Gå til innhold

Svimmel av spenningshodepine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre som også opplever spenningshodepine så ille at man bli svimmel og føler man skal svime av noen ganger? Og at hodepinnen trykker rundt øynene og nesa? 

Anonymkode: 9b5f2...706

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir svimmel ett par ganger om dagen. Sitter mest over øyelokket, typisk bak øyenbryn.

Anonymkode: 57f30...dc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noen andre som også opplever spenningshodepine så ille at man bli svimmel og føler man skal svime av noen ganger? Og at hodepinnen trykker rundt øynene og nesa? 

Har opplevd svimmelhet, men min spenningshodepine kommer fra en nakkeskade, så det kan komme fra nakken.

Har du forresten sjekket synes? Ville gjort det, siden du har trykk rundt øynene. 

Anonymkode: 337d4...7d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har sjekket synet, men var ikke noe tegn til at synet var grunnen til hodepinnen eller svimmelheten.. har gått en del til kiropraktor som har hjulpet litt, og har prøvd akkupunktur som bare gjorde det værre for meg..

AnonymBruker
Skrevet

MR med kontrast.

Anonymkode: 2f262...23b

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ja, spenningshodepine berører så mye. Hjalp mye å gå til psykomotorisk fysioterapeut, de er flinke på spenninger.

Anonymkode: 3652e...1ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

MR med kontrast.

Anonymkode: 2f262...23b

Jeg har tatt mr tidligere i går, der fant de ingenting.. hva er forskjellen å ta mr med kontrast?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har tatt mr tidligere i går, der fant de ingenting.. hva er forskjellen å ta mr med kontrast?

Tok de av nakken eller hodet?

Anonymkode: 95ae3...809

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok de av nakken eller hodet?

Anonymkode: 95ae3...809

Bare hode

Skrevet

Ja, er ofte plaget med spenninghodepine (trykk på begge sider av hodet, press bak øyet, øresus og svimmelhet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...