AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg har kjøpt de nye Bose quiet Comfort around ear hodetelefonene som kom før jul, og leste meg opp om de og de fikk omtrent toppscore. Jeg er skuffet da det er alt for mye av bass, selv nå bassen er skrudd ned til null. De siste fem -seks årene har jeg hatt Bose ørepropper med ledning, og de har faktisk skarpere lyd og lavere bass og diskant. Wasted money😐 Anonymkode: cdcba...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt de nye Bose quiet Comfort around ear hodetelefonene som kom før jul, og leste meg opp om de og de fikk omtrent toppscore. Jeg er skuffet da det er alt for mye av bass, selv nå bassen er skrudd ned til null. De siste fem -seks årene har jeg hatt Bose ørepropper med ledning, og de har faktisk skarpere lyd og lavere bass og diskant. Wasted money😐 Anonymkode: cdcba...337 Last ned en EQ app som er mer avansert enn den medfølgende, burde la seg løse da. Bose har ikke akkurat kraftig bass i utgangspunktet, og er du vandt til 6år gamle propper, så det er kanskje bare uvandt. Men anbefaler å leke litt mer med EQ Anonymkode: 4a97a...29e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Last ned en EQ app som er mer avansert enn den medfølgende, burde la seg løse da. Bose har ikke akkurat kraftig bass i utgangspunktet, og er du vandt til 6år gamle propper, så det er kanskje bare uvandt. Men anbefaler å leke litt mer med EQ Anonymkode: 4a97a...29e Hvor laster jeg ned den fra og hva heter appen? Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i masse bass, så det er der det ligger Ts Anonymkode: cdcba...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 Prøv å bruk de i et par uker og se om du blir vant til lyden. Ørene må vende seg til lydsignaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå