AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 Jeg vil først si han er en snill person. Det er ikke første gang han er sen, vi ble enige før jeg dro å møtes og nå har jeg sittet på kafé og holdt av plass til oss i litt over 1 1/2 time nå. Det er mye folk og det er ikke alltid det er ledige bord, jeg har ikke turt å kjøpe meg kaffe ennå, fordi kundene som titter innom vil sikkert vri om nakken på meg snart, og jeg går straks nå! Jeg ringte han for 1 time siden, da skulle han i dusjen, og jeg ringte han nå nettopp… nå er han i garasje huset og jeg sa det er gått 1 time siden han skulle i dusjen. Så svare han « Jeg sovne litt på sofa’n» … Det har hendt ved andre anledninger han kommer 1 time pluss mer senere uten å gi beskjed, en annen gang fikk han besøk og jeg stod å ventet på han hjemme. Anonymkode: 351c5...04b 1
Virrevirrevapp Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Da må du sette grenser. Ikke være så raus. Ikke møt ham ute, og ikke aksepterer at han kommer hjem til deg timevis etter en avtale. 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Skrevet 13. april 2024 Han prioriterer deg ikke. Du er ikke viktig for han. Jeg hadde dratt fra cafeen. Ikke gitt han beskjed. Bare dratt og gjort mine egne greier. Så kunne han stått der selv. Ikke sikkert han hadde møtt opp en gang om ikke du ringte han og purret på han. Er du så lite verdt at du kun fortjener noen stakkerslige mugne smuler? Anonymkode: bafe5...bd8 17 12
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Skrevet 13. april 2024 Du er langt nede på hans prioriteringsliste... Slutt med å vente sånn på han. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): nå har jeg sittet på kafé og holdt av plass til oss i litt over 1 1/2 time nå. Det er mye folk og det er ikke alltid det er ledige bord, jeg har ikke turt å kjøpe meg kaffe ennå, fordi kundene som titter innom vil sikkert vri om nakken på meg snart, og jeg går straks nå! Du har vært der i 1,5 t uten å kjøpe noe?? Du tørr ikke?? Hæ?? Du er litt treg du også... Kjøp deg noe eller dra! Anonymkode: 1d2d7...6ba 14 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Jeg hadde dratt for lenge siden. Anonymkode: 09654...106 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er langt nede på hans prioriteringsliste... Slutt med å vente sånn på han. Du har vært der i 1,5 t uten å kjøpe noe?? Du tørr ikke?? Hæ?? Du er litt treg du også... Kjøp deg noe eller dra! Anonymkode: 1d2d7...6ba Kjøpte ikke kaffe imens jeg vente i dag, fordi jeg tenkte å gi bordet fra meg, jeg var ikke så sugen på noe heller. Anonymkode: 351c5...04b
lillevill Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil først si han er en snill person. Det er ikke første gang han er sen, vi ble enige før jeg dro å møtes og nå har jeg sittet på kafé og holdt av plass til oss i litt over 1 1/2 time nå. Det er mye folk og det er ikke alltid det er ledige bord, jeg har ikke turt å kjøpe meg kaffe ennå, fordi kundene som titter innom vil sikkert vri om nakken på meg snart, og jeg går straks nå! Jeg ringte han for 1 time siden, da skulle han i dusjen, og jeg ringte han nå nettopp… nå er han i garasje huset og jeg sa det er gått 1 time siden han skulle i dusjen. Så svare han « Jeg sovne litt på sofa’n» … Det har hendt ved andre anledninger han kommer 1 time pluss mer senere uten å gi beskjed, en annen gang fikk han besøk og jeg stod å ventet på han hjemme. Anonymkode: 351c5...04b Vil du ha det sånn resten av livet da? Du kan ikke foreldre folk. Han er den han er. 2
Eva-Lena Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 LOL han hadde fort blitt historie At du gidder vente på han. 1
lillevill Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Dere hadde en date, og han møtte ikke opp. Du har blitt stood up. Som det heter på engelsk. Fordi han skulle sove. 🤣 Makan til egoisme. 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 lillevill skrev (Akkurat nå): Dere hadde en date, og han møtte ikke opp. Du har blitt stood up. Som det heter på engelsk. Fordi han skulle sove. 🤣 Makan til egoisme. Ikke en date, vi er forbi det dating nå. Anonymkode: 351c5...04b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Skrevet 13. april 2024 Han er ikke snill, han bruker av andres tid på seg selv og prioriterer ikke deg. At du godtar dette her sier vel mest om hvem som er litt treg i hodet. Anonymkode: 0f900...022 3 2
svartkatt Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 Dere passer jo sammen da.. gidd å vente så lenge. Også sitter du der uten å kjøpe noe når folk trenger bord. 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 Du bør kun vurdere å bli med han dersom du er like treg i hodet og ikke har noen kvaliteter som gjør at du kan finne noen smartere. Anonymkode: 872aa...968
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil først si han er en snill person. Det er ikke første gang han er sen, vi ble enige før jeg dro å møtes og nå har jeg sittet på kafé og holdt av plass til oss i litt over 1 1/2 time nå. Det er mye folk og det er ikke alltid det er ledige bord, jeg har ikke turt å kjøpe meg kaffe ennå, fordi kundene som titter innom vil sikkert vri om nakken på meg snart, og jeg går straks nå! Jeg ringte han for 1 time siden, da skulle han i dusjen, og jeg ringte han nå nettopp… nå er han i garasje huset og jeg sa det er gått 1 time siden han skulle i dusjen. Så svare han « Jeg sovne litt på sofa’n» … Det har hendt ved andre anledninger han kommer 1 time pluss mer senere uten å gi beskjed, en annen gang fikk han besøk og jeg stod å ventet på han hjemme. Anonymkode: 351c5...04b Du må slutte å vente så lenge. Max 15 minutter. Så går du. Anonymkode: bb454...349 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du bør kun vurdere å bli med han dersom du er like treg i hodet og ikke har noen kvaliteter som gjør at du kan finne noen smartere. Anonymkode: 872aa...968 Jeg skulle på kafeen her i dag uansett, så jeg satt og fulgte med hvis det ble et ledig bord som var litt mindre. Så jeg kunne like godt vente på han.. men jeg er bare så overgitt hvor treg han er og bryr seg så lite om folk venter. Han er sånn med kundene sine og! Jeg har sluttet å vente på han hjemme , men jeg drar ut alene slik at jeg får tid å være ute, men jeg er drittlei å vente allikevel hvor enn jeg er. Anonymkode: 351c5...04b
got2go Skrevet 13. april 2024 #18 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle på kafeen her i dag uansett, så jeg satt og fulgte med hvis det ble et ledig bord som var litt mindre. Så jeg kunne like godt vente på han.. men jeg er bare så overgitt hvor treg han er og bryr seg så lite om folk venter. Han er sånn med kundene sine og! Jeg har sluttet å vente på han hjemme , men jeg drar ut alene slik at jeg får tid å være ute, men jeg er drittlei å vente allikevel hvor enn jeg er. Anonymkode: 351c5...04b Jeg regner med du har tatt det opp med han? Hva sier han til sitt forsvar? 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #19 Skrevet 13. april 2024 Historien din henger jo ikke sammen? Du skulle på kafeen uansett idag, så det var ikke noe problem å vente - men du hadde ikke lyst på noe og du tenkte på å gi fra deg bordet…? Er du totalt selvutslettende, og dikter opp unnskyldninger på hans vegne her? (Eller er dette bare tull?) Ingen som er veldig snill legger seg for å sove, glemmer å gå i dusjen og roter i garasjen når han alt vet at du har sittet og ventet på ham i en time. Ikke en gang min bekjente med alvorlig adhd oppfører seg sånn som dette. Han ville kommet flyvende så fort som fy! Sluppet alt han hadde i hendene (som er en egen problemstilling) og kommet. Anonymkode: 03987...e8a 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #20 Skrevet 13. april 2024 got2go skrev (1 time siden): Jeg regner med du har tatt det opp med han? Hva sier han til sitt forsvar? Kommer på unnskyldninger, snakket med nabo, fikk en telefon, måtte svare på en email etc.. klassikere. Anonymkode: 351c5...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå