Gå til innhold

Kvinne midt i førtiårene som har funnet elsker i tyveårene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes «folk flest» om dette? Har blitt veldig tiltrukket av han gjennom månedene vi har møttes, men sliter med hva andre måtte tenke..

Jeg hadde lest forskningen fra Peder Kjøs om voksne kvinners synkende markedsverdi, men har etter egen forskning den siste tiden funnet ut at det ikke stemmer for min del ihvertfall..

Anonymkode: 2e128...1b8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ditt og hans valg. Ikke bry deg om hva andre mener

Anonymkode: fbf89...3b6

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva synes «folk flest» om dette? Har blitt veldig tiltrukket av han gjennom månedene vi har møttes, men sliter med hva andre måtte tenke..

Jeg hadde lest forskningen fra Peder Kjøs om voksne kvinners synkende markedsverdi, men har etter egen forskning den siste tiden funnet ut at det ikke stemmer for min del ihvertfall..

Jeg har vært den elskeren i tjueårene med elskerinne i førtiårene. Så jeg føler at jeg har noe å bidra med.

Først og fremst, gi blaffen i hva andre tenker. Vi gjorde det og møtte aldri noen kritiske blikk eller kommentarer. I alle fall gjorde ikke jeg det. Men kanskje fordi denne vakre, spreke kvinnen ble tatt for å være moren min. Vet ikke.

Kontrasten mellom jenter på min egen alder den gang og denne modne kvinnen, var der absolutt. Jeg merket at huden ikke var riktig så spenstig som på ungjenter. Hun smakte litt annerledes også. Brystene hadde litt ekstra "mykhet". Kanskje også fordi hun hadde født to barn? Men fremfor alt - hun var det beste som kunne hendt meg på den tiden.

Hun var utrolig deilig å elske med og en  god læremester. Hun visste hva hun ville og var trygg på egen seksualitet. Det er det ikke alle jenter som har funnet ut av tidlig i tjueårene. Jeg er glad jeg lot meg forføre og ville ikke vært dette foruten.

Hun hadde alltid hatt en dragning mot menn på min alder. Dessverre taklet hun ikke det at jeg var klar på at dette for meg, bare var et slags sekundærforhold. Og at jeg så for meg en framtid med en mer jevnaldrede, med hus og barn og så videre. Hun kunne ikke være nummer to. Men jeg er henne evig takknemlig for det jeg fikk. Og antagelig har mine senere partnere nytt godt av det også.

Så mitt råd til deg: Nyt mens du kan og sørg for at han lærer hva kvinner trenger av en mann.

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening bryr altfor mange norske kvinner seg om hva andre måtte mene. Du har et liv, hvorfor skal du måtte ha aksept fra andre for å kunne ha det kjekt med en yngre mann? Kos dere sier jeg.

Dette med markedsverdi gjelder vel både menn og kvinner som lar seg forfalle når de passerer 30 (eller 25). Noe som dessverre er veldig utbredt. Ser flere jeg kjente i tenårene som nærmest bare har gitt opp. De har neppe noe særlig "markedsverdi" kontra en sunn og sprek 40+ åring. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge dette birdar til aksept og hylling av at menn på 40+ tar damer på 20 er det velkomment.

Anonymkode: c0f8f...6a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge dette birdar til aksept og hylling av at menn på 40+ tar damer på 20 er det velkomment.

Anonymkode: c0f8f...6a3

Ts, her. Absolutt, jeg har vært k20 med mann 40+ flere ganger også🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Cor Cubiculum skrev (22 minutter siden):

Jeg har vært den elskeren i tjueårene med elskerinne i førtiårene. Så jeg føler at jeg har noe å bidra med.

Først og fremst, gi blaffen i hva andre tenker. Vi gjorde det og møtte aldri noen kritiske blikk eller kommentarer. I alle fall gjorde ikke jeg det. Men kanskje fordi denne vakre, spreke kvinnen ble tatt for å være moren min. Vet ikke.

Kontrasten mellom jenter på min egen alder den gang og denne modne kvinnen, var der absolutt. Jeg merket at huden ikke var riktig så spenstig som på ungjenter. Hun smakte litt annerledes også. Brystene hadde litt ekstra "mykhet". Kanskje også fordi hun hadde født to barn? Men fremfor alt - hun var det beste som kunne hendt meg på den tiden.

Hun var utrolig deilig å elske med og en  god læremester. Hun visste hva hun ville og var trygg på egen seksualitet. Det er det ikke alle jenter som har funnet ut av tidlig i tjueårene. Jeg er glad jeg lot meg forføre og ville ikke vært dette foruten.

Hun hadde alltid hatt en dragning mot menn på min alder. Dessverre taklet hun ikke det at jeg var klar på at dette for meg, bare var et slags sekundærforhold. Og at jeg så for meg en framtid med en mer jevnaldrede, med hus og barn og så videre. Hun kunne ikke være nummer to. Men jeg er henne evig takknemlig for det jeg fikk. Og antagelig har mine senere partnere nytt godt av det også.

Så mitt råd til deg: Nyt mens du kan og sørg for at han lærer hva kvinner trenger av en mann.

Takk at du deler din erfaring, høres veldig fint ut det dere hadde🥰ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om mann midt i 40-årene hadde funnet seg ei elskerinne i 20-årene?

Fortsatt greit og peis på, så lenge dere er ærlige med hverandre, nyt det, drit i hva andre sier?

Eller blir det da "fy faen, din gamle gris - hun kunne vært datteren din, taper, hva faen skal du med ei som er så ung?"

Endret av imagineme
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Nyt hverandre 😃😃 

Spiller vel ingen rolle hva andre skulle mene om dette? Hvorfor skal noen mene så mye om det? Hvorfor trenger du andre sin mening?

To voksne mennesker som vil ha sex med hverandre. Tipptopp. Kos dere max 👌

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen som kjenner til at jeg har yngre elskere, bortsett fra mannen min da. Helt uaktuelt for oss å flagge det. Dette er vår egen pirrende og morsomme oase. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
imagineme skrev (45 minutter siden):

Hva om mann midt i 40-årene hadde funnet seg ei elskerinne i 20-årene?

Fortsatt greit og peis på, så lenge dere er ærlige med hverandre, nyt det, drit i hva andre sier?

Eller blir det da "fy faen, din gamle gris - hun kunne vært datteren din, taper, hva faen skal du med ei som er så ung?"

Bare hyggelig om mannen er eldst også selvsagt👍ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle dere bry dere om hva andre mener?

Samboeren min var 25 da vi traff hverandre og jeg var 42. 

Funker utmerket det. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tennplugg skrev (25 minutter siden):

Absolutt ingen som kjenner til at jeg har yngre elskere, bortsett fra mannen min da. Helt uaktuelt for oss å flagge det. Dette er vår egen pirrende og morsomme oase. 

WOW ❤️ Supert at du er åpen med mannen din om at du har en elsker og at han godtar dette. Får han ikke være med eller være tilstede? Dette må kanskje tenne han siden han godtar det?
Og til TS; siden du skriver "elsker" regner jeg med at dette er litt hemmelig. Ingen får vite noe og dermed er det ikke noe problem hva andre mener. Kos dere, men ha i minnet at han en dag blir kjæreste med ei som er mer jevngammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 13.4.2024 den 14.27):

WOW ❤️ Supert at du er åpen med mannen din om at du har en elsker og at han godtar dette. Får han ikke være med eller være tilstede? Dette må kanskje tenne han siden han godtar det?
Og til TS; siden du skriver "elsker" regner jeg med at dette er litt hemmelig. Ingen får vite noe og dermed er det ikke noe problem hva andre mener. Kos dere, men ha i minnet at han en dag blir kjæreste med ei som er mer jevngammel.

Var vel han som tok initiativet back in the days, så det er strengt tatt jeg som har godtatt denne leken😉 Vi varierer i hvilken grad han får/vil være med, (deltaker/tilskuer/tilhører) eller ikke. Vi koser oss med dette sammen, alltid. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Tennplugg skrev (4 timer siden):

Var vel han som tok initiativet back in the days, så det er strengt tatt jeg som har godtatt denne leken😉 Vi varierer i hvilken grad han får/vil være med, (deltaker/tilskuer/tilhører) eller ikke. Vi koser oss med dette sammen, alltid. 

Skjønner ikke hvorfor elsker skulle være hemmelig? For meg betyr det bare at man ikke er kjærester og ikke pleier sosial omgang mellom sextreff.. Aldri hørt noen koble ordet til hemmelig før..

Til TS hvilken innvirkning skal folks meninger da ha eller få?

Det er vel de Involvertes lykke som utelukkende betyr noe. 😊

Anonymkode: f6c32...aa9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (6 timer siden):

Høres helt fantastisk ut ❤️. Selv om du bare har "godtatt" dette virker det som du nyter denne friheten til å ligge med andre.
Velger dere ut "kandidater" sammen eller er det du som tar disse avgjørelsene? Det er jo du som skal ligge med han og da bør din tenning veie tyngst. Det er nok oftest mannen som er pådriver i slike settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tyve årene, jeg synes det er ganske stor forskjell på 20 og 27. 

Fra 25 og oppover så bryr jeg meg fint lite, men må innrømme jeg har litt fordommer for parforhold hvor den ene er fex 21 og den andre 45. Spiller ingen rolle om det er kvinnen eller mannen som er eldst, synes det er litt sært uansett. 

Men.. hva spiller det noen rolle at jeg har litt fordommer? Det burde strengt tatt ikke det blandet to samtykkende voksne mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 48. Liker og får oppmerksomhet fra yngre menn hele tiden.  Er nå gift med en som er 8 år yngre enn meg. Tidligere har jeg vært sammen med en som var 12 år yngre enn meg. Går helt fint så lenge dere er på bølgelengde og har det bra sammen. Om dere er kjærester eller elskere er ingen andres business så lenge begge er voksne.

Anonymkode: 40236...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...