Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Hva syntes dere om at noen gutter bruker litt sminke? Typen bruker gjerne litt eyliner, av og til..... Klem Kaja
Night Owl Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Hva syntes dere om at noen gutter bruker litt sminke? Typen bruker gjerne litt eyliner, av og til..... Klem Kaja ← For å være helt ærlig mener jeg sminke er en jente-ting. Om gubben min kom med sminke en dag tror jeg ikke jeg hadde visst hva jeg skulle sagt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 På den riktige typen kan litt sotet kajal være veldig sexy. Men min grense går ved foundation og pudder.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Jeg foretrekker menn uten sminke. (Og kvinner også, for den saks skyld.)
Gjest 1111 Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Jeg syns det kan være pent med litt sorte øyne på gutter (til en viss alder) hvis gutten ellers har stilen til det, men all annen sminke syns jeg ikke så veldig mye om. Folk må såklart gjøre det de vil, men jeg hadde ikke syns noe om pudder, fundation, mascara ++ på en potensiell kjæreste.
Night Owl Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 På den riktige typen kan litt sotet kajal være veldig sexy. Men min grense går ved foundation og pudder. ← Min grense er nådd for lenge siden da Men det er jo flott for de guttene som bruker sminke at jenter har forskjellig smak...
Nita Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Uff...nå merker jeg at jeg er gammel de eneste gutta jeg synes det er ok med sminke på er homsekompisene mine..men selv de er blitt for gamle og har slutta med det
Frøken Labb Skrevet 7. februar 2006 #8 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Sminke og gutter hører ikke sammen i mitt hode. Synes det er en jente-greie. Men hva er det ikke vi venner oss til? Utviklingen går raskt, om noen å synes jeg sikkert er ok, kanskje til og med pent. Heldigvis kan ikke sambo fordra denne "femi-trenden". Liker mannen barsk, røff, hard og maskulin (og myk inni). Endret 7. februar 2006 av heldigemeg
Gjest cecilia Skrevet 7. februar 2006 #9 Skrevet 7. februar 2006 Nei, huff. Sminke på gutter er...... :klø: ........ så lite maskulint som det går an å få det til. Hva er det med enkelte gutter nå til dags? KAST SMINKEN, sier jeg bare
Pimbila Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Jeg liker menn som ikke har noen form for sminke på seg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Min grense går ved aftershave, solkrem og bodylotion. La menn være menn.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 Menn kan gjerne pleie huden sin, og dekke over en kvise osv med dekkstift. Men der går grensen, også. Jeg er ikke fan av androgyne menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå