AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 Etter 15 års langt og dårlig forhold kom jeg meg endelig ut. Bestemte meg for å aldri ha en mann igjen. Møter den store kjærligheten og alt klaffer. Sjelevenn. Jeg er selvfølgelig kjempe redd pga mitt forrige dårlige forhold og forteller min nåværende mann om hvordan ting har vært og hva jeg forventer av ny mann. Det viktigste for meg er ærlighet og tillit og vi snakket lenge om dette før vi ble sammen. Jeg spurte om hans tidligere forhold og han sa han var ferdig med sin ex for ca 10 år siden. Etter at vi har kjøpt hus sammen kommer det frem at det ikke er 10 år siden de var sammen men var et par til og fra oppigjennom og så de siste åra, 3 mnd før vi ble sammen. Han har barn med denne dama og må ha kontakt. Denne løgnen påvirker meg skikkelig og jeg har begynt å trekke meg unna han både emosjonelt og fysisk og er redd for om det er noe mer han lyver om ang henne. De har kontakt på sosiale medier og tlf men jeg aner ikke om dette omhandler sønnen eller noe mer, for han sier ikke noe. De var gode venner før vi ble sammen. Er det jeg som er overdramatisk her? Vi har som sagt hus med dine/mine barn og jeg har ikke råd til å komme meg bort nå. Jeg elsker han men er så fryktelig såret og har mistet troen på et ærlig menneske. Hva gjør man i en sånn situasjon? Dette er 2 år siden og jeg er sliten. Anonymkode: 26c15...a4a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Dette må du jobbe med. Det er helt normalt å være venner før man blir kjærester, og bevare dette vennskapet etter brudd. Spesielt bra er dette om en har barn sammen! At han løy til deg, var vel fordi du ikke takler slike normale ting, og han ville unngå å trigge noe hos deg. Ikke så smart, men han vet vel ikke helt hvordan han takler dette du sliter med. Anonymkode: fb32f...5c2 1
Virrevirrevapp Skrevet 13. april 2024 #3 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette må du jobbe med. Det er helt normalt å være venner før man blir kjærester, og bevare dette vennskapet etter brudd. Spesielt bra er dette om en har barn sammen! At han løy til deg, var vel fordi du ikke takler slike normale ting, og han ville unngå å trigge noe hos deg. Ikke så smart, men han vet vel ikke helt hvordan han takler dette du sliter med. Anonymkode: fb32f...5c2 Ts er ikke sur fordi han var venner med eksen, men fordi han lå med henne i årevis etter bruddet og tett opp til deres forhold. Jeg hadde IKKE likt en med historie med av og på med eksen han har barn med. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Skrevet 13. april 2024 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Ts er ikke sur fordi han var venner med eksen, men fordi han lå med henne i årevis etter bruddet og tett opp til deres forhold. Jeg hadde IKKE likt en med historie med av og på med eksen han har barn med. Når han er singel så ligger han da med hvem han vil uten dårlig samvittighet! Han er ikke utro mot en fremtidig partner. TS har ingenting med hans fortid. At man nettopp har ligget med eksen er ikke noe man forteller på første daten, liksom. Anonymkode: fb32f...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Ts her. Jeg har sagt til han at jeg synes det er rart de har kontakt de gangene jeg ikke er tilstede, slik som når han er på jobb feks, da går det i tlf samtaler. På kvelden er det sosiale medier og ikke tlf samtaler så jeg hører. Tror jeg har hørt tlf samtalen mellom dem èn gang når jeg satt på med han og da begynte hun å spørre hvor han var. Jeg sa til mannen min etter de hadde lagt på at det har jo ikke hun noe med lenger... Sitter med en følelse av at om jeg ikke hadde vært her så hadde de fortsatt vært sammen og pga det bare var 3 mnd før meg, så synes jo han henne er attraktiv ellers hadde han skygget banen. Og den tanken er ekkel siden de begge likte å ha et slikt forhold. Blir liksom så tilgjengelig. For meg er ex en fortid man er ferdig med. Her virker det jo ikke sånn siden det er såpass tett opptil. Anonymkode: 26c15...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #6 Skrevet 13. april 2024 Og at det er en seksuell tiltrekning der Anonymkode: 26c15...a4a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sitter med en følelse av at om jeg ikke hadde vært her så hadde de fortsatt vært sammen Nei, det tror jeg ikke noe på. Hadde han ønsket å være sammen med henne så hadde han ikke latt seg hindre av deg. Anonymkode: 959ba...351
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det tror jeg ikke noe på. Hadde han ønsket å være sammen med henne så hadde han ikke latt seg hindre av deg. Anonymkode: 959ba...351 Jeg føler det er et vennskap som er veldig nært og blir som et følelsesmessig og platonisk forhold bak min rygg. Hadde jeg ikke vært på banen hadde sikkert ting vært som før mellom dem Anonymkode: 26c15...a4a
Rainstorm2.0 Skrevet 13. april 2024 #9 Skrevet 13. april 2024 Uff, den er lei. Forstår ikke hvorfor folk må lyve om sånne ting, at de ikke forstår at det da helt naturlig gjør noe med tilliten. Du skal vite det at det er ikke rart at du reagerer på dette. En tanke jeg fikk er at hvis de har barn sammen, og har holdt på av og på i 10 år, så er det fordi de rett og slett ikke fungerer. For da hadde de ikke datet andre, da hadde det ikke vært av og på. Da hadde det jo bare vært på. Sånn ellers føler du at du blir prioritert og behandlet bra, eller er det mer også? Stol på deg selv, og gjør det du tenker er best for DEG. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 Hvorda er dette noe annerledes en når kvinner har en fuck friend når de dater. Der de puler en men holder til bake sex med den andre pga. de må bli betre ”kjent” før de har sex og sist men ikke minst — vil ikke fremstå som ei ”slut”. 🤯 Anonymkode: 9487e...439
Gjest ZarahSweet Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Om det var 3 år siden de hadde hatt sex før han traff meg hadde jeg ikke brydd meg, men hadde reagert på at han ikke sa det med en gang. At de har en god tone mht barna og samarbeid er positivt. Men ikke at de prater konstant som bestevenner. Er en i nye forhold burde ny partner være den en prater om ting med og eks er en som en tar prat med når det gjelder ting som omhandler barna🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 ZarahSweet skrev (2 minutter siden): Om det var 3 år siden de hadde hatt sex før han traff meg hadde jeg ikke brydd meg, men hadde reagert på at han ikke sa det med en gang. At de har en god tone mht barna og samarbeid er positivt. Men ikke at de prater konstant som bestevenner. Er en i nye forhold burde ny partner være den en prater om ting med og eks er en som en tar prat med når det gjelder ting som omhandler barna🤷🏻♀️ Det var 3 mnd før. Ikke 3 år. Det jeg ikke respekterer er at han løy når jeg ba om sannhet. Og nå må ha med denne dama videre i livet og det påvirker mine følelser for han pga usikkerhet Anonymkode: 26c15...a4a 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 13. april 2024 #13 Skrevet 13. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Det var 3 mnd før. Ikke 3 år. Det jeg ikke respekterer er at han løy når jeg ba om sannhet. Og nå må ha med denne dama videre i livet og det påvirker mine følelser for han pga usikkerhet Anonymkode: 26c15...a4a Oj, det leste jeg rett forbi 👀 Om det bare var 3 mnd før…ok. Må ikke bety noe. Men at de har så mye kontakt. Rødt flagg for meg.
Virrevirrevapp Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når han er singel så ligger han da med hvem han vil uten dårlig samvittighet! Han er ikke utro mot en fremtidig partner. TS har ingenting med hans fortid. At man nettopp har ligget med eksen er ikke noe man forteller på første daten, liksom. Anonymkode: fb32f...5c2 Dette handler da ikke om at han var utro, men at han kanskje er tiltrukket av eksen som han fortsatt møter pga barn.... pluss han løy om kontakten deres.
Virrevirrevapp Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorda er dette noe annerledes en når kvinner har en fuck friend når de dater. Der de puler en men holder til bake sex med den andre pga. de må bli betre ”kjent” før de har sex og sist men ikke minst — vil ikke fremstå som ei ”slut”. 🤯 Anonymkode: 9487e...439 Alt er annerledes, du bare finner på ei helt anna historie som ikke ligner denne og ikke angår saka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå