AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 Handlet hos fjellsport. Prøvde det jeg bestilte samme dag som pakken kom og måtte returnere begge klesplaggene fordi det ble ikke slik jeg hadde tenkt meg. Skal jeg betale fakturaen nå eller dropper jeg det siden jeg har returnert varene? (Skal ikke byttes i noe annet eller en annen størrelse). Anonymkode: ce5df...649
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Du må betale fakturaen, så får du pengene tilbake senere når returen er opprettet. Anonymkode: 2e9c8...9c5 1
Forvirret23 Skrevet 13. april 2024 #3 Skrevet 13. april 2024 Har du handlet på klarna, bare melder du retur i klarna og da venter du til den er i orden.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Skrevet 13. april 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Handlet hos fjellsport. Prøvde det jeg bestilte samme dag som pakken kom og måtte returnere begge klesplaggene fordi det ble ikke slik jeg hadde tenkt meg. Skal jeg betale fakturaen nå eller dropper jeg det siden jeg har returnert varene? (Skal ikke byttes i noe annet eller en annen størrelse). Anonymkode: ce5df...649 Ta kontakt med dem og spør dem. Anonymkode: 67cbc...32e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Forvirret23 skrev (10 minutter siden): Har du handlet på klarna, bare melder du retur i klarna og da venter du til den er i orden. Takk 😊 Visste ikke at dette gikk an, gjorde det nå i klarna-appen 👍 Anonymkode: ce5df...649 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå