Gå til innhold

Barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er det noen som har denne vogna?

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12613

Synes den er kjempefin ;) Men det jeg lurer på er om det er noen her inne som kan si noe om denne vognen? anbefales den??

Lurer også på om den er stor, om den får plass i en Audi 80 stasjonsvogn? Gode råd mottas med takk ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står jo målene oppført her da, så det er bare å dra ut i bilen med målebånd/tommestokk og se det...

Mål (cm)

Bag 80x35x20

Sportsvogndel 90x32x19

Mål sammenslått med Classic Understell: 58,5x86x41,5

Mål sammenslått med Sport Understell: 65,5x90x44

Skrevet

vi hadde 2003 modellen av denne vogna og var kjempe fornøyde,dypvognsbagen var stor og god,det var mange smarte finesser,den var enkel og grei å slå sammen/opp....den var lett av vekt og gikk inn i vår peugeot 406 med god margin...

Skrevet

:vinke: Vi har den, og er super-fornøyd. Kjempegod å trille, enkel å slå sammen, god plass i bagen, insektnetting innebygd, regntrekk følger med, håndtaket kan justeres i lengden (fint for oss hvor mannen er lang), kan snu styret så man kan ha bagen begge veier.

Eneste minuset er at den er litt tung, men man blir fort sterk.

Jeg får den fint inn i min Saab 93 stasjonsvogn uten å måtte demontere den.

Også så er den så fiiiiin! :sjarmor:

Skrevet
Lurer også på om den er stor, om den får plass i en Audi 80 stasjonsvogn?

Hvis du vil være helt sikker, kjør til en barnevognforhandler og be om å prøve å sette vogna i bilen.

Det er en kjempesolid vogn, litt tung å løfte inn i bilen. Det jeg likte best var den gode bagasjeplassen under vogna, praktisk når jeg var på handletur, - og ikke minst når jeg og babyen reiste rundt på besøk. Praktisk når jeg landa på Gardermoen og skulle videre med toget - bare å rulle rett på med all bagasjen under vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...