AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg og en venninne snakkeet om dette tema i dag over en stor klopp te......ja jeg vet at det er et merkelig tema å diskurere om. Så da ble tema_ Når bruker vanlig bomulls truse, og når bruker truser med blonder i tynt stoff? Er det noe som passer bedre å bruke til skjørt/kjoler, og andre til bukser? Hva gjør du? eller hva tenker du rundt dette temaet.. Anonymkode: 96aef...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Bruker kun truser i bomull, føler sånne i annet stoff ikke er bra for underlivet, fikk ofte sopp med sånne fancy truser. Sjelden fått med de med bomull Anonymkode: 458d0...ddf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Del Skrevet 12. april 2024 Bruker bomullstruser alltid, syntetiske stoffet gir meg kløe og ubehag. Anonymkode: b0e31...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Del Skrevet 12. april 2024 Truser i tencel er aller best og mykest 🥰 synd det er så lite plasser de selger det. Anonymkode: 7ae51...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. april 2024 #5 Del Skrevet 13. april 2024 Bruker mest bomullstruser, string og brasiliansk. Flere av trusene mine har blonder,selvom de er i bomull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #6 Del Skrevet 13. april 2024 Bruker aldri truse jeg. Gutta elsker meg for det ❤️ Anonymkode: 7f3e4...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Del Skrevet 13. april 2024 Bruker kun truser når jeg må, og de er i bomull Anonymkode: 8e87d...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 13. april 2024 #8 Del Skrevet 13. april 2024 Bruker kun bomull. Helst boxer/hipster. Så lenge de er rene, uten hull og misfarging er det mer enn bra nok for meg, ikke mange som kikker på mine truser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 13. april 2024 #9 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bruker aldri truse jeg. Gutta elsker meg for det ❤️ Anonymkode: 7f3e4...c30 Tror de færreste av oss har behov for eller interesse av at menn i flertall skal ha innsikt i trusebruken vår😂 Jeg bruker ofte bomull da det er mest skånsomt, men liker at de har fin kant både for min og mannens del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Del Skrevet 13. april 2024 Det er random. Tar første og beste fra truseskuffen. Har en blanding av diverse truser. Men når jeg har trange bukser velger jeg en som ikke gir synlig trusestrek. Anonymkode: 23674...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå