AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Er det virkelig slik at menn vil ha den de ikke kan få? Har datet en mann av og på i 4 år, har sterke følelser for han, men han har sagt at han ikke er klar for et forhold enda. Dum som jeg var har jeg vært tilgjengelig for han og gitt han oppmerksomhet i hele 4 år. Jeg gikk lei av å bli tilsidesatt og fortalte han direkte at nå gir jeg deg opp, du har holdt meg på gress i 4 år, ha en godt liv. Hans første reaksjon var sinne. Han lo av at jeg hadde ventet på han. Men jeg sto på mitt. Etter et halvt år tok han kontakt igjen og nærmest tryglet om å få møte meg og få meg tilbake. Hva er han ute etter? Påfyll av ego-boost fra flørt og oppmerksomhet? Finne ut om jeg fortsatt er tilgjengelig for han? Anonymkode: 27744...5fc
svartkatt Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Han vil ikke føle seg som en taper.. sannsynligvis vil han bare fortsette som før. 7 3
Fjaselina Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Etter å ha behandla deg så dårlig i mange år, må det virkelig ha skjedd ei endring for at du skal vurdere å ta han inn i varmen igjen! Ha respekt for deg sjøl. Eg trur ikkje han har det. 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 svartkatt skrev (2 timer siden): Han vil ikke føle seg som en taper.. sannsynligvis vil han bare fortsette som før. Mistenker at han vil fortsette som før, men har et håp om at han endelig vil ha meg nå som han innser at han mister meg. Anonymkode: 27744...5fc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Fjaselina skrev (2 timer siden): Etter å ha behandla deg så dårlig i mange år, må det virkelig ha skjedd ei endring for at du skal vurdere å ta han inn i varmen igjen! Ha respekt for deg sjøl. Eg trur ikkje han har det. Ønsker absolutt en endring. Først nå som han mister meg tar han kontakt og vil ha meg tilbake. Anonymkode: 27744...5fc
Kullsyrevann Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 Er dette nylig? De kommer alltid tilbake rundt vårtid etter min erfaring. Kvinnfolk vil være single eller ute på eventyr, menn vil ha tilgang på en fast dame fordi det er vanskelig å ordne seg noe i sommerferien 😅 Eller så handler det om ego, eller at han ikke finner seg noen som kan toppe deg. Hvis han ikke er klar for forhold, så stol på at han faktisk vil være vill og fri. "Markedet" er tørt og han har ikke en plan B for øyeblikket? 1
TomSawyer Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig slik at menn vil ha den de ikke kan få? Har datet en mann av og på i 4 år, har sterke følelser for han, men han har sagt at han ikke er klar for et forhold enda. Dum som jeg var har jeg vært tilgjengelig for han og gitt han oppmerksomhet i hele 4 år. Jeg gikk lei av å bli tilsidesatt og fortalte han direkte at nå gir jeg deg opp, du har holdt meg på gress i 4 år, ha en godt liv. Hans første reaksjon var sinne. Han lo av at jeg hadde ventet på han. Men jeg sto på mitt. Etter et halvt år tok han kontakt igjen og nærmest tryglet om å få møte meg og få meg tilbake. Hva er han ute etter? Påfyll av ego-boost fra flørt og oppmerksomhet? Finne ut om jeg fortsatt er tilgjengelig for han? Anonymkode: 27744...5fc Han vil bare ha deg som reserve nr 5.. Kvitt deg med han for godt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 Ikke verdt det, han sier det du ønsker å høre før man er tilbake i gamle spor. Har du brukt 4 år så er det nok. Anonymkode: 67b6c...b5e 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Skrevet 13. april 2024 Du er jo et fritt menneske, ts. I din fortelling fremstår du som et barn - han manipulerte deg til å velge å være med han i 4 år selv om han klart og tydelig sa fra om at han ikke var interessert i mer enn sex? Nei. Du valgte han - slik han sa han var. Om du så valgte å spinne en løgn der han «på sikt» kunne bli manipulert til å gå inn for et forhold? Det er ditt valg, og utelukkende ditt ansvar. Du kan ikke si at en person som er helt ærlig og åpen om sine ønsker og planer manipulerer deg til å tro han lyver om de planene og ønskene, ts. Det blir for dumt. Anonymkode: b6ebe...966 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 Hvorfor i alle dager nedverdige deg til å gå tilbake til en sånn type av en mann? Da er en rimelig desperat. Har han behandlet deg dårlig over 4 år så tviler jeg på at han har endret seg. Vil ha deg ? Hvorfor i alle dager vil du ha han? Blir like overrasket hver gang her inne over damer som frivillig utsetter seg for og godtar dritt sekk oppførsel . Da må det faktisk være bedre å være alene som i singel, til du finner en som faktisk oppfører seg som en moden mann Anonymkode: e633b...42b 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Hvorfor har du følelser og kontakt med en sånn drittsekk? Anonymkode: e65fc...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni Ts her. Å høre sannhetens ord var vondt. Vi begynte å date igjen, men jeg følte aldri at han satset på meg, noe jeg burde ha skjønt. Han dumpet meg og jeg klarer fortsatt ikke å glemme han. Hvorfor klarer jeg ikke å glemme eller gi slipp på han som var hot and cold, frekk og latterliggjorde meg? Rake motsetningen til en snill date jeg hadde som er som forduftet for meg. Han fikk høre så øra flagret om hvor vondt jeg hadde det og jeg vet at samvittigheten gnager i ham. Nå holder jeg meg unna for godt og han kontakter meg i ny og ne for å se om han fortsatt har draget på meg. Jeg velger å ikke svare fordi det gjør for vondt å ha kontakt med han. En bonus er at han hater å ikke få svar. Jeg fortjener bedre. Anonymkode: 27744...5fc 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Ja, akkurat det du selv sa der. Så ikke engang vurder det!!! Av og på i 4 år er verdens største røde flagg. Om du ikke var "god nok" i 4 år, hvorfor skulle du plutselig være det nå? Han vil bare ha kontrollen tilbake. Anonymkode: f8529...f42 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Å høre sannhetens ord var vondt. Vi begynte å date igjen, men jeg følte aldri at han satset på meg, noe jeg burde ha skjønt. Han dumpet meg og jeg klarer fortsatt ikke å glemme han. Hvorfor klarer jeg ikke å glemme eller gi slipp på han som var hot and cold, frekk og latterliggjorde meg? Rake motsetningen til en snill date jeg hadde som er som forduftet for meg. Han fikk høre så øra flagret om hvor vondt jeg hadde det og jeg vet at samvittigheten gnager i ham. Nå holder jeg meg unna for godt og han kontakter meg i ny og ne for å se om han fortsatt har draget på meg. Jeg velger å ikke svare fordi det gjør for vondt å ha kontakt med han. En bonus er at han hater å ikke få svar. Jeg fortjener bedre. Anonymkode: 27744...5fc Dette høres ut som traumebånd... Det kan oppstå når man har en usunn tilknytning eller dynamikk slik du beskriver. Ekstremt giftige relasjoner. Oppfordrer deg til å bli sterk og trygg i deg selv, slik at du kan unngå dette i framtiden. Hadde jeg vært deg så hadde jeg blokkert, eller holdt kontakten på et minimumsnivå. Anonymkode: ff0d0...d03 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Å høre sannhetens ord var vondt. Vi begynte å date igjen, men jeg følte aldri at han satset på meg, noe jeg burde ha skjønt. Han dumpet meg og jeg klarer fortsatt ikke å glemme han. Hvorfor klarer jeg ikke å glemme eller gi slipp på han som var hot and cold, frekk og latterliggjorde meg? Rake motsetningen til en snill date jeg hadde som er som forduftet for meg. Han fikk høre så øra flagret om hvor vondt jeg hadde det og jeg vet at samvittigheten gnager i ham. Nå holder jeg meg unna for godt og han kontakter meg i ny og ne for å se om han fortsatt har draget på meg. Jeg velger å ikke svare fordi det gjør for vondt å ha kontakt med han. En bonus er at han hater å ikke få svar. Jeg fortjener bedre. Anonymkode: 27744...5fc For ditt eget beste bør du bare blokkere han på alle kanaler. Da slipper du å høre fra han i det hele tatt. Hver gang han gir en lyd fra seg, ripper det opp noe i deg og du kommer deg ikke videre. Det kan høres ut som du er hekta på et håp om kjærlighet fra han. Dette vil han aldri gi deg, og det har han vist deg gang på gang. Du kan låne en bok på biblioteket: https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet-9788242181176 Les den og se om det kan hjelpe deg. Sissel Gran har også vært mye i podcaster. Anonymkode: 248a4...523 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #20 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ts her. Å høre sannhetens ord var vondt. Vi begynte å date igjen, men jeg følte aldri at han satset på meg, noe jeg burde ha skjønt. Han dumpet meg og jeg klarer fortsatt ikke å glemme han. Hvorfor klarer jeg ikke å glemme eller gi slipp på han som var hot and cold, frekk og latterliggjorde meg? Rake motsetningen til en snill date jeg hadde som er som forduftet for meg. Han fikk høre så øra flagret om hvor vondt jeg hadde det og jeg vet at samvittigheten gnager i ham. Nå holder jeg meg unna for godt og han kontakter meg i ny og ne for å se om han fortsatt har draget på meg. Jeg velger å ikke svare fordi det gjør for vondt å ha kontakt med han. En bonus er at han hater å ikke få svar. Jeg fortjener bedre. Anonymkode: 27744...5fc Du får svar på dette spm om du leser boken "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran. Anonymkode: f8529...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå