Gå til innhold

Rar lukt nedentil etter sex med kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har vært sammen med kjæresten min i snart et år og etter hver gang vi har sex kan det lukte veldig rart nedentil. Vi bruker ikke kondom, jeg dusjer / vasker meg alltid nedentil etter sex, han har også god hygiene og bruker intimsåpe ment for kvinner. Lukten kan vare alt fra en dag og opp mot en hel uke. Er det noen som har opplevd noe lignende før eller vet hva det kan være? 

Anonymkode: e5c47...740

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn de første ukene med sex med ny kjæreste. Tolker det som at bakteriefloraene våre skal bli samkjørte. 

Han merket det også. 

Etter noen uker går det over. 

Har du vært til lege? Har tross alt gått ett år. Testet dere begge dete for kjønnssykdommer før dere begynte ha sex med hverandre?

Anonymkode: b3f9d...7e9

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har det sånn de første ukene med sex med ny kjæreste. Tolker det som at bakteriefloraene våre skal bli samkjørte. 

Han merket det også. 

Etter noen uker går det over. 

Har du vært til lege? Har tross alt gått ett år. Testet dere begge dete for kjønnssykdommer før dere begynte ha sex med hverandre?

Har vært til legen og testet meg for kjønnssykdommer både før og etter vi ble sammen, men ingen utslag. Har også vært hos gynekolog og fått påvist HPV (noe jeg er ganske sikker på at jeg fikk før vi begynte å ha sex).

Anonymkode: e5c47...740

AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose?

Anonymkode: c6e4c...598

AnonymBruker
Skrevet

Du kan reagerer på latexen i kondomet, eller glidemiddelet som er på. Kanskje teste å bytte merke og se om det gjør noen endring? 

Har du bare lukt, eller annet ubehag samtidig? 

Anonymkode: 6331e...0f3

AnonymBruker
Skrevet

Never mind, hoppe glatt over 'ikke' i setningen angående kondom 😂 

Da høres det nok ut som hos så mange andre, at bakteriefloraen din blir forstyrret av hans væske. Du kan jo forsøke med noen slike stikkpiller med melkesyre etter sex, for å hjelpe til? Jeg anbefaler sterkt Multi Gyn sin Actigel, helt fantatisk for meg. 

Anonymkode: 6331e...0f3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han puler flere, vil det alltid være krøll med floraen.. fordi kroppen din aldri vil rekke å venne seg til kun hans.

Bare en tanke🙄

Anonymkode: ce7ad...117

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som ubalanse i bakteriefloraen og det kan det bli når deres bakteriefloraer blandes. Ofte vil skjeden venne seg på hans bakterieflora etter en stund og da vil det ikke bli lukt. 

Det faktum at han bruker såpe nedentil kan være årsak. Penis og vulva skal aldri vaskes med såpe. Det fører til endring i den naturlige (og viktige) bakteriefloraen og for mange kan man da få sopp, bakteriell vaginose, økt utflod eller lukt. Lyske, rumpe, testikler kan vaskes med såpe, men aldri selve penis (spesielt da hodet) og kjønnslepper. 

Anonymkode: c5ef6...85d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette fikk jeg de første 2 mnd av nytt forhold og vaginose ( det stinker helt jævlig!!)

Fikk antibiotika. 

Etter det lukter det ingenting. Lettelse😊

Anonymkode: e09e7...9dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis han puler flere, vil det alltid være krøll med floraen.. fordi kroppen din aldri vil rekke å venne seg til kun hans.

Bare en tanke🙄

Anonymkode: ce7ad...117

Dette var min første tanke også. Jeg kan vanligvis bli i ubalanse i noen uker, men ikke etter et år i lag.

Har du hatt dette problemet med andre partnere så kan det være at miljøet nedentil er veldig sensitivt.

Anonymkode: 9140b...91b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

han har også god hygiene og bruker intimsåpe ment for kvinner

Der har du problemet, menn kan ikke bruke såpe for kvinner! Det er en grunn til at såpe finnes for menn og kvinner, man må bruke riktig type ellers blir det bare tull.

Anonymkode: 5416e...fa1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Der har du problemet, menn kan ikke bruke såpe for kvinner! Det er en grunn til at såpe finnes for menn og kvinner, man må bruke riktig type ellers blir det bare tull.

Anonymkode: 5416e...fa1

Nei, man skal ikke bruke såpe nedentil. 

Anonymkode: c5ef6...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme, typen var utro

Anonymkode: 9b805...c03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Opplevde det samme, typen var utro

Anonymkode: 9b805...c03

Virkelig? 😬😵‍💫

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme. Var i utgangspunktet bare oss to som lå sammen, plutselig hadde han ligget med ei annen og fucket opp min flora.

Anonymkode: 1a495...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...