Gå til innhold

Kan jeg bytte denne varen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært på Obs og kjøpt en stepper. Kosta ganske mye så jeg regna med at det var motstand på den. KOm hjem nå og det er ingen motstand, bare bittelitt. Angerer nå som en gris og har lyst til å få pengene tilbake og kjøpe en stepper et annet sted. Går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min steppemaskin kan man forandre motstandstyrken. Var det ikke med noen bruksanvisning?

Skrevet
På min steppemaskin kan man forandre motstandstyrken. Var det ikke med noen bruksanvisning?

Det er med bruksanvisning, ingen motstand her:( Leste ikke bruksanvisningen før jeg kom hjem og nå er jeg skikklig lei meg

Skrevet

Æsj, da er det jo ikke noe vits i den så hvorfor lage den?

Men er ikke sikker på om du får levert den tilbake da. Om du har tatt vare på kvitteringen så skader det jo ikke å spørre og forklare hvorfor du vil sende den tilbake...

Skrevet

Jeg får prøve da. Nei, nettopp er ingen vits uten motstand :) Drar å prøver nå jeg. Wish me luck!

Skrevet
Jeg får prøve da. Nei, nettopp er ingen vits uten motstand :) Drar å prøver nå jeg. Wish me luck!

*Krysser fingrene*

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Nå har jeg vært der og jeg fikk pengene tilbake :hoppe::hoppe::hoppe:

Hvor har dere kjøpt stepperne deres? Fornøyde? Jeg skal ha en med regulerbar motstand i tilfelle noen lurte :ler:

Skrevet (endret)
Nå har jeg vært der og jeg fikk pengene tilbake  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Hvor har dere kjøpt stepperne deres? Fornøyde? Jeg skal ha en med regulerbar motstand i tilfelle noen lurte  :ler:

Jeg kjøpte en liten steppes maskin på obs for et par mnd siden. Min har motstand og jeg er fornøyd med den.

Det var synd med kjøpet ditt og jeg ønsker deg lykke til videre i jakten!

Endret av Kittykat
Skrevet
Nå har jeg vært der og jeg fikk pengene tilbake  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Hvor har dere kjøpt stepperne deres? Fornøyde? Jeg skal ha en med regulerbar motstand i tilfelle noen lurte  :ler:

Jeg kjøpte min på europris synes jeg å huske. Men det er jo en stund siden nå så kan jo ikke garantere at de har det nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...