Gå til innhold

Fikk plutselig en tenåring i hus 😜

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gutt som blir 16 år om 5 måneder. Han har ikke kommet helt i puberteten ennå. Kompisene er langt foran. Jeg begynte å bli bekymret. Men på noen uker har humøret hans forandret seg. Blir fort sur. Og i dag var 1 gang at han viste at han var flau over meg 🙂Så da regner jeg med at nå kommer puberteten i full fart her 🙂

Hvordan gå frem når han blir sur og irritert når jeg snakker til han? Bare overse det eller påpeke at jeg liker det ikke? 

Anonymkode: 53b98...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jesus Kristus altså 🙄

Anonymkode: a5512...5cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overser. Men er hun ufin så svarer jeg at slik sier du ikke. Men jeg husker jo selv at jeg klikket uten en grunn. Det var jo pyton tid. Slik det er når mensen nærmer seg. 

Anonymkode: 7aa46...ea5

Skrevet

Vi har en taus avtale: hun skaper seg/tøffer seg blant venner og jeg overser det, men vi vet begge hvem som er sjef her i hus. Spoiler alert: det er ikke henne.

Eksen blir gal over all banningen, jeg gidder ikke henge meg oppi det her hjemme MEN har sagt at hun må tenke på folket rundt seg når hun er ute. Barn, foreldre og eldre er ikke interessert i sjømanns-språket hennes så da må hun tenke på ordene sine når hun er ute blant folk.

Sure miner og generell gruff overser jeg for det meste, noen ganger spør jeg om det er noe hun vil snakke om. Noen ganger vil hun bare bruke og gruffe i fra seg, andre ganger vil hun faktisk prate. Ikke alltid de vet det selv engang hva greia er..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert "ADHD" I nesten voksen alder....

Anonymkode: e9164...26c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt sikkert "ADHD" I nesten voksen alder....

Anonymkode: e9164...26c

For en dustete påstand å komme med...

Anonymkode: 49143...f0d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jesus Kristus altså 🙄

Anonymkode: a5512...5cd

Jeg tror faktisk han var tenåring han og 😛

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For en dustete påstand å komme med...

Anonymkode: 49143...f0d

Mange som misbruker muligheten for anonymposting her til å være frekke i kjeften ser det ut som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...