Gå til innhold

Temu - hva kjøper dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til hva man kan kjøpe på temu? Hva har dere kjøpt som dere er fornøyd med? 🤩

Anonymkode: c266a...0ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte kroker til håndklærne på badet i sort matt, holder til dusjhode som man klistrer på i sort matt, borrelås rull til å feste på ledninger og 2 tshorter til bonus sønn med minecraft på. Alt dette var strålende. Kjøpte også en dorullholdet til noen få kroner som bare var å kaste. 

Anonymkode: a1a14...8be

AnonymBruker
Skrevet

Eneste klær jeg har kjøpt fra Temu er et par pysjbukser. Bedre kvalitet enn Cubus.

Anonymkode: 7629b...e9e

Skrevet

Har Bestillt fra Temu. Charms til å ha på skoene/lissene. Gøy med litt ‘’bling’’!🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt noe derfra.

Anonymkode: 85db2...b48

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Ting til hunden våres, klær og ting til barna, klær til meg, ting til hus 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Styrer unna den slags nettsteder

Anonymkode: 61800...ff8

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Ting til junk journaling :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt nada.

Anonymkode: 682f0...9c3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort gode kjøp fra Temu og lignende steder.Super kvalitet for noen klær jeg kjøpe på Aliexpress for 5 år siden.Det er sommertopper som holder ennå,mer enn jeg kan si om enkelte norske klær...Skjønner ikke den fordømmende linken ovenfor..

Ellers knotter til dørskap,dingser til bruk på kjøkken etc.Klyper til å feste på fryseposer.Små eletriske ting.Kjøpte noen pinsetter og et skrin med kosmetiske instrumenter.Det siste er det smarteste jeg har fått tak i på lenge.En kan få tak i hva som helst.Et par bomkjøp ja,men Temu har levert alt jeg har bestillt.

Anonymkode: deb89...0d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Vil ikke bidra til meningsløst forbruk og stadig økende søppelberg.

Anonymkode: 3771f...ce5

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mye klistremerker, mye bling til hobbyting, vesker til mini, mye vinyl til å stryke på klær. 

Anonymkode: 9049a...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slavearbeid i Kina. 

Anonymkode: 502c9...9b7

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Garn 

Anonymkode: 4c215...64e

Skrevet

mobildeksel, skjermbeskytter til nintendo, privacy screen til tlf. Ting  til kjøkken og bad.

Lys med sensor.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke finner noe på Aliexpress kan jeg bruke temu til nød, men de er i realiteten bare et fordyrende mellomledd. Deler, kabler osv som er overpriset i Norge for det meste. Deler til robot støvsugere er f.eks en brøkdel av hva de koster i Norge.

Anonymkode: bb5dd...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...