Gjest Blåmonster Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april (endret) Hvilken treningsplit trives du best med? Om du måtte låse deg til noe 2 år frem i tid. jeg har testet alt fra : - bolesplit ( 5-6 dager trening ) - push- pull- legs ( hvile på dag 4 og gjenta ) ( 6 dager trening) - overkropp / underkropp / hvile overkropp / underkropp / hvile /hvile ( 4 dager trening) - fullkropps økter med A og B økt roter inn ulike baseløft selv syntes jeg fullkropps økter har vært mest givende, typ 60-70 minutter med 3 baseløft + 20- 30 min med typiske bygge øvelser. + er alltid gøy å trene, gleder meg alltid til neste økt + du er allerede varm fra knebøy, hvorfor ikke trene push og pull også få det ferdig. + lett å pushe når man vet man har fri dagen etter + fornøyd kone, ene dagen får hun alene tid og dagen etter film kveld, trening stjeler ikke for mye tid. + mindre klesvask + renere hud , ettersom jeg nå kun dusjer 3 dager i uka minus er: - det kan ligger litt mere ubrukt potensialet , jeg kunne ha akkumulert mere volum på overkropp/ underkropp - kan være ensformig over tid - får høre av din lille bror at du er soft ! skriv gjerne pluss og Minus med valget. Endret 13. april av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Overkropp / underkropp Anonymkode: f25a3...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå