Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Dette er nok barnslig, men neste gang jeg dater en som er utro, skal jeg piskade meg vaske tannbørsten hans i dass!
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Da må du passe på å vaske skikkelig godt akkurat der som dritten har festa seg
Night Owl Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Ja, eller som Shakira i "don't bother" videoen om derer har sett den... Og så bare legge nøklene på sengen etterpå
Gjest Gitte Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Eller bare ikke synke til hans nivå.. Min reaksjon var som følger: Han fortalte meg det, jeg gikk ut, tok meg en røyk og sa ikke et ord. Jeg var nok sjokkert. Var ikke sint eller lei meg. Han kom ut å grein. Jeg var kald og reiste hjem. End of story. Jeg tolererer ikke utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 jeg overaska exen min i senga hjemme hos ei dame.tok med skoene hans hjem jeg,og plasserte dem midt på plena.han ringte,tryglet å ba om at jeg skulle komme med skoa.men tror du jeg gjorde det?nope!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gikk løs på ham. Slo løs. Satt overskrevs på ham med strupetak. Han ba meg om ikke å drepe ham. Jeg var rasende! Tror jeg kunne ha blitt morderske den kvelden. Han er mye større og sterkere enn meg, men jeg fikk krefter fra ett eller annet sted. Når jeg hadde rast ifra meg, ba jeg ham pelle seg ut. Jeg ville aldri se ham igjen. Han tryglet, men jeg stod på mitt.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. februar 2006 #8 Skrevet 9. februar 2006 Hva med å rett og slett avslutte hele forholdet? Det hadde jeg gjort.......
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Avslutte forholdet, helt klart, men det fikk jeg da inntrykk av at trådstarter har gjort. Står jo neste gang - vaske doen skikkelig med tannbørsten - vent 3-4 uker og fortell at du har klamydia og at han bør pelle seg til legen - vet du han er på reise til utlandet så tips tollen om smugling når han er på vei hjem -
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2006 #10 Skrevet 9. februar 2006 Jeg gikk løs på ham. Slo løs. Satt overskrevs på ham med strupetak. Han ba meg om ikke å drepe ham. Jeg var rasende! Tror jeg kunne ha blitt morderske den kvelden. Han er mye større og sterkere enn meg, men jeg fikk krefter fra ett eller annet sted. Når jeg hadde rast ifra meg, ba jeg ham pelle seg ut. Jeg ville aldri se ham igjen. Han tryglet, men jeg stod på mitt. ← øy! Dette er jo mishandling! Du burde blitt anmeldt! Skulle likt å se en mann skrive det samme her inne uten å få reaksjoner.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2006 #11 Skrevet 9. februar 2006 øy! Dette er jo mishandling! Du burde blitt anmeldt! Skulle likt å se en mann skrive det samme her inne uten å få reaksjoner. ← Hehehe! Slik føles det når gutta er utro. Det er en helt for jævli følelse (sorry ordvalget). Han (og hun for gutta) som hele tiden har sagt at han elsker deg og er så glad i deg. Jadda...!!! Tror alle bør lære seg å se hva som virkelig betyr noe i et forhold. Når man går så langt at man uten hemninger ligger med et annet menneske.. Da er det grunn til å be ham/hun pelle seg langt unna. Og jepp! Jeg har nok droppet ham. Han prøvde seg på at vi kunne ha et vennskap, ennå større grunn til å få ham ut av livet mitt for godt. Har ikke kontakt med ham, gidder ikke svare ham på sms engang.
~MALIN~ Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Dette er nok barnslig, men neste gang jeg dater en som er utro, skal jeg piskade meg vaske tannbørsten hans i dass! ← Utrolig bra! Gjør det!
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Ikke bare tannbørsten vel...........? Bare fantasien som setter grenser her.....................
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 Eller bare ikke synke til hans nivå.. Min reaksjon var som følger: Han fortalte meg det, jeg gikk ut, tok meg en røyk og sa ikke et ord. Jeg var nok sjokkert. Var ikke sint eller lei meg. Han kom ut å grein. Jeg var kald og reiste hjem. End of story. Jeg tolererer ikke utroskap. ← OOO you are my hero!! Sånn ville jeg likt å reagere. Det får bli neste gang (tviler ikke på at jeg må oppleve utroskap igjen i løpet av livet). (Da jeg fant det ut med min ex, ble jeg bare kjempetrist og gråt og gråt, og ventet på en unnskyldning fra ham som aldri kom.)
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #15 Skrevet 10. februar 2006 OOO you are my hero!! ← Hihi :bukke: Jeg fikk meg faktisk ikke til å gråte, ikke én tåre etter at han fortalte meg det. Jeg angret ikke på at jeg reiste eller slo opp, jeg hadde gitt han 110% tillitt når det gjaldt festing osv. Og han brøt den tvert. Dette er snart 5 år siden, og for ett år siden ringte han å sa unnskyld for at han var en dårlig kjæreste..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #16 Skrevet 10. februar 2006 OOO you are my hero!! Sånn ville jeg likt å reagere. Det får bli neste gang (tviler ikke på at jeg må oppleve utroskap igjen i løpet av livet). (Da jeg fant det ut med min ex, ble jeg bare kjempetrist og gråt og gråt, og ventet på en unnskyldning fra ham som aldri kom.) ← Synes dette var en helt ok måte å reagere på, jeg. Er det noe å skamme seg over at man blir lei seg og at man er en emosjonell person? Når typen er utro?
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Synes dette var en helt ok måte å reagere på, jeg. Er det noe å skamme seg over at man blir lei seg og at man er en emosjonell person? Når typen er utro? ← Er vel ingen som har sagt at det er noe å skamme seg over? Jeg kan ikke noe for min reaksjon på det, like lite som andre kan noe for deres reaksjon..
lille meg... Skrevet 10. februar 2006 #18 Skrevet 10. februar 2006 riktig innstilling!!! men husk å gå på do først, og ikke dra ned
Gjest GreenSky Skrevet 10. februar 2006 #19 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Han er vel ikke utro når det er på datingstadiet. Noen ganger kan vi kvinner hørs så skumle ut at jeg blir rent skremt selv, enda jeg er kvinne. Endret 10. februar 2006 av GrønnSky
Gjest -eline- Skrevet 11. februar 2006 #20 Skrevet 11. februar 2006 Han er vel ikke utro når det er på datingstadiet. Noen ganger kan vi kvinner hørs så skumle ut at jeg blir rent skremt selv, enda jeg er kvinne. ← Jomen, det maa du jo skjoenne: har man en date saa er man jo naermest gift, har 2,4 barn, hund & stasjonsvogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå