AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Hvordan kan det ha seg, at det er min feil at jeg gjør det slutt når hun driver å ligger med andre? Ha, jeg forstår at det er jeg som tar denne avgjørelse. Men hun er da virkelig skyld i hvorfor den blir tatt. Jeg er helt i sjokk etter å ha blitt kalt det ene og det andre. Drømmemannen i ene øyeblikk, en jævla kuk det andre, og slik fortsetter det. Alt jeg ville var å ikke falle for en dame som sa så mye fint, hadde så sterke følelser for meg, drømmen om et familieliv, men som bare måtte ligge med andre, om og om igjen? Å så sint og aggressiv hun er. Trenger en god pause kjenner jeg… Anonymkode: d7bc7...be2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Når du bare får litt tid på deg så tror jeg du vil finne lettelse i det at du nå har sluppet å kaste bort mer tid sammen med denne dama. Du tok grep om egen liv, satte en grense for deg selv og beskyttet deg selv. Husk at hennes handlinger ikke definerer deg. Velg å fortsette å være en god mann også for fremtidig partner, ikke la ny dame måtte svi fordi du var uheldig med hun som nå er din eks. ❤️ Anonymkode: a98a5...5e7 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skjønner at hun kan ha kjærlighetssorg over bruddet, selv om hun har tabbet seg ut og forårsaket det, eller? At hun kaller deg drømmemannen i ett øyeblikk og kuk i det andre er ikke så ulogisk. De fleste som blir dumpet vipper nok mellom det å trygle den andre om å bli og ett sinne over å bli forlatt. Selv om de kanskje ordlegger seg litt mer avansert enn hun gjør. Hun er lei seg. Anonymkode: ea5cb...075
Kullsyrevann Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Enkelte vil egentlig ikke ha forhold, men vil ha tryggheten som kommer med en fast partner mens de gjør hva de vil. Høres ganske ustabil ut, finn deg en dame som er normal i topplokket. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skjønner at hun kan ha kjærlighetssorg over bruddet, selv om hun har tabbet seg ut og forårsaket det, eller? At hun kaller deg drømmemannen i ett øyeblikk og kuk i det andre er ikke så ulogisk. De fleste som blir dumpet vipper nok mellom det å trygle den andre om å bli og ett sinne over å bli forlatt. Selv om de kanskje ordlegger seg litt mer avansert enn hun gjør. Hun er lei seg. Anonymkode: ea5cb...075 Jeg synes dette virker ganske så narsissistisk. Hun er lei seg for å ha mistet meg, når jeg betydde så lite når hun hadde meg? Og jeg skal være tålmodig og ta imot alt mulig av dritt fra henne, til hun bestemmer seg for om hun angrer på det hun har gjort, og vil prøve å få meg tilbake. Eller finner ut at hun ikke har gjort noe galt, og jeg bare er en kuk? Anonymkode: d7bc7...be2
Fjellmannover190 Skrevet 13. april 2024 #6 Skrevet 13. april 2024 Det er naturlig psykologisk forsvarsteknikk og også mot hersketeknikk. Hun prøver å få deg til å føle deg dårlig, fordi forholdet føles dårlig. Ingen ting å samle på
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 Bare fortsett å gå vennen... Anonymkode: ad32e...133
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes dette virker ganske så narsissistisk. Hun er lei seg for å ha mistet meg, når jeg betydde så lite når hun hadde meg? Og jeg skal være tålmodig og ta imot alt mulig av dritt fra henne, til hun bestemmer seg for om hun angrer på det hun har gjort, og vil prøve å få meg tilbake. Eller finner ut at hun ikke har gjort noe galt, og jeg bare er en kuk? Anonymkode: d7bc7...be2 Hun trenger ikke ha noen diagnose fordi om hun mister kontrollen over følelsene sine i en bruddsituasjon. Der er relativt vanlig. Og om hun har diagnose er det bare profesjonelle som kan sette den. Anonymkode: ea5cb...075
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun trenger ikke ha noen diagnose fordi om hun mister kontrollen over følelsene sine i en bruddsituasjon. Der er relativt vanlig. Og om hun har diagnose er det bare profesjonelle som kan sette den. Anonymkode: ea5cb...075 Jeg setter ikke en diagnose, narsissisme er en egenskap vi alle besitter i større eller mindre grad. Men for å være tydeligere kan jeg bytte dette ut med veldig selvopptatt og selvmedlidende… Anonymkode: d7bc7...be2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg setter ikke en diagnose, narsissisme er en egenskap vi alle besitter i større eller mindre grad. Men for å være tydeligere kan jeg bytte dette ut med veldig selvopptatt og selvmedlidende… Anonymkode: d7bc7...be2 Hun er blitt dumpet og må få lov å være lei seg for det på sin måte. Du kan ikke diktere hvordan andre utrykker følelser eller hvor mye eller lite de skal føle. Anonymkode: ea5cb...075
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er blitt dumpet og må få lov å være lei seg for det på sin måte. Du kan ikke diktere hvordan andre utrykker følelser eller hvor mye eller lite de skal føle. Anonymkode: ea5cb...075 Nei det har du for så vidt rett i. Det samme gjelder jo for meg som overhode ikke forstår hennes reaksjon over at jeg velger å gå, når hun på død og liv skal ligge med andre. Anonymkode: d7bc7...be2 1 1
PusheenPusheen Skrevet 13. april 2024 #13 Skrevet 13. april 2024 Forsvarsmekanismer og manipulerende oppførsel. Vær glad du er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 Jeg vil også legge til at jeg ikke er enig i at hennes handlinger, konsekvensene av disse, og hennes reaksjon ikke fratar henne noe ansvar. At hennes evne til å håndtere sine følelser og til å reflektere over situasjonen, ikke gir henne noen rett til å være direkte sårende, respektløs og rett og slett traumatiserende. Anonymkode: d7bc7...be2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes dette virker ganske så narsissistisk. Hun er lei seg for å ha mistet meg, når jeg betydde så lite når hun hadde meg? Og jeg skal være tålmodig og ta imot alt mulig av dritt fra henne, til hun bestemmer seg for om hun angrer på det hun har gjort, og vil prøve å få meg tilbake. Eller finner ut at hun ikke har gjort noe galt, og jeg bare er en kuk? Anonymkode: d7bc7...be2 Nei, det skal du absolutt ikke. Du skal snu ryggen til og gå uten å se deg tilbake, og være takknemlig for å være kvitt henne. Det finnes mye bedre damer der ute enn henne. Men at hun er lei seg for bruddet er helt naturlig, og det kan hun jo bare få lov til å være uten at du trenger å ta hensyn til det. Hun har satt seg i denne situasjonen helt selv. Anonymkode: 1720e...ad4 1
PusheenPusheen Skrevet 13. april 2024 #16 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil også legge til at jeg ikke er enig i at hennes handlinger, konsekvensene av disse, og hennes reaksjon ikke fratar henne noe ansvar. At hennes evne til å håndtere sine følelser og til å reflektere over situasjonen, ikke gir henne noen rett til å være direkte sårende, respektløs og rett og slett traumatiserende. Anonymkode: d7bc7...be2 Enig. Hun har dummet seg ut og det høres ut som hun prøver å redde ansikt. Såret ego. Hun regnet vel sikkert ikke med å bli dumpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå