AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Dere som er ute på noe og fester hver helg, og gjerne tar en todagers, og holde på hele natta og fester hardt...skulle dere ønske dere kunne latt være? Hatt andre alternativer til fritidsaktivitet? Er det et symptom på noe? Finn akk mld fra en venn som er på fest ennå, og sånn er det hver helg og hele helgen.... for han overlever en ny arbeidsuke...for å drikke hele helgen igjen... Anonymkode: 4c0dd...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Ofte et symptom på noe ja.. ikke noe bedre å gjøre, ulykkelig etc.. husker jeg var sånn i et halvt år etter det ble slutt med han jeg var sammen med i 7 år (fra jeg var 15).. jeg var veldig ulykkelig hele den perioden for å si det sånn! Nå fester jeg knapt en til to ganger i året. Anonymkode: 01255...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april Been there,done that.Nå trives jeg best hjemme med kona💗 Anonymkode: e8c70...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april Har aldri forstått det verbet. "Feste". Hvordan gjør man det? Hva innebærer det? Hva skiller "festing" fra vanlig alkoholisme? Anonymkode: 5b51e...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som er ute på noe og fester hver helg, og gjerne tar en todagers, og holde på hele natta og fester hardt...skulle dere ønske dere kunne latt være? Hatt andre alternativer til fritidsaktivitet? Er det et symptom på noe? Finn akk mld fra en venn som er på fest ennå, og sånn er det hver helg og hele helgen.... for han overlever en ny arbeidsuke...for å drikke hele helgen igjen... Anonymkode: 4c0dd...43a Jeg drev med det når jeg var yngre, det var gøy så lenge det fristet. Men etterhvert ble jeg eldre å det fristet ikke. Anonymkode: bda6d...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå