo vi sittende alene i stuen mens de andre gikk på soverommet. Vi ble sittende å prate om alt. Det var magisk. Jeg dro aldri hjem den kvelden, og etterpå startet vi å date, 7 mnd senere var jeg gravid (planlagt pga min alder) og 10 mnd kjøpte vi hus. (Det var midt i covidperioden) Baby nr 1 kom 16 mnd etter vi møttes. Så har vi giftet oss og fått et barn til. Dett er seriøst de beste 4.5 årene i mitt liv. Anonymkode: 91bec...939 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Skrevet 13. april 2024 Møttes tilfeldig, ble oss to ganske fort. Han hadde samboer da, men det ble oss likevel. Anonymkode: 8d5c1...c47
mincepie Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 Vi er ikke sammen, lenger, men eksen og jeg møttes for første gang på kampsportsenter da han var 16 og jeg var 14. Var stormforelsket fjortis, og greide å skaffe bilde av ham fra en 10.-klasseårbok, som jeg hadde i en liten ramme på soverommet 😅 Det ble ikke noe "oss" den gangen, men vi matchet på en datingapp for noen år siden. Jeg tenkte da at vi ikke hadde noen fremtid sammen 🙃 Noen mnd senere flyttet jeg inn i hybelleilighet, og ved en tilfeldighet var han nærmeste nabo! Etter kort tid ble det oss, likevel! I dag er vi ikke lenger sammen, men er gode venner og foreldre. 2 1
Majer Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 (endret) Jeg var full så så dårlig. Vinket en kompis bort til meg fra andre siden av en trafikkert vei, men det viste seg å være en veldig høy jente, modell. Jeg ble satt ut, men ærlig som jeg var så stotret jeg fram at jeg trodde hun var en kompis av meg. Jeg sa noe ala "jeg er definitivt full nå og du er klin edru så det er ikke riktig av meg å prøve meg på deg nå, men du virker som en veldig koselig person. Kan jeg legge deg til på snap?" Det fungerte bra. Ellers har det vært venners venner som har fungert best. Møtt 8 jenter på den måten. 2 ble seriøse forhold. Også vært med en fra kg, men det er kanskje ikke en vanlig datinghistorie? Resterende er alt fra parkmøter til naboer Endret 13. april 2024 av Majer
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Skrevet 13. april 2024 Jeg fant en hund som vandret alene. Ringte nummeret på båndet og satt og ventet sammen med hunden. Så dukket en mann opp. Vi ble stående litt og prate og han lurte på om vi kunne gå på tur sammen en dag. Og det gjorde vi 😊 Anonymkode: ee9bc...c29 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #17 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fant en hund som vandret alene. Ringte nummeret på båndet og satt og ventet sammen med hunden. Så dukket en mann opp. Vi ble stående litt og prate og han lurte på om vi kunne gå på tur sammen en dag. Og det gjorde vi 😊 Anonymkode: ee9bc...c29 🥺! Ultra søt måte å møtes på 🥲 Anonymkode: 7f9f8...94f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #18 Skrevet 14. april 2024 Vi traff hverandre i studietiden. Vi studerte forskjellige ting, men noen av hans venner studerte med meg, og noen av mine venner med han. Jeg ble invitert med ut på bar sammen med gjengen fra hans studie en dag, og vi ble kjent over noen måneder før jeg prøvde meg. 18 år senere er vi fremdeles sammen, gift i mange år og to barn (og har det veldig fint ). Anonymkode: c0b55...cf0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #19 Skrevet 6. mai 2024 TS her. Takk til alle som delte og gjorde dette til en fin tråd♥️ Anonymkode: 7d22a...75b 1
Irak Skrevet 6. mai 2024 #20 Skrevet 6. mai 2024 Dette er en fjortis historie 😂😆. Jeg pleide og gå på sånn menighets klubb på andre sida av byen hver fredag, sammen med ei venninne fra søndagsskole. Var heldig og fikk venninner gjennom henne. Så husker jeg at det var en gutt der jeg likte godt. Så hadde vi slike leker deriblant blunke leken. Alle hadde hver sin stol. Jentene stod bak, og guttene satt framme på stolen. En stol var ledig. Så da var det om å blunke til en gutt slik at han kom og satt seg på den tomme stolen. Jenta bak skulle holde han igjen hvis hun rakk og reagere 😆. Så blunket jeg til han jeg likte så godt, og han satt seg foran på min stol. Mange av mine venninner visste jo dette, og prøvde og blunke til han forgjeves. Jeg holdt han igjen hver eneste gang 😆. Var faktisk på et tidspunkt der hvor jeg nesten rev han over ende 😂😂😂. Det var litt flaut husker jeg. Var jo bare 14 år 😆. Vi var sammen i syv år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå