Gå til innhold

For mye bass på de nye Bose Quiet Comfort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kjøpt de nye Bose quiet Comfort around ear hodetelefonene som kom før jul, og leste meg opp om de og de fikk omtrent toppscore.

Jeg er skuffet da det er alt for mye av bass, selv nå bassen er skrudd ned til null.

De siste fem -seks årene har jeg hatt Bose ørepropper med ledning, og de har faktisk skarpere lyd og lavere bass og diskant.

Wasted money😐

Anonymkode: cdcba...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har kjøpt de nye Bose quiet Comfort around ear hodetelefonene som kom før jul, og leste meg opp om de og de fikk omtrent toppscore.

Jeg er skuffet da det er alt for mye av bass, selv nå bassen er skrudd ned til null.

De siste fem -seks årene har jeg hatt Bose ørepropper med ledning, og de har faktisk skarpere lyd og lavere bass og diskant.

Wasted money😐

Last ned en EQ app som er mer avansert enn den medfølgende, burde la seg løse da. Bose har ikke akkurat kraftig bass i utgangspunktet, og er du vandt til 6år gamle propper, så det er kanskje bare uvandt. Men anbefaler å leke litt mer med EQ

Anonymkode: 4a97a...29e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Last ned en EQ app som er mer avansert enn den medfølgende, burde la seg løse da. Bose har ikke akkurat kraftig bass i utgangspunktet, og er du vandt til 6år gamle propper, så det er kanskje bare uvandt. Men anbefaler å leke litt mer med EQ

Anonymkode: 4a97a...29e

Hvor laster jeg ned den fra og hva heter appen? Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i masse bass, så det er der det ligger

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bruk de i et par uker og se om du blir vant til lyden. Ørene må vende seg til lydsignaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...